Opinie o Long Beach Resort (ex. Hilton Long Beach)

4.9/6 (126 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
126 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Nie polecam

    Nie polecam.

    ip - 06.01.2015

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    hilton.....

    w hotelu byłem od 8 czerwca 2017r to moj 8 pobyt w egipcie i z przykroscia musze stwierdzic ze to najgorszy hotel w jakim przyszło mi spedzac wakacje - zasugerowałem sie nazwa Hilton -> jedna wielka porazka poprzez jedzenie ktorego nie było , mieso było wydzielane po kawałęczku ucieli jesli juz było ....codziennie przez 8 dni to samo dzien w dzien, poprzez obsługe w niektorych podkreslam niektorych barachwielkie pretensie jak sie chciało wziac dwa napoje czy przyszło sie drugi raz... drinki z alkoholami porazka!!! 1/30 czesc alkoholu reszta kola czy cos innego nie ma mowy o dolewce procentoe, piwo sie skonczyło w beczce - nie bedzie zakłądał nowej bo mu sie nie opłaca -jutro.... plaza brudna, przypływ przynosił fekalia prawdopodobnie ze statkow wycieczkowych jedyne co rownane lezaki wieczorem.... Ale za to ogord naprawde łądny bardzo duzo zieleni i zadbany, animatorzy --> najlepsze w tym hotelu!!!! przyjada pogadaja posmiac sie mozna i naprawde staraja sie zeby umilic czas goscia. Ogolnie nie polecam nikomu pobytu w tym hotelu nawet jesli cena była by ponizej 1 tys zł

    dominik - 28.06.2017  | Termin pobytu: czerwiec 2017

    12/17 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Hilton - to zobowiązuje, pozornie

    Stosunek cena/jakość był porażający. Nie mam zamiaru tracić mojego czasu, żeby wymieniać wszystkie wady tego hotelu, lecz było ich nadzbyt wiele.

    Michał Gdynia - 28.03.2014

    6/20 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Tragedia w Hiltonie.

    Po 15 dniowym urlopie wróciłam do kraju zniesmaczona i szczęśliwa, że to już koniec tej męczarni. Na początku dostaliśmy pokój w budynku rodzinnym gdzie farba łuszczyca się na ścianach od wilgoci, meble nie jedno już przeżyły a w łazience oprócz czarnych smug i rdzawych zacieków była wanna z popękanym dnem. Po obejrzeniu dwóch kolejnych pokoi w budynku głównym (jeden z widokiem na pustynie, drugi z widokiem na morze i baseny) zmieniliśmy lokum dopłacając 150 euro. Choć wanna w łazience była podobna do poprzedniej cieszyliśmy się z pięknych widoków i większego oraz bardziej słonecznego wnętrza. Ponieważ pobyt nasz przypadał na styczeń liczyłam na możliwość dogrania pokoju klimatyzacją- niestety funkcja ta nie działała. Co do jedzenia i picia to kolejna porażka. Przybasenowe bary serwowały napoje w plastikowych kubeczkach wielorazowego użytku. Obsługa w ciagu dnia przemykała miedzy leżakami wybierając je ze śmietników. W dwóch restauracjach z których można było korzystać przez cały dzień serwowano to samo jedzenie. Z mięs zamiennie przepiórki,tłustą wołowinę, wątrobę wołowa oraz tradycyjna kofte. Z ryb to tylko smażona w panierce ryba o smaku mułu i raz w tygodniu pieczona ryba oraz odgrzewane na grillu małe rybki. Zero owoców morza. Z dodatków do wyboru ryż, rozgotowany makaron i ziemniaki. W barze sałatkowm prym wiódł ogórek z pomidorem- pokrojony i serwowany w dużych miskach, tak aby zapełnić miejsce. Oczywiście od rana do wieczora pieczywo. Z deserów to biszkopt na tysiąc sposobów biały lub kakaowy suchy na wiór przekładany kremem bez smaku. Zupy o smaku wody z mąka. Obsługa sprzątała talerze i stoły w pośpiechu dając do zrozumienia żebyśmy już sobie poszli. Podsumowujac bardzo mała różnorodność i bieda. Reszta personelu nie lepsza. Kolorowe, ładnie udekorowane drinki w normalnych szklankach dodatkowo płatne a w all inclusiv małe kubeczki na dwa łyki. Przelicznik euro do dolara 1:1 i nie wydawanie reszty to tamtejsze standardy. Nie czułam się tam jak gość tylko jak osoba z której trzeba wycisnąć jak najwiecej pieniędzy, bo do tego służą turyści. Nie polecam tego hotelu i ogólnie Egiptu za ich podejście do turystów oraz za stosunkowo wysokie ceny a niskie standardy.

    Marta Ś. - 16.01.2015

    35/43 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem