Opinie o Sea Gull

4.8/6 (276 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
276 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Udany urlop w sea gull

    Idealny czas na wyjazd do Egiptu za dobre pieniądze polecam maj!

    Dariusz - 29.05.2014

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Budżetowe wakacje w Egipcie

    Dobry hotel na krótkie wakacje w Egipcie. Bardzo blisko lotniska. Woda butelkowana codziennie przynoszona do pokoju. Ogólnie w hotelu było dość brudno, bo trwał remont. Wiercenie na porządku dziennym, także lepiej było spędzać czas na plaży. Jedzenie ok, ale często brakowało szklanek w restauracji.

    Cela, Wrocław - 03.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    wakacje czerwiec 2024 rok

    Hotel na średnim poziomie , obsługa dobra, rezydent dostępny, bezpiecznie, można spacerować po mieście swobodnie, dla dzieci dużo fajnych atrakcji, blisko plaża, mozna skorzystać z wycieczek, fajnie spędziliśmy czas.

    RENATA, WAMPIERZOW 51A - 24.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel dla mocno niewymagających

    Hotel położony w ścisłym centrum Hurghady co wiąże się ze słyszeniem trąbienia aut 24/7. Szumu miasta nie słychać w części resortu, gdzie są baseny, restauracje, plaża czy sklepiki. Pierwszą noc spędziliśmy w pokoju gdzie nie było klimatyzacji, a po otwarciu okna było słychać głośne wentylatory i trąbienie aut. Obsługa zamieniła pokój na następny dzień zasłaniając się pełnym obłożeniem hotelu. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Obsługa zapominała o zostawianiu wody pitnej, ale o zabraniu napiwku nie zapominała. O dziwo pokoje były sprzątane mimo, że wywieszona była prośba o niesprzątanie. Jedzenie w każdej z restauracji jest takie samo (nowa i stara część hotelu). Codziennie były te same śniadania, obiady i kolacje. W kolejnych dniach były to uciążliwe, bo non stop ryż, makaron, gulasz i ryba. Jedzenie było pyszne, ale wybór dań marny. Napoje dobre, drinki w allinclusive słabe (no chyba, że da się tipa). Kawa do posiłku jak woda, mleko rozcieńczone. Piwo w butelce płatne 2$. Plusem hotelu jest jego lokalizacja, dwie prywatne plażę z łagodnym zejściem do morza. Trzy duże baseny, kilka zjeżdżalni dla dzieci. Na plaży można pobrać ręczniki i czerwony materiał na parasol określający, że nie jestem zainteresowany masażem czy wycieczkami. Obecnie (marzec 2025) trwa przebudowa części mieszkań przy jednej z plaż co może przeszkadzać w relaksie. W hotelu przebywa bardzo dużo Rosjan, którzy o dziwo zachowywali się kulturalniej niż ekipa emerytów z żonami z Zielonej Góry. Ogólnie pobyt oceniam 4/6, bo widać, że obsługa się stara.

    Rafal, Zielona Góra - 23.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem