Opinie o Sea Gull

4.8/6 (257 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
257 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Sea Gull - hotel w Hurghadzie

    Hotel SEA GULL w Hurghadzie lata swojej świetności ma już dawno za sobą! Wymaga szybko gruntownego remontu. Zwłaszcza pokoje i łazienki są już mocno zniszczone . Poza tym, w przydzielonym nam pokoju wentylacja i urządzenia techniczne były tak głośne, że zmuszeni byliśmy do jego zamiany bo nie można było zasnąć. Wyżywienie było bardzo monotonne, codziennie serwowano to samo. Całkowity brak świeżych owoców oprócz sałatki owocowej. Obsługa miła i uczynna zwłaszcza za bakszysz. Jedyna zaleta tego hotelu to jego położenie w centrum starej Hurghady.

    Andrzej, Kuźnia Raciborska - 17.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Fajnie ale…

    W dzień przyjazdu otrzymaliśmy pokój ,,niby najlepszy,, po wejściu do pokoju odrazu wróciliśmy na recepcję z prośbą o zmianę pokoju. Mieliśmy dostać pokój z balkonem/tarasem. Za to otrzymaliśmy pokój w którym było ciemno i nie zbyt czysto, sufit w łazience był tak nieprzyjemnie wyglądający że nawet nie chcieliśmy się tam kąpać. Okno w pokoju wychodziło na wspólną część gdzie każdy mógł wejrzeć nam do okna przez co cały czas było zakryte, tarasu ani balkonu nie mieliśmy również mieliśmy wyjście z pokoju na korytarz na którym stały krzesła…. Po 2 dniach proszenia w końcu udało się dostać nowy pokój ale by to osiągnąć musieliśmy wynieść się z swojego i oddać klucze żeby po powrocie z wycieczki otrzymać nowy. Po przyjeździe Pan w recepcji powiedział nam, że nie ma żadnych wolnych pokoi. Gdy mu powiedzieliśmy że nie mamy pokoju bo oddaliśmy klucz, magicznie znalazł się pokój w nowej części który otrzymaliśmy. W nowej części pokoje super, ładne nowe i zadbane zaopatrzenie. Jedyny minus to klimatyzacja która kiepsko chłodziła. Jesli chodzi o hotel to jest bardzo duży i usytuowany w dobrym miejscu. Hotel był sprzątany codziennie i panował ład. Jedzenie było naprawdę bardzo dobre, trochę gorzej z drinkami i alkoholem kiepskiej jakości. Była możliwość zagrania w bilarda tenisa oraz było dużo różnych fajnych interakcji z osobami. Myślę że hotel jest fajnym miejscem na wypoczynek tylko i wyłącznie jeśli ma się pokój w nowej wyremontowanej części.

    Jakub, Poznań - 01.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel w centrum i to na tyle.

    Plus to centrum,dosyć dobre jedzenie, choć bez fajerwerków. Pokoje z podwyższonym standardzie bez zarzutu.

    Agnieszka, Łódź - 07.08.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    wrzesień 2018

    Witamy wszystkich zastanawiających sie nad hotlem Sea Gull. ODRADZAMY. Na wstępie chcieliśmy dodać, że byliśmy w kilku miejscach w hotelech 4*, ale w Egipcie był to nasz pierwszy raz, jednak z opowiadań znajomych spodziwaliśmy się naładować baterie w warunkach nieuwłaczających ludziom. Zacznę od pozytywów ponieważ jest ich mniej. Piękne otoczenie hotelu - dopieszczne każde źdzbło trawy. Blisko centrum tylko trzeba uważać na tych ... bo tylko patrzą jakby to oszukać turystę, jednak nie uważamy żeby namawilani bardziej niż w Turcji. Zakupy polecamy zrobić tylko w centrum Cleopatra. Piękna Marina i Cherry Street. Plaże malutkie - ale są. Na "lepszej" plaży koło restauracji tematycznych leżaki trzeba zająć przed godz. 8. Na plażach można kupić świeże skoki i kawę mrożoną za 1$. Animatorzy stawali na rzęsach żeby umilić turystom pobyt. Animacje od godz. 10 do 23. Muzyka na żywo 20-22. Teraz te gorsze strony. Pokój tragedia! Meble miały chyba ze 30 lat. Łazienka płakać się chciało. Oczywiście musieliśmy zmienić pokój bo wanna była okropna. Widok mimo prośby ze strony biura na dachy. Obsługa miła oczywiście bo za to co należy do ich obowiązków cały czas wyciąga ręce po dolary. Jedzenie przyzowite ale bieda jeżeli chodzi o owoce. Sezon na owoce był bo można było wszedzie kupić owoce. Rezydenta najbardziej interesowało żeby sprzedać wycieczki a nie powymieniać pokoje. Na koniec na lotnisku 4 razy prześwietlony bagaż, 5 razy kontrola paszportów, 3 razy macanko i oczywiście opóźnienie wylotu. Pobyt w tym hotelu skutecznie zniechęcił nas do podróżowania w tym kierunku. HOTEL OCENIAMY NA 2*. Rainbow wstydź się za taki hotel.

    Wiola i Łukasz - 15.09.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    32/40 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem