Opinie o Sea Gull

4.8/6 (276 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
276 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Nasz pobyt w Sea Gull

    Standard hotelu oceniamy na 4 z minusem. Początkowo przydzielono nam pokój nr 150, w starej nieremontowanej części - wrażenia negatywne. Z pomocą rezydenta i tu bardzo dziękujemy, udało nam się pokój zamienić na 328. Jeżeli chodzi o czystość to w pokoju i łazience oceniamy na 5, niestety w pozostałej części na 3- zniszczone kanapy, brudne podłogi w lobby. Baseny czyste, otoczenie budynu również czyste. Jadąc do Sea Gull trzeba wziąć pod uwagę, że prawie wszyscy goście hotelu to Rosjanie, co niestety łączy się z takim a nie innym ich zachowaniem w częściach wspólnych hotelu, w szczególności na basenach i stołówce- przepychanie się, głośne zachowanie, nie mówiąc o kulturze jedzenia. Bardzo nas raziło również to, że na jednym z basenów w części Resort, gdzie nie było infrastruktury dla dzieci typu zjeżdżalnie (tam uciekaliśmy przed gwarem dzieciaków, które użytkowaly baseny w części Club), odbywała się nauka pływania dzieci Muzułmanów - przymusowo, pomimo płaczu maluchów. Myślę, że nie jest to odpowiednie miejsce do takich lekcji. Wczasowicze szukają przecież odpoczynku, a nie wrzasków trenera i płaczu dzieciaków, które wpychane były przez matki do basenu. Hotel w centrum miasta więc można wyjść zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem do przeróżnych sklepików i to oceniam na plus. Plaże hotelowe malutkie, żwirkowo-piaskowe, bez rafy i rybek. Był to mój 7 pobyt w Egipcie więc mogę stwierdzić, że nie wróciłabym już do tego hotelu. Dla nas zbyt głośny i mając na uwadze ilość gości i narodowość hotel jest umiejscowiony na zbyt małym terenie aby w nim odpocząć i zrelaksować się.

    ANITA, Kobiernice - 06.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecam

    W hotelu tym byłam po raz siódmy. Ostatni raz w 2019 roku we wrześniu. Wybierając go teraz miałam więc orientację na co się piszę, ale nie spodziewałam się że tak bardzo zmienia się na gorsze. Niewątpliwie największym atutem hotelu jest lokalizacja. W samym centrum Hurghady, blisko różnych atrakcji, nowoczesnego centrum handlowego oraz urokliwej Mariny. Dalej czar pryska... Nie będę pisać o pokojach które są przed lub po remoncie, nie będę oceniać jedzenia, ponieważ są to oceny subiektywne. Dla mnie bardzo uboga oferta. Wspomnę tylko że po przyjeździe do hotelu w nocy zostawieni sami sobie otrzymaliśmy pokój który nawet na te nazwę nie zasługuje. Ogólnie wrażenie było takie jakby przed chwilą ktoś w pośpiechu wyszedł... Znam ten hotel, ale nawet nie myslałam, że takie pokoje tam można oferowac turystom RAINBOW...brudne mokre reczniki, niezmieniona pościel, śmieci i pełno różnych innych nieczystości. Łazienka..no cóż wejść do takiego czegoś i stąpać po podłodze pełnej włosów żeby zobaczyć obsikane WC...słabo trochę.. Nie wiem co to było,...skąd ten pokój stary, zniszczony,, ruina po prostu, w jakimś dziwnym zaułku za restauracją...Może to za karę, że o jeden raz za dużo w tym hotelu. Nowy pokój dostaliśmy dopiero w południe następnego dnia. Nie dosyć że z 11 dni pobytu przez przedziwne godziny wylotu straciliśmy PEŁNE dwie doby pobytu to sytuacja z pokojem spowodowala kolejne godziny niepotrzebnych nerwów i stresu, ponieważ od 4 w nocy do momentu wymiany pokoju siedzieliśmy na krzesełkach tarasowych:)) Dodam tylko jeszcze ze wyjeżdżając z hotelu o 0.45, czyli tracąc kolejne godziny ... tylko my z tego hotelu nie mieliśmy zapewnionych zestawów śniadaniowych na podróż. To akurat pewnie najmniejszy problem może ale fakt jest faktem... Gdyby nie pozytywne nastawienie do życia to powinnam uznać pobyt za katastrofę

    Aleksandra Posada - 21.05.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie do końca polecam rodzinom

    Pokoje rodzinne to jedna porażka - wysoko i brudno, lepiej kupić zwykły pokój ale i tak się trzeba nachodzić. Na 2+2 dali 2-osobowy pokój bez miejsca na dostawkę (nie mówiąc o dwóch). Transfer z lotniska OK, na lotnisko SŁABO (pan z zerowym angielskim, bus do którego walizki/wózek ładuje się przez okno). Jedzenie OK, czystość - zależy jak trafisz (kto sprząta). Super wycieczki fakultatywne w hotelu.

    KRYSTIAN, BIELSKO-BIAŁA - 15.01.2020

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ocena

    Organizacja wycieczki przebiegła sprawnie, a sama obsługa hotelowa – z wyjątkiem recepcji – była uprzejma. Niestety, to jeden z niewielu pozytywnych aspektów pobytu. Jedzenie choć powtarzalne, było smaczne i nie sprawiło problemów żołądkowych, co można zaliczyć na plus. Na recepcji byliśmy ignorowani, jakby nas w ogóle nie było. Pokój, który miał być przygotowany dla czterech osób, okazał się brudny i kompletnie nieprzygotowany – dwa łóżka dla czterech osób, klimatyzacja niesprawna, z instalacji elektrycznej kopał prąd, a z odpływu brodzika wylewała się woda pod umywalką. Po interwencjach dostaliśmy dodatkowe, brudne łóżko i propozycję zmiany pokoju na jeszcze gorszy standard, bez balkonu. Wszędzie panował brud i zapuszczenie. Cała polska grupa została zakwaterowana w starej części hotelu, podczas gdy goście z Rosji trafili do nowej. Drinki były rozwodnione i sztucznie barwione, a próba kontaktu z rezydentką zakończyła się wyłącznie przyjęciem zgłoszenia – bez żadnych działań. Gdyby nie dodatkowe wycieczki kupione poza biurem Rainbow, cały pobyt uznalibyśmy za całkowitą porażkę. To zdecydowanie nasz ostatni wyjazd do tego hotelu. Nie polecamy.

    Tomasz, Warszawa - 18.04.2025  | Termin pobytu: kwiecień 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem