Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(287 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel w centrum i to na tyle.

    Agnieszka, Łódź 07.08.2022

    Plus to centrum,dosyć dobre jedzenie, choć bez fajerwerków. Pokoje z podwyższonym standardzie bez zarzutu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Potęga południa

    Andrzej, Gródek 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Wyjazd sam w sobie ok. Rejs statkiem super, rezydent super, program super, ale... Do płaciliśmy do pokoju z super widokiem na morze, dostaliśmy widok na krzaki i stary walący się budynek. Po przyjeździe oczywiście zareklamowalismy ta sytuacja, na co dostaliśmy odpowiedź z Rainbow, że zieleń też jest piękna. I to raczej był już ostatni wyjazd z tym biurem

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    wrzesień 2018

    Wiola i Łukasz 15.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Witamy wszystkich zastanawiających sie nad hotlem Sea Gull. ODRADZAMY. Na wstępie chcieliśmy dodać, że byliśmy w kilku miejscach w hotelech 4*, ale w Egipcie był to nasz pierwszy raz, jednak z opowiadań znajomych spodziwaliśmy się naładować baterie w warunkach nieuwłaczających ludziom. Zacznę od pozytywów ponieważ jest ich mniej. Piękne otoczenie hotelu - dopieszczne każde źdzbło trawy. Blisko centrum tylko trzeba uważać na tych ... bo tylko patrzą jakby to oszukać turystę, jednak nie uważamy żeby namawilani bardziej niż w Turcji. Zakupy polecamy zrobić tylko w centrum Cleopatra. Piękna Marina i Cherry Street. Plaże malutkie - ale są. Na "lepszej" plaży koło restauracji tematycznych leżaki trzeba zająć przed godz. 8. Na plażach można kupić świeże skoki i kawę mrożoną za 1$. Animatorzy stawali na rzęsach żeby umilić turystom pobyt. Animacje od godz. 10 do 23. Muzyka na żywo 20-22. Teraz te gorsze strony. Pokój tragedia! Meble miały chyba ze 30 lat. Łazienka płakać się chciało. Oczywiście musieliśmy zmienić pokój bo wanna była okropna. Widok mimo prośby ze strony biura na dachy. Obsługa miła oczywiście bo za to co należy do ich obowiązków cały czas wyciąga ręce po dolary. Jedzenie przyzowite ale bieda jeżeli chodzi o owoce. Sezon na owoce był bo można było wszedzie kupić owoce. Rezydenta najbardziej interesowało żeby sprzedać wycieczki a nie powymieniać pokoje. Na koniec na lotnisku 4 razy prześwietlony bagaż, 5 razy kontrola paszportów, 3 razy macanko i oczywiście opóźnienie wylotu. Pobyt w tym hotelu skutecznie zniechęcił nas do podróżowania w tym kierunku. HOTEL OCENIAMY NA 2*. Rainbow wstydź się za taki hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niska jakość

    Małgorzata, Warszawa 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Najpierw przydzielono nam 2 obskurne pokoje w starej części hotelu. Żal patrzeć! Po naszym sprzeciwie otrzymaliśmy 2 pokoje w wyremontowanej części. Standard na 3 gwiazdki. Ogólnie hotel stary i zniszczony. Sprzęty w hotelowych barach buczą i wyją (nie da się siedzieć blisko). Jedzenie w restauracjach monotonne, a przede wszystkim bardzo miernej jakości. Barmani dolewają wody do dystrybutorów z sokami na oczach wszystkich gości. Brak majonezu i przypraw, zamiast masła tylko margaryna, dżem figowy tylko w sklepach! Tylko kelnerzy, ogrodnicy i panowie sprzątający bardzo mili , uprzejmi i uwijający się jak mróweczki. Hotelu nie polecamy nikomu za te pieniądze.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem