Kategoria lokalna 5
4.5/6
Obsługa hotelu bardzo miła uśmiechnięta. Śniadania i obiady podobne każdego dnia . Kolację tematyczne . Ogólnie jedzenie bardzo smaczne. Plaża piaszczysta bardzo płytko. Animacje ciekawe urozmaicone. Pokoje schludne choć widać było w łazience maturalne zużycie. Klimatyzacja działająca. Jedyny mały minus to walka o leżaki- ręczniczki bez właścicieli:( a nie było ich za dużo jak na taką ilość turystów. Wokół hotelu sklepiki oraz apteka .
Anna, --- - 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
9/11 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Wyjazd ogólnie wspominamy dobrze. Miła obsługa, smaczne jedzenie. Minusem na pewno można określić dużą ilość osób sprzedających fakultety przy basenie hotelowym. Podchodzą i co chwile starają się namówić na wyjazdy. Pozatym mieliśmy problem z klimatyzacją w pokoju i dźwiękami z części "roboczej" hotelu. Poza tym fajne miejsce na odpoczynek widać że w hotelu będą dokonywane zmiany i być może będzie lepiej.
Dominika - 16.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
3/3 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel w jak każdy w Egipcie - dosyć czysto i sporo różnorodnego jedzenia. Ale: - wymiana ręczników basenowych w godzinach 15-16, ręcznik trzeba było zostawić w pokoju i obsługa wymieniała - naprawdę? o 16 to wszyscy siedzą na plaży! - restauracje Ala carte - porażka, większość dań w karcie nie było akurat dostępne. Zamówiłem tagin a dostałem samego kurczaka - kucharze z lekka bezczelni - zamawiam Szakszukę a kucharz podaje omleta z warzywami wciska nam że to tak wygląda. Potrafią nałożyć na talerz same kości zamiast np kaczki (może to taki żart, ale mnie nie śmieszył). - WiFi - praktycznie przez cały pobyt nie działało, a miał być za darmo - animacje - żadnych informacji kiedy i gdzie co będzie się działo - strasznie duszno w windzie i korytarzach - nie było żadnych okien i powietrze stało jak w piekarniku + na plus, woda mineralna w butelkach dostępna na w każdym miejscu bez problemu. Co do RAINBOW: miałem wylecieć ok 9:00 i na miejscu mieliśmy być ok 16 czyli na jeszcze zdążylibyśmy na plaże, kolację itd.... przesunęli nam lot i byliśmy następnego dnia na 6:40 czyli na śniadanie - jak dla mnie to jeden dzień stracony nie mówiąc o spaniu w samolocie zamiast w łóżku - Rainbow nie widzi problemu.
Tomasz Wojciech, Lublin - 22.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023
61/80 uznało opinię za pomocną
2.0/6
hotel w remoncie, leżycie nad basenem i towarzyszy wam dźwięk i smród metalu ciętego piłą lobby jest piękne i na tym się kończy - sufit w windzie trzyma się na taśmie klejącej, telefon w niej wisi na samym kablu, a lustro nie zostało umyte ani razu przez cały tydzień. na korytarzach zaklejone i popękane szyby, krzywe i pęknięte kafle na podłogach czy malowanie ścian w pokoju z klimatyzacji było czuć grzyba i stęchliznę, w telewizorze ciągle śnieżyło, w łazience suszarka była przymocowana do ściany za pomocą wyciętej rury pcv..... jedzenie obrzydliwe, jedyne dobre jedzenie to te typowo arabskie którego było tyle co kot napłakał
Piotr, - 17.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną