Opinie o Seven Seas Jolie Bay (ex. Kairaba Aqua Mondo Resort - Soma Bay)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(35 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Aqua Mondo wakacje rodzinne

    Anna, --- 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Obsługa hotelu bardzo miła uśmiechnięta. Śniadania i obiady podobne każdego dnia . Kolację tematyczne . Ogólnie jedzenie bardzo smaczne. Plaża piaszczysta bardzo płytko. Animacje ciekawe urozmaicone. Pokoje schludne choć widać było w łazience maturalne zużycie. Klimatyzacja działająca. Jedyny mały minus to walka o leżaki- ręczniczki bez właścicieli:( a nie było ich za dużo jak na taką ilość turystów. Wokół hotelu sklepiki oraz apteka .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobrze ale mogło być lepiej

    Dominika 16.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wyjazd ogólnie wspominamy dobrze. Miła obsługa, smaczne jedzenie. Minusem na pewno można określić dużą ilość osób sprzedających fakultety przy basenie hotelowym. Podchodzą i co chwile starają się namówić na wyjazdy. Pozatym mieliśmy problem z klimatyzacją w pokoju i dźwiękami z części "roboczej" hotelu. Poza tym fajne miejsce na odpoczynek widać że w hotelu będą dokonywane zmiany i być może będzie lepiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd rodzinny

    ANNA, Rzeszów 30.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel ogólnie w porządku, baseny, plaża w miarę. Ale jedzenie bardzo średnie. Cały czas to samo na śniadanie, wszystko na słodko. Restauracje tematyczne z trzech krajów, dania i może podobne ale w smaku to raczej nic nie mają wspólnego z Włochami, Turcja czy Japonia. Mało leżaków na plaży, znów szturm naszych wschodnich sąsiadów o świcie na leżaki. Męczący animatorzy i sprzedawca usług hotelowych, glosa muzyka. Hotel z potencjałem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    61

    Pobyt październik 2023

    Tomasz Wojciech, Lublin 22.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel w jak każdy w Egipcie - dosyć czysto i sporo różnorodnego jedzenia. Ale: - wymiana ręczników basenowych w godzinach 15-16, ręcznik trzeba było zostawić w pokoju i obsługa wymieniała - naprawdę? o 16 to wszyscy siedzą na plaży! - restauracje Ala carte - porażka, większość dań w karcie nie było akurat dostępne. Zamówiłem tagin a dostałem samego kurczaka - kucharze z lekka bezczelni - zamawiam Szakszukę a kucharz podaje omleta z warzywami wciska nam że to tak wygląda. Potrafią nałożyć na talerz same kości zamiast np kaczki (może to taki żart, ale mnie nie śmieszył). - WiFi - praktycznie przez cały pobyt nie działało, a miał być za darmo - animacje - żadnych informacji kiedy i gdzie co będzie się działo - strasznie duszno w windzie i korytarzach - nie było żadnych okien i powietrze stało jak w piekarniku + na plus, woda mineralna w butelkach dostępna na w każdym miejscu bez problemu. Co do RAINBOW: miałem wylecieć ok 9:00 i na miejscu mieliśmy być ok 16 czyli na jeszcze zdążylibyśmy na plaże, kolację itd.... przesunęli nam lot i byliśmy następnego dnia na 6:40 czyli na śniadanie - jak dla mnie to jeden dzień stracony nie mówiąc o spaniu w samolocie zamiast w łóżku - Rainbow nie widzi problemu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem