Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Teren hotelu utrzymywany w czystości, zieleń zadbana. Żadnych nieprzyjemnych zapachów z kanalizacji itp. Pokoje wysłużone, ale trzymają standard. Położenie hotelu, tak jak chwali wiele osób, świetne ze względu na bliskość rafy. Rewelacyjne wrażenia ze snurkowania – dużo różnych gatunków ryb (wszędzie kolorowo). Dobra widoczność, ale w słoneczny dzień. Tak, w słoneczny, ponieważ podczas naszego pobytu połowa dni była z zachmurzeniem (nawet czasami z krótkimi opadami deszczu!). Spacer po molo nie jest taki długi jakby się wydawało. Dla tych co nie lubią głębin możliwość zejścia w płytszym miejscu, gdzie można także popływać, pod warunkiem, że nie ma akurat odpływu, no i koniecznie buty do wody. Podczas tygodniowego pobytu był jeden odpływ, ale tylko kilkugodzinny. Poza tym woda do samej plaży. Plaża raczej opustoszała. Dużo leżaków i miejsca do wyboru. Ręczniki plażowe na miejscu i do odbioru przy plaży (zwrotna karta na ręczniki). Można także przejść na plażę sąsiedniego hotelu Royal Azur, gdzie w zatoczce można popływać (jeszcze cieplejsza woda!). Przy głównym basenie momentami głośno ze względu na muzykę. My mieliśmy pokoje alejkę dalej i uważam to za zaletę. Przy hotelu dużo różnych sklepów z pamiątkami (nawet większy wybór niż w Hurghadzie, a ceny porównywalne). Naturalnie można/należy się targować (po 5 min. w sklepie z papirusami cena 60% w dół). Można także zamówić kartę do telefonu z pakietem internetowym w przystępnej cenie. Nie podam konkretnej kwoty, bo także można negocjować. Obsługa hotelu pomocna i sympatyczna. Barmani po napiwku nie oszczędzają, a serwowany alkohol jest w porządku. Jedzenie super! W głównej restauracji dużo, różnorodnie i smacznie. W restauracji przy plaży ok. Automaty do napojów pobierają wodę z butli, więc bez obaw. Fajną sprawą są bary basenowe. Podczas tygodniowego pobytu możliwość skorzystania z 2 restauracji „a la carte” – indyjskiej i włoskiej. Indyjska daje popalić, a włoska… no właśnie. Ogólnie ok, jednak po jednym daniu (pasta) zaczęły się drobne problemy żołądkowe. Absolutnie nie zniechęcam do tego hotelu po wizycie we włoskiej restauracji. Po prostu szef kuchni nie przyłożył się odpowiednio. Na szczęście przy hotelu jest punkt apteczny i miejscowy „Antinal” dał radę. Wieczorne animacje w różnych hotelach nigdy nie budziły mojego zainteresowania, z powodu ich marnej jakości. W Stelli była ekipa z „Talent Teams Animation” i pierwszy raz podczas wieczorków hotelowych zabawa była przednia, zarówno pod względem wokalno-muzycznym jak i rozrywkowym. Jeszcze parę zdań na temat wyjazdów fakultatywnych z Rainbow. Duży wybór wycieczek. My skorzystaliśmy z dwóch: quad safari oraz Kair. Quady polecam każdemu, choć może być to trochę męczące z uwagi na pustynny upał i samo prowadzenie pojazdu. Przed wyjazdem jest trening i obsługa dzieli grupę na „slow group” i „fast group”. Szybka grupa jedzie dłuższą trasą często na pełnym gazie :-)) Świetna zabawa. Natomiast po wycieczce do Kairu mam mieszane uczucia. W programie jest: zwiedzanie meczetu – wystarczająco czasowo, zwiedzanie Muzeum Kairskiego - czasowo ujdzie, dla chętnych rejs łodzią – w sumie ok. 1 godz., obiad w hotelu – skromnie ale ok (obsługa stwarzała wrażenie jakbyśmy od wejścia powinni już dawno wyjść), Giza - piramida Cheopsa 20 min!, reszta z autokaru, punkt widokowy 20 min, Sfinks 10 min!. I moje pytanie. Jak ja mam obejrzeć piramidę od środka, gdy mam 20 minut na to żeby tam dojść, wejść i wrócić do autokaru? Do tego przewodnik wręcz zniechęcał do wchodzenia do środka, a ja głównie po to tam pojechałem. Podobno w okresie ramadanu są krótsze godziny zwiedzania. Tylko, że nikt nas wcześniej o tym nie uprzedził, a blisko 100 USD od osoby trzeba wyłożyć. Piramidy trzeba koniecznie zobaczyć, bo naprawdę robią duże wrażenie. Na koniec obowiązkowo sklep z perfumami – dobra godzina. W drodze powrotnej awaria autokaru. No ale to już sytuacja losowa, za to to zachód słońca na pustyni! Do Egiptu wrócę na pewno. Może także do Stella Di Mare. Jednak do Gizy sam zorganizuję sobie wyjazd.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniale spędzony czas.Hotel przepiękne przystrojony na Święta,jedzenie bogate smaczne.Minus ,woda w restauracji i barze nie nadaje się do picia śmierdzi chlorem. Pokoje bardzo brzydkie , cały pobyt otwarte drzwi bo spróchniała futryna i zamka nie można było przykręcić po każdej naprawie , powtórka z rozrywki.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy wspólnie z żoną w tym hotelu w okresie 02.05.19 do 09.05.19, wszystko ok, wszędzie czysto, obsługa non stop sprząta, codziennie pokój posprzątany, pościel zmieniona, komplet ręczników wymieniony, obsługa pełny uśmiech. Baseny ok, bezpośrednio przy plaży, ręczniki i leżaki gratis, zalecam buty do wody, przy plaży hotelowej pomost wgłąb morza do rafy. Polecam, oczywiście malkontenci zawsze się znajdą, ale jest ok.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wszystko było by w porządku gdyby tylko nie latające po pokoju karaluchy w wielkości kciuka u ręki przez co nie mogliśmy spać po nocach. Hotel ładny ale widać że sprzedałoby się go trochę już odświeżyć, jedzenie też dobre. Basenów jest wystarczająco dla wszystkich, plaża duża i ładna.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odwiedziliśmy hotel Stella di mare beach w dniach od 27.06- 4.07,był to nasz pierwszy raz w Egipcie,hotel ma już swoje lata,tak jak i pokoje, ale my nie przyjechaliśmy siedzieć w pokoju.Pokoje codziennie sprzątanie, pościel codziennie wymieniana,za przysłowiowego dolara pan sprzątający układał z ręczników cuda,woda w basenach ciepła,piękna rafa zaraz przy hotelu,trochę mało leżaków przy basenach
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża , jedzenie na plus, okolica ładna animacje , atrakcje bardzo niski poziom- do poprawy . Obsługa -zależy od humoru kelnerów .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Stella Di Mare spełnił nasze oczekiwania , bardzo dobre wyżywienie , obsługa personelu na wysokim poziomie , pokoje czyste , sprzątane codziennie, codziennie wymieniane ręczniki ,kosmetyki itp. Pogoda jedynie za gorąco. Byliśmy na przełomie września i października było 36 stopni. Liczyliśmy na słońce ale było z ostro. Wycieczki fakultatywne tu najgorzej. Komercyjne podejście przewodników ohyda . Wykupiony wyjazd do piramid skończył się przymusowym zwiedzaniem perfumerii , bezsensownym 15 minutowym rejsem rozpadającą się łódką po Nilu ( dojazd i powrót 1,5 godz). Na koniec dnia 30 minut na Sfinksa i piramidy bo zamykają obszar. Dla mnie skandal. Wszystkim radzę aby jak pojadą pamiętali , że wybieramy my a nie pilot. W opisie wyjazdu do Kairu był plan najpierw piramidy , później muzeum i dopiero w chwili wolnej dodatkowe atrakcje. Biuro organizujące musi zmienić preferencje pilotów najpierw zadowolenie klientów a potem szare interesy z lewymi biletami , kasą za perfumy itp. Ja osobiście jestem bardzo oburzony takim podejściem do programu wycieczki. Dla mnie ten wyjazd do Kairu dużo kosztował i chciałem zobaczyć piramidy i muzeum. Skończyło się na tym że oglądałem zdegustowanych ludzi naciąganych w perfumerii , bezsensowny rejs po Nilu , jazda po mieście tam i z powrotem ( najważniejsza perfumeria i rejs zajęło to dobre 4 godziny z dnia ). Nie wiem czy piloci wycieczek są pracownikami Rainbow , bo jeżeli tak to chyba już więcej nie pojadę. Grzegorz K.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel fajny, duże baseny i przepyszne PRZEPYSZNE JEDZENIE!!! I to jedzenie robi robotę, bo niestety byliśmy baaardzo rozczarowani pokojem... Łazienka fatalna... Całe szczęście personel dbał mocno o czystość, ale no standard fatalny. Nie tylko my narzekaliśmy, więc to nie nasze widzi-misie... O zmianę pokoju nie prosiłliśmy, bo lokalizacyjnie był świetnie położony (taras bezpośrednio na basen i widok na morze. Jeżeli jednak ktoś preferuje wyższe standardy to zdecydowanie nie polecamy...
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel aspirujacy do wyższej półki sporo niedociągnięć oraz nie najwyższy standard pokoi. Było jednak i sporo plusów - w szczególności estetyka ośrodka, jakość obsługi oraz bdb oferta all inclusive.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
5 gwaizdek za rafę, baseny i ilość leżaków na plaży i basenach. 4 gwiazdki za jedzenie, 3 gwiazdki za ilość miejsc w restauracji (czasami nie było gdzie usiąść) Turyści głownie z Niemiec, troszkę Polaków, Rosjan i Azjatów. Niepokojąca ilość tubylców, którzy nie kryją braku sympatii dla Europejczyków. Chęnie tu wrócę dla samej rafy.