Opinie o Stella Di Mare Gardens Resort & Spa

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(147 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Polecam

    Michal Pawel, Warszawa 19.01.2020

    Hotel godny polecenia. Jedzenie dobre. Obsługa klienta całkiem dobra. Pokoje ładne, łazienka super i wygodne łóżka.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel i położenie

    Marzena, Andrespol 07.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel starszy ale czysty. Obsługa miła i pomocna. Do plaży spacerkiem 10min. Dużo leżaków, parasoli zarówno przy basenie jak i plaży. Jedzenie ok, każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Udany tygodniowy wypad

    Joanna, Śrem 08.10.2021

    Pobyt w drugiej połowie września 2021 r., stąd w hotelu tłumów nie było - zdecydowanie hotel ma potencjał obsłużenia większej liczby gości. Na terenie ośrodka można było spotkać Polaków, Ukraińców, niewielu Rosjan i Niemców oraz bardo dużo Egipcjan. Pobyt należy zaliczyć do udanych. Resort w połączeniu z Hotelem Beach zajmuje rozległy teren, ale dla nielubiejących spacerów kursuje busik. Infrastruktura poprawna - pokój bez szaleństw (widać, że ma już kilka lat), baseny ok, leżaki dostępne bez problemów (ale patrz zdanie pierwsze). Zieleń na terenie resortu zadbana. Co do animacji to mogę tylko powiedzieć, że były, ale nie korzystałam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jest dobrze ale

    Patryk 10.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel sprostał naszym oczekiwaniom, dobre jedzenie i miła obsługa. Atrakcje dla dzieci oraz wieczorami dla dorosłych. Sporo zieleni i baseny rozrzucone dookoła więc nie ma skupiska ludzi w jednym miejscu. Pokoje czyste i przyjemne. Teraz czas na ale. Pokoje blisko lobby i na głównym basenie mają ciężko ponieważ atrakcje od rana do 23 przy głośnej muzyce więc na ciszę i spokój nie ma co liczyć. Największym mankamentem są jednak mikropłatności na wycieczkach tylko i wyłącznie do Rainbow. Atrakcje z plaży jedna cena i wszystko w niej bez nagłego nerwowego szukania pieniędzy bez wcześniejszego uprzedzania o płatnościach. Wycieczka na Orangebay była najgorsza pod tym względem. Początkowo kazano nam zapłacić 5 dolarów od osoby za wstęp na wyspę a potem kazano nam wybierać czy na wyspę czy na nurkowanie (oba elementy były w programie) ostatecznie po aferze kapitan wykonał wycieczkę zgodnie z programem. Podczas nurkowania przewodnik wgle nie zwracał uwagi na pływających i gdyby nie dodatkowy opiekun z Rainbow to mogło by się skończyć zapomnieniem uczestnika wycieczki. Ostatecznie zostaliśmy zmuszeni do wypełnienia ankiety i nie mogliśmy jej wypełnić anonimowo. Po ankiecie trzeba było dać napiwek i musiał on być w określonej kwocie 5 dolarów nie mniej. Jedna para dodatkowo miała nieprzyjemna sytuację z fotografem który zarzadal 100 dolarów za sesje bez uzgadniania kwoty. I w tej sytuacji nie było by nic dziwnego bo to polskie żeby za coś nie zapłacić, ale w sprawę został zaangażowany kapitan statku i panowie stali nad tą para już w agresji i gdyby ponownie nie opiekun z Rainbow to sprawa mogła by się skończyć bardzo dziwnie. Wycieczka do Kairu spokojna z dodatkowymi płatnościami, ale bez nieprzyjemnych sytuacji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem