Opinie o Royal Star (ex.Three Corners Royal Star)

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(44 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
3.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    hotel Royal Star

    BOŻENA, ---Bachorz - REIKOWSKI 03.10.2021

    Ogolnie jestesmy zadowoleni z w/w hotelu Pokoj przestrzeny z balkonem i ladnym widokiem na morze W pokoju jest wszystko co potrzebne na wypoczynek np. telewizor , czajnik ,wygodne spanie. Codziennie sprzatany.[Mily personel sprzatajacy] Minusy pokoju to wadliwa umywalka tzn. woda stojaca 1-2 godz

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    46

    Hurghada_maj 2017

    Jan 22.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017

    Bardzo fajny, nowy, nieduży hotel, z przemiłą odbsługą. Posiłki jak dla mnie OK, tylu przepysznych pomarańczy, melonów i pomidorów w zyciu nie zjadłem. Pokoje czyste. Plusem jest równiez bezpłatny dostęp do Wi-Fi w okolicach recepcji i ... przy basenie! Niedleko do morza (plaża przy sasiednim hotelu).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia hotelu Royal Star

    KATARZYNA, Zielona Góra 20.10.2019

    Byłyśmy z przyjaciółką w październiku 2019, ale tym razem na tydzień i to był nasz trzeci wypad w ciągu roku. Hotel jest super kameralny, bez dzieci, spokój i cisza, nareszcie można było odpocząć. Wszyscy z obsługi hotelu bardzo troskliwi i uprzejmi. Jedyny mankament to były ręczniki i pościele, które hotel powinien już wymienić na nowe. Zawsze były wymieniane na żądanie, ale kolor ich nie był biały tylko szary. Jeśli chodzi o jedzenie to każdy znajdzie coś dla siebie , zawsze bardzo dużo, różnorodnie, kolorowo i świeżo. Bardzo dużo owoców, napoje do wyboru co kto lubi. Wszytko na terenie hotelu jest pod troskliwą opieką. Bardzo dbają o porządek. Rozpieszczają turystów z każdej strony, animatorzy rewelacyjni. Rezydentka nasza wspaniała, załatwia każdą sprawę o którą się poprosi. Wszystko wie i pomaga chętnie. Na pewno tam wrócimy w przyszłym roku, ale na 2 tygodnie .Jeśli ktoś szuka odpoczynku i spokoju po ciężkiej pracy to polecamy ten hotel. Pozdrawiamy Kasia i Jola

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Świetne wakacje

    Aneta Bryzek 14.04.2019

    Byliśmy z mężem w tym hotelu w październiku 2018 . Pokoje czyste miła obsługa jedzenie dobre plaża dobrze utrzymana . Ogólnie zadowoleni moze tylko animacje trochę słabe. Atmosfera dobra można naprawdę odpoczac. Byliśmy na wycieczce w Luksorze z biura Rainbow bardzo dobrze zorganizowana. Pani rezydent bardzo miła niestety nie pamiętam jej imienia chyba Małgosia. Mogłabym się rozpisywać ale szczerze polecam. Od miejscowych przedstawicieli kupiliśmy też rejs statkiem na rafy bylo cudownie polecam takze. To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu ale na pewno nie ostatni😍. Dziękujemy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel Royal Star

    Beata i Leszek Sieradz 15.11.2021

    Hotel w opisie ma 4*. Jednak wg naszych standardów wychodzi na 3*. Obsługa room service miła jednak za przysłowiowego 1$ była miła aż do bólu jednak nie natarczywa. Mieliśmy okazję nocować w nim podczas wycieczki objazdowej. Tak więc tylko na początku 2 noce i na końcu 1 noc. Przez ten czas możemy powiedzieć, że jeśli chodzi o czystość w pokojach określam na 6/6. Strefa wypoczynkowa przed hotelem ładna i przyjemna. Basen w strefie choć niezbyt wielki i czynny tylko do 17:00. Woda w basenie czysta i wystarczająco ciepła jak na ten klimat (możliwość schłodzenia się). Bary all inclusive serwowały napoje alkoholowe z regionalnych alkoholi. Zawartość alkoholu naszym zdaniem wystarczająca choć smak trochę inny ale da się wypić. Oczywiście napoje podawane w kubkach plastykowych. Trochę to psuje wrażenie. Polecamy brać drinki bez lodu ( możliwość złapania tzw „zemsty Faraona” - woda na lód surowa nie polecam). Bar na plaży również dobrze działa choć tylko do 17:00. Prowadzony przez Rosjanina więc ilość alkoholu również wystarczająca. Ogólnie całość oceniamy na 5/6. Jeśli komuś nie przeszkadzają małe mankamenty i jest na objazdowej wycieczce to hotel jest ok. W przypadku dłuższego pobytu trudno nam ocenić. Polecamy kupić miejscową kartę SIM do telefonu 10GB w cenie 15$ w VODAFON, gdyż internet w hotelu raczej słaby.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Polecam hotel dla osób ceniących sobie kameralność obiektu

    Anna 26.10.2017 | Termin pobytu: listopad 2017

    Hotel w najstarszej części Hurghady - Dahar. Bardzo przyzwoity, room serwis na bardzo dobrym poziomie, codziennie sprzątane, bez zastrzeżeń. Sam hotel zadbany, czysty. Personel hotelu pomocny, życzliwy, nie narzucający się. Cenię sobie kameralność tego hotelu. Nie lubię hoteli molochów. Kuchnia bardzo smaczna i różnorodna. Basen ze słodką i czystą wodą - na bieżąco czyszczony. Przy basenie leżaki w wystarczającej ilości. Plaża przy hotelu, to w zasadzie nie plaża (wiedziałam o tym przed wyjazdem), ale jest plaża około 150 m przy siostrzanym hotelu Empire Beach. Dojście do plaży bez wychodzenia z hotelu. W hotelu turyści w różnym wieku, wyłącznie dorośli – brak dzieci. W połowie października temperatura idealna. Dzień ok. 30 stopni. Wieczory trochę chłodne - dość silny wiatr.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Egipt

    Kasia 28.07.2019

    ...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Royal Star

    Aneta, Kamień Pomorski 28.09.2019

    Jak na egipskie hotele - hotel mały i kameralny. Na stronie Rainbow było napisane, że nie ma animacji (dlatego wybrałam ten hotel) - tam jednak były. W ogóle nie było rezydentki. Czekałam na wszystkich jej dyżurach (zrezygnowałam nawet z wycieczki, żeby się z nią spotkać, a potrzebowaliśmy jej pomocy). Pomijając fakt, że na tablicy ogłoszeń były inne dane rezydentki, a w segregatorze inne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    maj/czerwiec 2021

    Magdalena 06.06.2021

    Hotel dość przyzwoity, pokoje czyste, jedzenie mimo braku turystów smaczne - może mały wybór i czasem zimne - ale średnio było ok 20 turystów w hotelu, więc trudno żeby dawali co chwilę nowe gorące/ większość szła na otwarcie restauracji to miała ciepłe . z końca plaży popołudniami można obserwować delfiny w morzu. plaża - konieczne buty do wody. obsługa mimo braku turystów starała się, przynosiła drinki na basen, plażę. animatorzy jak mieli z kim to prowadzili zajęcia, ale przez większość naszego pobytu nie mieli z kim. hotel głównie był dla turystów którzy po 2 dniach pobytu mieli rejs po Nilu. Poziom hotelu podobny do hotelu see gull, bella vista, palma de mirette.Ogólnie za dobrą cenę , na spokojny/leniwy wypoczynek- polecam, dla tych co chcą luksusu, dużej powierzchnie, dużo atrakcji , gier zabaw - odradzam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dobry hotel za przystępne pieniądze

    Joanna, Wrocław 21.06.2021

    Przyzwoity hotel, na dobrym poziomie, regularnie sprzątany i w miarę nowoczesny. Wszystko bardzo porządne na pierwszy rzut oka, dopiero przy dokładnym przyglądnięciu się widać ubytki typu pęknięty kafel czy obluzowany wieszak. Problemy z ciepłą wodą - zgłaszane kilkukrotnie do recepcji, były od razu rozwiązywane. Ze względu na covid w hotelu działał tylko bar w lewym skrzydle i główna stołówka, żadna z restauracji a la carte i bar przy plaży nie były czynne. Plaża dobrze utrzymana, regularnie sprzątana ale materace na leżakach swoje czasy świetności mają już za sobą. Basen czysty ale bardzo głęboki, tylko dla umiejących pływać. Przy basenie non-stop muzyka, grająca głośno do 23 - mieliśmy balkon od strony basenu i niestety przeszkadzało to spać. Klimatyzacja działa super, a to bardzo ważne gdy trzeba zamykać okna ze względu na hałas z zewnątrz. Na naszym piętrze było dużo tubylców przez co w hotelu było wieczorami bardzo głośno na korytarzu, nad ranem budziły nas dźwięki lokalnych telenoweli oglądanych na ful. Stołówka przyzwoita - duży wybór jedzenia, bardzo smacznego. Nie zadziałało niestety zamówienie "late dinner" po wycieczce i poszliśmy spać głodni. Internet wifi dostępny tylko w recepcji, nie sięga do basenu. Ogólnie polecamy dla osób, które cenią sobie porządek i dobrą jakość za rozsądne pieniądze, ale nie wymagają nie wiadomo czego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem