Opinie klientów o Imperial Shams Abu Soma

4.8 /6
35 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Beata, Warszawa 29.08.2021

11 dni

Mimo kilku mankamentów wyjazd zaliczam do udanych i pojechałabym jeszcze raz🙂

3.5/6

Michał, Gdańsk 11.11.2019

Swietne miejsce do kitesurfingu

Jak zwykle rzeczywistosc jest weryfikowana dopiero na miejscu. Hotel mimo ze 12 letni jest bardzo zniszczony. Strach korzystac z wind ktore sa zdewastowane i czesto sie psuja. Pokoje hotelowe wg egipskiego standardu. Za 100zl dziennie zrobiony upgrade do pokoju o lepszej lokalizacji (wyjscie na plaze). Jedzenie bardzo kiepskie i monotonne. Hotel zlokalizowany bardzo blisko spotu dla kitesurferow, z tego powodu bardzo duzy plus. Obsluga biura podrozy bardzo dobra. Szybki transfer lotnisko-hotel-lotnisko. Mozna polecic w lascie w dobrej cenie!

3.0/6

Monika, Radomsko 08.09.2019

Nieadekwatnie do gwiazdek

Pokoje, przede wszystkim łazienki nie wyglądają jak w 4,5 gwiazdkowym hotelu. Klima ok, mimo tego że przy rezerwacji zaznaczalam łóżko malzenskie, mieliśmy dwa osobne, po 3 dniach dopiero zwolnił się pokój z duzym łóżkiem I wtedy nas przenieśli... W każdym szanującym hotelu w Egipcie woda butelkowa dostarczana jest codziennie a tu tylko pierwszego dnia, można było ją uzupełniać w dystrybutorach na korytarzu... Plaża ok, leżaki wygodne, morze przyjemne, nieduże kepki raf, duże żółwie :) ostatniego dnia po oddaniu opasek kelner nie chciał zrobić kawy, tylko za dopłatą... Muszę dodać że kawa ledwo przypominała smak kawy, bardzo słaba. Rezerwując następny wyjazd trzeba czytać dokładnie od kiedy do kiedy jest wyżywienie bo ostatniego dnia wyjeżdżając późno z hotelu trzeba dopłacić aby jeszcze coś zjeść tego dnia...

3.0/6

Gosia 10.01.2020

Opinia

Hotel napewno nie zasługujacy na aż tyle gwiazdek.jedyny plus za obsługę która tam pracuje A tak to bez szału.Minus za jedzenie (jedynie kolacje troche urozmaicone)nie mówiąc już o pokoju i łazience.Mozna też dodać że fajna lokalizacja blisko plaży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem