Opinie o Imperial Shams Abu Soma

Kategoria lokalna: 5

4.8/6
(66 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Egipt

    Ewa, Jelenia Góra 14.06.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Imperial Shams jest bardzo dużym hotelem, czystym,ogólnie przyjaznym. Niestety na recepcji jest Pan który bardzo bezczelnie naciąga turystów na kasę pod pretekstem np lepszego pokoju. Jedzenie w hotelu jest bardzo kiepskie, świeżych owoców prawie wcale prócz pomarańczy

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Imperial Shams Abu Soma

    Daniel 05.11.2018 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Obsługa bardzo mija i uprzejma. Pokoje sprzątane codziennie minus to zimna woda w wannie praktycznie przez cały pobyt. Jedzenie raczej średnie za dużego wyboru nie było. Lunch box przygotowany na podróż do Kairu rewelacja! Plus Hotelu jest taki że jest blisko plaży. 2 bary ( 1 przy basenie czynny od 10 do 18 i drugi obok repecji czynny od 10 do 6 rano ) brak snack baru z przekąskami. Ogromny minus hotelu to jego lokalizacja- 50 km od centrum hurghardy. Dyskoteka w hotelu. Hotel w ogólnej mojej ocenie 3.5 * Napewno nie 5 według lokalnej oceny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rezydent

    Paweł, Bernadeta 24.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Kompletny brak kontaktu z p.Rezydent,wszystko ma gdzieś. Nawet nie powiadomiła o godzinie wyjazdu z hotelu na lotnisko. Poza tym hotel,plaża, rafy super

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    11 dni

    Beata, Warszawa 29.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Mimo kilku mankamentów wyjazd zaliczam do udanych i pojechałabym jeszcze raz🙂

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w Safadze

    Włodzimierz, Otwock 09.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel piękne położony, świetna piaszczysta plaża, ciepła woda w Morzu Czerwonym, idealna pogoda i temperatura.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Swietne miejsce do kitesurfingu

    Michał, Gdańsk 11.11.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Jak zwykle rzeczywistosc jest weryfikowana dopiero na miejscu. Hotel mimo ze 12 letni jest bardzo zniszczony. Strach korzystac z wind ktore sa zdewastowane i czesto sie psuja. Pokoje hotelowe wg egipskiego standardu. Za 100zl dziennie zrobiony upgrade do pokoju o lepszej lokalizacji (wyjscie na plaze). Jedzenie bardzo kiepskie i monotonne. Hotel zlokalizowany bardzo blisko spotu dla kitesurferow, z tego powodu bardzo duzy plus. Obsluga biura podrozy bardzo dobra. Szybki transfer lotnisko-hotel-lotnisko. Mozna polecic w lascie w dobrej cenie!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel średniej jakości

    Joanna 27.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel położony przy pięknej plaży, personel przyjazny i pomocny. Czysty. Jedzenie średnie, owoców zupełnie brak , jednak nikt głodny nie chodzi. Dużo wybór ciast . Obecnie trwa remont w części hotelu, pokoje usytuowane w tej części są już wyremontowane. Duże i z balkonem. Klimatyzacja dobra i dość cicha. Jednak z uwagi na trwający remont wszędzie jest kurz, który jest co prawda sprzątany, ale nie da się go uniknąć. Wifi słabe w pokoju i często się rwie. Pobieranie za nie opłaty 14 USD za urządzenie to jakieś nieporozumienie. Leżaki przy basenie nowe, ale na plaży stare i bardzo ciężkie, przez co trudno je przesuwać. Otoczenie hotelu pustynne. W najbliższej okolicy nie ma nic.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Maj 2025 - all

    Marek, 01.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Moje uwagi: 1. Podawany czas dojazdu z lotniska do hotelu to 50min - w rzeczywistości wynosi 2h, ponieważ po drodze w 3 hotelach wysiadali turyści, gdzie pilot z autokaru pomagał jeszcze im się zameldować. 2. Największe rozczarowanie dla nas to rafa - w rzeczywistości należało wypłynąć za boje w kierunku czerwonej flagi na morzu i szukać 2m2 rafy - tragedia! Nawet miejscowi sprzedawcy z rozbrajającą szczerością uśmiechali się i mówili, że niema tutaj właściwie rafy. 3. Remonty - pobudka o 8 rano przez maszyny szlifujące/tnące płytki, młot pneumatyczny itp. Uczciwie muszę przyznać, że pokoj mieliśmy nowy z ładnym widokiem. Po naszej skardze hotel chciał nam zamienić w innej części ale zaproponowane pokoje wyglądały tragicznie. Przyjęliśmy więc taktykę wstawania o 8 rano, śniadanie i nad morze. 4. Animacja - najsłabsza jaką widziałem podczas pobytów w Egipcie + brak muzyki na basenie = dla mnie to jednak wielki plus!! 5. Jedzenie ok. Brak kolejek. Pierwszy raz spotkałem się z brakiem owoców... raz w tyg. podawali arbuza jako atrakcja wieczoru... 6. Internet - tylko na recepcji a i tak bez szału. Ja wykupiłem dodatkowo płatne wifi - dobrze wtedy działa na terenie hotelu. Płatność w zależności od ilu dni chcemy wykupić. Fajna sprawa. 7. Obsługa - jak to w Egipcie - bez zarzutu 8. Reasumując: hotel dobry dla osób pierwszy raz w Egipcie lub n-ty raz przyjeżdzających co roku tylko do tego hotelu. Osoby, ktore jeżdzą od wielu lat do różnych hoteli w Egipcie będą mega rozczarowane (a takie spotkałem).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia z wyjazdu 31.08-7.09

    Marta, 16.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nie wiem od czego zacząć, bo generalnie wyjazd do tego hotelu mocno nas zaskoczył. Był to nasz 5 raz w Egipcie, 1 raz w tym hotelu, który wybraliśmy spośród wszystkich ofert dostępnych w biurze w założonych widełkach cenowych. Zasugerowaliśmy się świetnymi opiniami i zdjęciami, które oczywiście odbiegają od rzeczywistości, co jest normalne, ale nie spodziewaliśmy się, że przy tak fantastycznych opiniach dostaniemy to, co dostaliśmy. Nie wiem czym kierują się ludzie, może będąc pierwszy raz w Egipcie hotel i jedzenie mogło zrobić WOW, ale prawda jest zgoła inna. Do rzeczy - hotel jest stary i to widać. Pokoje usytuowane są w dwóch częściach - starszej i wyremontowanej. Na początek poprosiliśmy o pokój z fajnym widokiem i taki dostaliśmy - bliski widok na morze i plażę, ale w starej części, z syfiastą łazienką, która była totalnie nie do zaakceptowana. Poprosiliśmy zatem o zmianę pokoju i kolejny dostaliśmy w części po remoncie wyglądający dużo, dużo lepiej, aczkolwiek przygotowanie, czystość pozostawia wiele do życzenia, jak z resztą czystość całego obiektu. Ok, nie jest bardzo brudno, ale mogłoby być znacznie lepiej. Ok, pomyślicie jaka cena taka jakość - nie, uwierzcie, że byłam w hotelach w podobnej cenie czy to w Egipcie, czy Turcji, Tunezji - celowo wymieniam te kraje i można naprawdę zrobić to dużo, dużo lepiej. Winda jak popsuła się na początku naszego pobytu i akurat nie wjeżdżała tylko na nasze 4 piętro, tak do końca nie została naprawiona. Dla nas luz, bo i tak używamy schodów, ale dla innych mogłoby to być już problemem. Jeśli chodzi o jedzenie dla większości tak świetne, urozmaicone, z bogatym wyborem.. Dla nas - ok, jedzenie było smaczne, było KILKA fajnych dań do wyboru przez cały tydzień, ale generalnie jeżeli ktoś stara się odżywiać sensownie, to wyboru nie ma. Śniadania 7 dni codziennie to samo, połowa niezjadliwa, obiady i kolacje 50/50, przekąski, to spady z tego co zostało i oczywiście królują buły, słodkie buły, węgle i większość smakuje tak samo. Po 3 dniach masz dość. Na plus na pewno plaża, duża, szeroka, na rafę nie liczcie, wejście długie i płytkie. Alkohole i drinki - benzyna, nie do wypicia. Obsługa w większości bardzo uprzejma i pomocna, aczkolwiek czy wybitnie pracowita i kumata? Nie powiedziałabym. Dodatkowo sugerowaliśmy się tym, że w hotelu w teorii brak atrakcji dla dzieci (ewentualnie w hotelu obok, z którego można było korzystać) licząc na to, że dzieci będzie garstka. Nic bardziej mylnego, przede wszystkim 50% GOŚCI, TO ARABOWIE - co należy podkreślić. Całe rodziny, gdzie na jedno małżeństwo przypadało średnio 3 dzieci +. Jeśli ktoś miał kiedyś możliwość obcowania z Nimi w częściach wspólnych tj. restauracja itp. może się domyślać co się działo.. Teren ogólnie zadbany, daleko od centrum Hurghady, ale z tym się liczyliśmy. Z animacji nie korzystaliśmy. Niezła strefa spa, masaże i hammam. Podsumowując - hotel realnie oceniam na 3* i nic więcej. A jeszcze apropo ceny adekwatnej do jakości - zapłaciliśmy +/- 2800 zł za osobę, za tydzień gdzie w tym samym okresie uczestnikami byli Czesi, również na tydzień w tym samym terminie za +/- 2100 zł za osobę i OK, TO JEST ADEKWATNA CENA. Jeśli pojeździłeś trochę po świecie, a zwłaszcza po tego typu krajach nie nastawiaj się na fajerwerki, opinie są przesadzone.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nieadekwatnie do gwiazdek

    Monika, Radomsko 08.09.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Pokoje, przede wszystkim łazienki nie wyglądają jak w 4,5 gwiazdkowym hotelu. Klima ok, mimo tego że przy rezerwacji zaznaczalam łóżko malzenskie, mieliśmy dwa osobne, po 3 dniach dopiero zwolnił się pokój z duzym łóżkiem I wtedy nas przenieśli... W każdym szanującym hotelu w Egipcie woda butelkowa dostarczana jest codziennie a tu tylko pierwszego dnia, można było ją uzupełniać w dystrybutorach na korytarzu... Plaża ok, leżaki wygodne, morze przyjemne, nieduże kepki raf, duże żółwie :) ostatniego dnia po oddaniu opasek kelner nie chciał zrobić kawy, tylko za dopłatą... Muszę dodać że kawa ledwo przypominała smak kawy, bardzo słaba. Rezerwując następny wyjazd trzeba czytać dokładnie od kiedy do kiedy jest wyżywienie bo ostatniego dnia wyjeżdżając późno z hotelu trzeba dopłacić aby jeszcze coś zjeść tego dnia...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem