5.8/6 (8 opinii)
Kategoria lokalna 3
6.0/6
Piękny hotel, w pieknym ogrodzie, basen czysciutki,obsługa,cicha,grzeczna, rewelacyjna,nawet gazety dają pod drzwi
Zbigniew, Jastrzębie-Zdrój - 29.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
9/10 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Bardzo ładny hotel. Zadbany, pokoje sprzątnę codziennie. Na terenie sporo zieleni, dwa baseny. Blisko zarówno plaży jak i miejscowych sklepików. Na miejscu można zamówić sobie masaz w dobrej cenie. Śniadania w hotelowej restauracji smaczne, zróżnicowane menu, zarówno typowo miejscowe jedzenie jak i coś dla Europejczyka typu pancake :)
Anna, Otwock - 11.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
5/5 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Jesteśmy z mężem fanami klimatycznych hotelików, ale po zakupieniu świątecznego pobytu w trzygwiazdkowym hotelu Santana trochę zwątpiłam czy to był dobry pomysł. Biuro Rainbow jednak jak zwykle mnie nie zawiodło ! Hotel jest kameralny, położony nad samym morzem z przecudnie utrzymanymi i zaaranżowanymi ogrodami. Wszędzie czyściutko, pokoje codziennie sprzątane, woda butelkowana codziennie uzupełniana. Nam się trafił ogromny pokój z { ! } kuchnią no i oczywiście łazienką. Meble nie pierwszej młodości, ale nam to w ogóle nie przeszkadzało, tym bardziej, że łóżko było super wygodne. Hotel był pięknie przybrany świątecznie, a wieczorami przyświecało nam mnóstwo światełek. Obsługa przemiła i pomocna. Mieliśmy opcję pobytu tylko ze śniadaniem, ale często korzystaliśmy z hotelowej restauracji, ponieważ tamtejsi kucharze na prawdę dobrze się spisywali. Wokół hotelu mnóstwo sklepów i restauracji - jedzenie wszędzie całkiem smaczne choć ostre. Polecam ten hotel z czystym sumieniem ! Niestety na koniec był zgrzyt, ale nie z winy Rainbow, chociaż Biuro powinno się o tym dowiedzieć czarterując samolot. Na lotnisku Mopa czekaliśmy prawie 4 godziny na odlot i okazało się, że nie można kupić wody butelkowanej na wynos. Są tam bary, można się posilić, ale wodę można nabrać tylko ze specjalnego źródełka no i trzeba mieć własną butelkę oraz odwagę, żeby ich wodę spożyć. W samolocie kupiłam jedną butelkę wody i jakież było moje zdziwienie, gdy po jakimś czasie chciałam nabyć następną. Okazało się, że zabrakło wody! Jak się później okazało zabrakło też kanapek i wielu innych dań. Wszyscy próbowali zgasić pragnienie colą i sokami, które też się kończyły. Przy tak długim locie było to niezmiernie uciążliwe. Stewardesy niezbyt uprzejmie odsyłały nas ze skargami do firmy cateringowej. Kończąc przestrzegam przed przewożeniem zapalniczek w głównym bagażu - absolutny zakaz.
Małgorzata - 10.01.2025
6/6 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Super, cudowny, czysty, spokojny hotel. Godny polecenia. Pięknie zagospodarowany teren wokół, blisko do plaży, która była prawie tylko dla nas:). Polecam każdemu kto sie tam wybiera.
EMILA - 28.01.2020
65/70 uznało opinię za pomocną