Obiekt

Pokoje

Hotel dysponuje 286 przestronnymi i nowocześnie urządzonymi pokojami. Standardowe pokoje 2-os. z możliwością pojedynczej dostawki w postaci normalnego łóżka lub rozkładanej sofy (dostawka na potwierdzenie) wyposażone są w: łazienkę (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), indywidualnie sterowaną klimatyzację, TV Sat., bezpłatny sejf, telefon, minibar (konsumpcja dodatkowo płatna). Hotel pobiera podatek turystyczny – płatny obowiązkowo w recepcji hotelu w dniu przyjazdu – w wysokości 3 EUR/os./dzień. Pokoje 3 i 4 osobowe na potwierdzenie.

Internet

Bezpłatny Internet Wi-Fi na terenie całego hotelu.

Kategoria lokalna

****

Wyżywienie

Śniadania w formie bogatego bufetu oraz obiadokolacje serwowane do stolika (wybór z 2 pozycji menu na pierwsze oraz drugie danie, owoce lub deser). Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. Możliwość rezerwacji posiłków bezglutenowych (w recepcji/restauracji hotelu).

Program sportowy i animacyjny

Z uwagi na położenie hotelu blisko centrum, hotel nie prowadzi animacji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne bary, restauracje, dyskoteki. Ponadto hotel oferuje bogate centrum SPA. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z basenu oraz siłowni. Za dodatkową opłatą: zabiegi kosmetyczne, masaże.

Dodatkowe informacje

Wizy

Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym, w związku z tym prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu weryfikacji.

Wg informacji z dn. 21.06.2021 r. osoby przyjeżdżające do Włoch z terytorium państw z Kategorii C (w tym z Polski) co najmniej do 30 sierpnia br. mają obowiązek: 

1) zarejestrowania swojego przyjazdu na platformie EU Digital Passenger Locator Form (w przypadku problemów technicznych należy wypełnić oświadczenie autodichiarazione);

2) przedstawienia certyfikatu w języku włoskim, angielskim, francuskim lub hiszpańskim (tzw. green pass) zaświadczającego o:

· ukończeniu całego cyklu szczepień co najmniej 14 dni przed wjazdem do Włoch, szczepionką zatwierdzoną przez UE (certyfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· przebytej chorobie COVID-19 (ceryfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego), wykonanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Włoch.

Testu nie muszą wykonywać dzieci poniżej szóstego roku życia.

Uwaga!!!

Aktualizacja dodatkowych wytycznych dla podróżujących do Włoch z dn. 27/07/2021 r. Od 6 sierpnia 2021r. wprowadza się wymóg okazania certyfikatu unijnego (tzw. paszportu covidowego, green pass, potwierdzającego zaszczepienie co najmniej 1 dawką/lub ozdrowienie/lub negatywny wynik testu) do:

- konsumpcji przy stoliku wewnątrz lokali gastronomicznych;                            

- wstępu na spektakle, koncerty, pokazy oraz wydarzenia i zawody sportowe;   

- muzeów, miejsc kultury (w tym kin, sal koncertowych, teatrów etc.) i wystaw;

- basenów, pływalni, sportu drużynowego, SPA (również na terenie obiektów wypoczynkowych/noclegowych) – wyłącznie w odniesieniu do aktywności w przestrzeniach zamkniętych;                                                                              

- targów, festiwali i wydarzeń wystawienniczych, kongresów i konferencji;        

- uzdrowisk, parków tematycznych i rozrywki;                                                 

- centrów kulturalnych, społecznych i rekreacyjnych – wyłącznie w odniesieniu do przestrzeni zamkniętych i z wyłączeniem centrów przeznaczonych dla małych dzieci, w tym ośrodków letnich, oraz powiązanych z ich działalnością usług gastronomicznych;                                                                                             

- salonów gier, zakładów bukmacherskich, sal bingo i kasyn;                             

- konkursów publicznych.

Uwaga! Negatywny wynik testu wykonanego przed wylotem obowiązuje wyłącznie na okres, na jaki został on wykonany (tj. PCR na 72 h od momentu wykonania testu, a antygenowy - 48 h), a po upływie jego ważności w celu skorzystania z powyższych należy wykonać ponowne testy. Dodatkowe koszty i wykonanie kolejnych testów leży po stronie Klienta. Ewentualne wykonanie kolejnych testów oraz związane z tym koszty leżą po stronie Klienta i Rainbow nie pośredniczy w wykonywaniu testów na miejscu (podczas realizacji programu).

Wymóg okazania certyfikatu nie dotyczy osób nieobjętych krajowym programem szczepień przeciw COVID-19 zgodnie z przepisami włoskimi, tj. dzieci poniżej 12. roku życia oraz osób posiadających zaświadczenie lekarskie o istnieniu przeciwskazań dla szczepienia. Obowiązek weryfikacji certyfikatów spoczywa na organizatorach wydarzeń/personelu obiektów. Naruszenie przepisów dot. certyfikatów skutkuje mandatem karnym w wys. 400-1000 EUR zarówno dla prowadzącego działalność/organizującego wydarzenie, jak i osoby, która nielegalnie skorzystała z usługi/uczestniczyła w wydarzeniu.

Źródło: https://www.gov.pl/web/wlochy/informacje-dla-podrozujacych-do-wloch

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w Kampanii trwa od połowy czerwca do połowy września.

Grand Hotel Salerno

4.0/6 (21 opinii)

Udostępnij
Dodaj do schowka
Grand Hotel Salerno
Galeria (9)
Grand Hotel Salerno
Grand Hotel Salerno
Grand Hotel Salerno
Grand Hotel Salerno

Atuty oferty

Elegancki miejski hotel dedykowany osobom wymagającym, chcącym korzystać z uroków malowniczego Salerno. Jego zdecydowanym atutem jest lokalizacja blisko centrum miasta, które oferuje pełen wachlarz atrakcji w postaci licznych restauracji, barów, sklepów. Hotel ceniony wśród Gości za doskonałą kuchnię oraz wysokiej jakości serwis.

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Położenie

Nowoczesny i elegancki hotel, położony zaledwie 10 min spacerem od ścisłego centrum Salerno pełnego barów, restauracji sklepów, tuż przy nadmorskiej promenadzie prowadzącej do urokliwej mariny oraz do portu. Z portu w Salerno odpływają statki między innymi na Sardynię i na Sycylię. Do lotniska w Neapolu ok. 60 km.

Mapa

Plaża

Obiekt usytuowany jest ok. 50 m od piaszczysto-żwirowej, publicznej plaży. Serwis plażowy dodatkowo płatny ok. 20 EUR za komplet 2 leżaków i parasola. Plaża oddzielona od hotelu promenadą, wzdłuż której usytuowane są liczne bary i restauracje.

Do dyspozycji gości

Recepcja 24 h, przestronne, eleganckie lobby, windy, restauracja główna, piano bar. Ponadto: sala konferencyjna, punkt wymiany walut, informacja turystyczna, przechowalnia bagażu. Za dodatkową opłatą: pralnia, wypożyczalnia samochodów, parking oraz opiekunka do dziecka.

Obiekt

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
0.7
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
2.5
Pokój
3.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Magda 19.08.2018

Super wakacje

Ogólne wrażenia super, kochamy Włochy więc ciężko nas rozczarować:-)

6.0/6

JERZY 16.07.2018

Hotel godny polecenia

Spędziliśmy dwa tygodnie w czerwcu tego roku w Grand hotelu w Salerno. Przede wszystkim doskonałe miejsce pobytu do zwiedzania okolic Neapolu. Mimo że hotel nie jest nowy to zapewnia wyski poziom usług. Sprawne windy, codziennie sprzątane pokoje, doskonałe obiadokolacje z przemiłą obsługą Francesca to niektóre walory dające szansę na udane wakacje. Specjalne podziękowania należą się Menagerowi hotelu za zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu problemu jaki napotkaliśmy .Dziękujemy także profesjonalnej rezydentce Maji , która zadbała o pełne zadowolenie nas jako klientów hotelu jak i biura podróży .
Pokaż więcej opinii (19)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem