Obiekt

Pokoje

Hotel dysponuje 286 przestronnymi i nowocześnie urządzonymi pokojami. Standardowe pokoje 2-os. z możliwością pojedynczej dostawki w postaci normalnego łóżka lub rozkładanej sofy (dostawka na potwierdzenie) wyposażone są w: łazienkę (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), indywidualnie sterowaną klimatyzację, TV Sat., bezpłatny sejf, telefon, minibar (konsumpcja dodatkowo płatna). Hotel pobiera podatek turystyczny – płatny obowiązkowo w recepcji hotelu w dniu przyjazdu – w wysokości 3 EUR/os./dzień. Pokoje 3 i 4 osobowe na potwierdzenie.

Internet

Bezpłatny Internet Wi-Fi na terenie całego hotelu.

Kategoria lokalna

****

Wyżywienie

Śniadania w formie bogatego bufetu oraz obiadokolacje serwowane do stolika (wybór z 2 pozycji menu na pierwsze oraz drugie danie, owoce lub deser). Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. Możliwość rezerwacji posiłków bezglutenowych (w recepcji/restauracji hotelu).

Program sportowy i animacyjny

Z uwagi na położenie hotelu blisko centrum, hotel nie prowadzi animacji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne bary, restauracje, dyskoteki. Ponadto hotel oferuje bogate centrum SPA. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z basenu oraz siłowni. Za dodatkową opłatą: zabiegi kosmetyczne, masaże.

Dodatkowe informacje

Wizy

Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym, w związku z tym prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu weryfikacji.

Wg informacji z dn. 21.06.2021 r. osoby przyjeżdżające do Włoch z terytorium państw z Kategorii C (w tym z Polski) co najmniej do 30 sierpnia br. mają obowiązek: 

1) zarejestrowania swojego przyjazdu na platformie EU Digital Passenger Locator Form (w przypadku problemów technicznych należy wypełnić oświadczenie autodichiarazione);

2) przedstawienia certyfikatu w języku włoskim, angielskim, francuskim lub hiszpańskim (tzw. green pass) zaświadczającego o:

· ukończeniu całego cyklu szczepień co najmniej 14 dni przed wjazdem do Włoch, szczepionką zatwierdzoną przez UE (certyfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· przebytej chorobie COVID-19 (ceryfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego), wykonanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Włoch.

Testu nie muszą wykonywać dzieci poniżej szóstego roku życia.

Uwaga!!!

Aktualizacja dodatkowych wytycznych dla podróżujących do Włoch z dn. 27/07/2021 r. Od 6 sierpnia 2021r. wprowadza się wymóg okazania certyfikatu unijnego (tzw. paszportu covidowego, green pass, potwierdzającego zaszczepienie co najmniej 1 dawką/lub ozdrowienie/lub negatywny wynik testu) do:

- konsumpcji przy stoliku wewnątrz lokali gastronomicznych;                            

- wstępu na spektakle, koncerty, pokazy oraz wydarzenia i zawody sportowe;   

- muzeów, miejsc kultury (w tym kin, sal koncertowych, teatrów etc.) i wystaw;

- basenów, pływalni, sportu drużynowego, SPA (również na terenie obiektów wypoczynkowych/noclegowych) – wyłącznie w odniesieniu do aktywności w przestrzeniach zamkniętych;                                                                              

- targów, festiwali i wydarzeń wystawienniczych, kongresów i konferencji;        

- uzdrowisk, parków tematycznych i rozrywki;                                                 

- centrów kulturalnych, społecznych i rekreacyjnych – wyłącznie w odniesieniu do przestrzeni zamkniętych i z wyłączeniem centrów przeznaczonych dla małych dzieci, w tym ośrodków letnich, oraz powiązanych z ich działalnością usług gastronomicznych;                                                                                             

- salonów gier, zakładów bukmacherskich, sal bingo i kasyn;                             

- konkursów publicznych.

Uwaga! Negatywny wynik testu wykonanego przed wylotem obowiązuje wyłącznie na okres, na jaki został on wykonany (tj. PCR na 72 h od momentu wykonania testu, a antygenowy - 48 h), a po upływie jego ważności w celu skorzystania z powyższych należy wykonać ponowne testy. Dodatkowe koszty i wykonanie kolejnych testów leży po stronie Klienta. Ewentualne wykonanie kolejnych testów oraz związane z tym koszty leżą po stronie Klienta i Rainbow nie pośredniczy w wykonywaniu testów na miejscu (podczas realizacji programu).

Wymóg okazania certyfikatu nie dotyczy osób nieobjętych krajowym programem szczepień przeciw COVID-19 zgodnie z przepisami włoskimi, tj. dzieci poniżej 12. roku życia oraz osób posiadających zaświadczenie lekarskie o istnieniu przeciwskazań dla szczepienia. Obowiązek weryfikacji certyfikatów spoczywa na organizatorach wydarzeń/personelu obiektów. Naruszenie przepisów dot. certyfikatów skutkuje mandatem karnym w wys. 400-1000 EUR zarówno dla prowadzącego działalność/organizującego wydarzenie, jak i osoby, która nielegalnie skorzystała z usługi/uczestniczyła w wydarzeniu.

Źródło: https://www.gov.pl/web/wlochy/informacje-dla-podrozujacych-do-wloch

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w Kampanii trwa od połowy czerwca do połowy września.

Grand Hotel Salerno

4.0/6 (21 opinii)

Kategoria lokalna 4

Grand Hotel Salerno
Galeria (9)
Grand Hotel Salerno
Grand Hotel Salerno
Grand Hotel Salerno
Grand Hotel Salerno

Atuty oferty

Elegancki miejski hotel dedykowany osobom wymagającym, chcącym korzystać z uroków malowniczego Salerno. Jego zdecydowanym atutem jest lokalizacja blisko centrum miasta, które oferuje pełen wachlarz atrakcji w postaci licznych restauracji, barów, sklepów. Hotel ceniony wśród Gości za doskonałą kuchnię oraz wysokiej jakości serwis.

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Położenie

Nowoczesny i elegancki hotel, położony zaledwie 10 min spacerem od ścisłego centrum Salerno pełnego barów, restauracji sklepów, tuż przy nadmorskiej promenadzie prowadzącej do urokliwej mariny oraz do portu. Z portu w Salerno odpływają statki między innymi na Sardynię i na Sycylię. Do lotniska w Neapolu ok. 60 km.

Mapa

Plaża

Obiekt usytuowany jest ok. 50 m od piaszczysto-żwirowej, publicznej plaży. Serwis plażowy dodatkowo płatny ok. 20 EUR za komplet 2 leżaków i parasola. Plaża oddzielona od hotelu promenadą, wzdłuż której usytuowane są liczne bary i restauracje.

Do dyspozycji gości

Recepcja 24 h, przestronne, eleganckie lobby, windy, restauracja główna, piano bar. Ponadto: sala konferencyjna, punkt wymiany walut, informacja turystyczna, przechowalnia bagażu. Za dodatkową opłatą: pralnia, wypożyczalnia samochodów, parking oraz opiekunka do dziecka.

Obiekt

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
0.7
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
2.5
Pokój
3.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Magda 19.08.2018

Super wakacje

Ogólne wrażenia super, kochamy Włochy więc ciężko nas rozczarować:-)

6.0/6

JERZY 16.07.2018

Hotel godny polecenia

Spędziliśmy dwa tygodnie w czerwcu tego roku w Grand hotelu w Salerno. Przede wszystkim doskonałe miejsce pobytu do zwiedzania okolic Neapolu. Mimo że hotel nie jest nowy to zapewnia wyski poziom usług. Sprawne windy, codziennie sprzątane pokoje, doskonałe obiadokolacje z przemiłą obsługą Francesca to niektóre walory dające szansę na udane wakacje. Specjalne podziękowania należą się Menagerowi hotelu za zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu problemu jaki napotkaliśmy .Dziękujemy także profesjonalnej rezydentce Maji , która zadbała o pełne zadowolenie nas jako klientów hotelu jak i biura podróży .
Pokaż więcej opinii (19)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem