Obiekt

Pokoje

Hotel posiada w swojej ofercie 56 elegancko i funkcjonalnie urządzonych przestronnych pokoi typu superior (z możliwością maksymalnie jednej dostawki w postaci pojedynczego, normalnego łóżka). Pokoje wyposażone są w: łazienkę (prysznic, suszarka do włosów), klimatyzację, TV Sat., minibar (konsumpcja dodatkowo płatna), bezpłatny sejf, telefon. Wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras oraz panoramiczny widok na morze i skaliste wybrzeże Amalfi, co jest niezwykle mocnym atutem tego obiektu. Ponadto łóżeczko dla dziecka do 2 lat dodatkowo płatne ok. 10 EUR/dzień. Hotel nie pobiera podatku turystycznego.

Internet

Bezpłatny Internet Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych hotelu oraz w pokojach.

Kategoria lokalna

****

Wyżywienie

Śniadania w formie bogatego bufetu (w godz. 07:30-10:00) oraz obiadokolacje (w godz. 19:30-21:0) serwowane do stolika lub w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. W restauracji menu i wysokie krzesełka dla dzieci. Możliwość rezerwacji dań wegetariańskich oraz posiłków bezglutenowych (konieczne zgłoszenie do restauracji hotelowej przed przyjazdem). Hotel słynie z bardzo dobrej regionalnej i międzynarodowej kuchni.

Program sportowy i animacyjny

Hotel nie prowadzi programu animacyjnego. Od czasu do czasu w szczycie sezonu na tarasie restauracji głównej hotel organizuje dla swoich Gości wieczory włoskie z typową regionalną kuchnią, muzyką na żywo oraz tzw. piano bar.

Dodatkowe informacje

Wizy

Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym, w związku z tym prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu weryfikacji.

Wg informacji z dn. 21.06.2021 r. osoby przyjeżdżające do Włoch z terytorium państw z Kategorii C (w tym z Polski) co najmniej do 30 sierpnia br. mają obowiązek: 

1) zarejestrowania swojego przyjazdu na platformie EU Digital Passenger Locator Form (w przypadku problemów technicznych należy wypełnić oświadczenie autodichiarazione);

2) przedstawienia certyfikatu w języku włoskim, angielskim, francuskim lub hiszpańskim (tzw. green pass) zaświadczającego o:

· ukończeniu całego cyklu szczepień co najmniej 14 dni przed wjazdem do Włoch, szczepionką zatwierdzoną przez UE (certyfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· przebytej chorobie COVID-19 (ceryfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego), wykonanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Włoch.

Testu nie muszą wykonywać dzieci poniżej szóstego roku życia.

Uwaga!!!

Aktualizacja dodatkowych wytycznych dla podróżujących do Włoch z dn. 27/07/2021 r. Od 6 sierpnia 2021r. wprowadza się wymóg okazania certyfikatu unijnego (tzw. paszportu covidowego, green pass, potwierdzającego zaszczepienie co najmniej 1 dawką/lub ozdrowienie/lub negatywny wynik testu) do:

- konsumpcji przy stoliku wewnątrz lokali gastronomicznych;                            

- wstępu na spektakle, koncerty, pokazy oraz wydarzenia i zawody sportowe;   

- muzeów, miejsc kultury (w tym kin, sal koncertowych, teatrów etc.) i wystaw;

- basenów, pływalni, sportu drużynowego, SPA (również na terenie obiektów wypoczynkowych/noclegowych) – wyłącznie w odniesieniu do aktywności w przestrzeniach zamkniętych;                                                                              

- targów, festiwali i wydarzeń wystawienniczych, kongresów i konferencji;        

- uzdrowisk, parków tematycznych i rozrywki;                                                 

- centrów kulturalnych, społecznych i rekreacyjnych – wyłącznie w odniesieniu do przestrzeni zamkniętych i z wyłączeniem centrów przeznaczonych dla małych dzieci, w tym ośrodków letnich, oraz powiązanych z ich działalnością usług gastronomicznych;                                                                                             

- salonów gier, zakładów bukmacherskich, sal bingo i kasyn;                             

- konkursów publicznych.

Uwaga! Negatywny wynik testu wykonanego przed wylotem obowiązuje wyłącznie na okres, na jaki został on wykonany (tj. PCR na 72 h od momentu wykonania testu, a antygenowy - 48 h), a po upływie jego ważności w celu skorzystania z powyższych należy wykonać ponowne testy. Dodatkowe koszty i wykonanie kolejnych testów leży po stronie Klienta. Ewentualne wykonanie kolejnych testów oraz związane z tym koszty leżą po stronie Klienta i Rainbow nie pośredniczy w wykonywaniu testów na miejscu (podczas realizacji programu).

Wymóg okazania certyfikatu nie dotyczy osób nieobjętych krajowym programem szczepień przeciw COVID-19 zgodnie z przepisami włoskimi, tj. dzieci poniżej 12. roku życia oraz osób posiadających zaświadczenie lekarskie o istnieniu przeciwskazań dla szczepienia. Obowiązek weryfikacji certyfikatów spoczywa na organizatorach wydarzeń/personelu obiektów. Naruszenie przepisów dot. certyfikatów skutkuje mandatem karnym w wys. 400-1000 EUR zarówno dla prowadzącego działalność/organizującego wydarzenie, jak i osoby, która nielegalnie skorzystała z usługi/uczestniczyła w wydarzeniu.

Źródło: https://www.gov.pl/web/wlochy/informacje-dla-podrozujacych-do-wloch

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w Kampanii trwa od połowy czerwca do połowy września.

Hotel Due Torri

5.2/6 (3 opinie)

Udostępnij
Dodaj do schowka
Hotel Due Torri
Galeria (10)
Hotel Due Torri
Hotel Due Torri
Hotel Due Torri
Hotel Due Torri

Atuty oferty

Bardzo elegancki i nowocześnie urządzony hotel, z profesjonalną obsługą, położony na skalistym wybrzeżu, polecamy osobom wymagającym. Lokalizacja na wybrzeżu Amalfi i bliskość wielu atrakcji turystycznych to doskonała oferta na wypoczynek we dwoje i zwiedzanie tej części Kampanii na własną rękę.

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Położenie

Elegancki i bardzo dobrej klasy hotel położony na słynnym skalistym wybrzeżu Amalfi z przepięknymi widokami na lazurowe morze. Obiekt zlokalizowany jest w niewielkiej turystycznej miejscowości Maiori z licznymi restauracjami, kawiarniami i barami. Do centrum Maiori ok. 300 m. Do pełnego atrakcji Salerno ok. 25 km. Do lotniska w Neapolu ok. 60 km.

Mapa

Plaża

Obiekt usytuowany jest ok. 200 m od prywatnej piaszczysto-żwirowej plaży (na plaży możliwe większe kamienie, zalecane obuwie ochronne) z płatnym serwisem plażowym – dwa leżaki i parasol od ok. 15 EUR do ok. 20 EUR/zestaw (w zależności od miesiąca). Zejście do plaży hotelowymi schodami (różnica wysokości ok. 50 m). Ręczniki plażowe za dodatkową opłatą.

Do dyspozycji gości

Recepcja 24h, lobby, winda, restauracja główna, 2 bary: lobby bar oraz bar na tarasie restauracji, hotel nie posiada basenu. Ponadto: parking, wypożyczalnia samochodów, łódek i skuterów za pośrednictwem hotelu. Hotel akceptuje płatności kartami kredytowymi.

Obiekt

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Opinie o Hotel Due Torri

5.2 / 6(3 opinie)
Atrakcje dla dzieci
0.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
5.7
Sport i rozrywka
0.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Dominik Grochala 05.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Due Torri

Wyjątkowy,wytworny,wykwintny - nadzwyczajny.Moim skromnym zdaniem użyłem odpowiednio wyważonych słów aby określić odczucia z pobytu w tym hotelu.Nie wiem jak to wytłumaczyć ale już w recepcji wiedziałem,że będzie "pierwsza klasa".Obie recepcjonistki zakwaterowały mnie z iście wrodzonym luzem,błyskawicznie z uśmiechami.Poczułem się "jak u siebie".Wszystko stworzone jest tak aby ułatwić życie.Hotel stylowy w dobrym guście ...z resztą takiego wyczucia stylu życzę wielu hotelom.Po wejściu do pokoju duże szklane balkonowe drzwi otwierają się do środka pokoju - następnie kolejne drzwi na balkon są okiennicowe otwierające się na zewnątrz po wypchnięciu których moim oczom ukazał się największy atut tego hotelu WIDOK ! wart każdej ceny.Po zderzeniu się z tym widokiem cofnąłem się z powrotem do pokoju by się uszczypnąć - spojrzałem w lustro i krzyknąłem "JESTEM".Ilość pokoi jest idealnie dobrana i tworzy harmonię z ilością stolików w restauracji,która znajduje sie na dachu.Każdy ma możliwość poczuć się swobodnie i wyjatkowo.Szanowni Państwo - śniadanie z widokiem z takiej wysokości na Costierę i widok starszego pana,który skoro świt rozwija sieci rybackie ze swojej łódki tuż przy hotelu,która to łódka ma zapewne tyle lat co on sam - niezastąpione ...już nie wspomnę o kolacji,która zaczyna się tuż po otwarciu się windy na ósmym piętrze.Wiem jakiej miny spodziewać się po gościach,którzy ujrzą oprawę tej restauracji współgrającą z zachodem słońca ponieważ sam miałem taką minę wybierając stolik wraz z kelnerem.Białe pokrowce na siedzeniach do tego co wieczór muzyka poważna - często fortepian na żywo ...piosenkarka ...creme de la creme.Na dachu obiektu znajduję się również basen hotelowy wraz z leżakami i wszechobecnym widokiem na Morze.Położenie hotelu to idealne miejsce do rozpoczęcia zwiedzania wszystkich miejscowości Wybrzeża Amalfi.Komunikacja miejska działa sprawnie nie mniej jednak w sezonie polecam za posrednictwem hotelu "motorino".Jest jeszcze ktoś ważny od Kogo właściwie powinienem był zacząć komentarz - Pani Rezydent.Pani Maja to właściwa kobieta na właściwym miejscu.Taki efekt daje właśnie połączenie pasji z pracą.No ale jak się kocha to co się robi to efekt jest murowany.Napotykałem różnych rezydentów i rezydentki w swoim życiu ale profesjonalizmu i kompetencji na takim wysokim i niezłomnie jednostajnym poziomie przez siedem dni w tygodniu i w zasadzie o każdej porze dnia i nocy jeszcze nie spotkałem ...pod wrażeniem jestem po dziś dzień !

5.0/6

Jan, ŁÓDŹ 09.09.2019

Bella Italia

Hotel fantastycznie położony z przepięknym widokiem na zatokę, standard, jak na włoskie hotele zupełnie przyzwoity. Bardzo dobre wyżywienie, kolacje na tarasie z widokiem - bezcenne. Świetna , sympatyczna, uczynna obsługa . Plaża hotelowa płatna 30 euro od osoby za dobę, mała , kamienista. Basen niewielki, czynny tylko do 18.00. Największym minusem były bardzo wczesne terminy lotów, zmuszające do wyruszania na lotnisko w środku nocy lub bardzo wcześnie rano, co bardzo psuje ogólną ocenę pobytu.
Pokaż więcej opinii (1)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem