Opinie o Sabbiadoro

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(192 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
3.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogólna ocena : bardzo dobra

    Teresa, Warszawa 24.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Polecam wszystkim, zarówno tym lubiącym leniuchowanie jak i tym, którzy lubią zwiedzanie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    pobyt 7dniowy

    Piotr, Kraków 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Ogólne bardzo udany pobyt

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Fajne miejsce na odpoczynek z dala od ludzi

    Agnieszka Anna, WARSZAWA 04.08.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Stosunek ceny do jakości dobry. Hotel oddalony od miasta. Dojazd do miasta Salerno autobusem, który kursuje ok 2 razy dziennie. Idealne miejsce jeśli ktoś planuje leżeć na plaży i kąpać się w morzu. Słaba baza do zwiedzania okolicy. Jedzenie dobre, choć trochę monotonne. Obsługa hotelu nie mówi po angielsku. Rezydentka nie posiada aktualnych informacji o okolicy. Pokoje skromne, lecz czyste, codziennie sprzątane - czyste ręczniki w nieograniczonych ilościach. Polecam dla osób, które chcą skorzystać głównie z włoskiej pogody.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bardzo udany wyjazd!

    UlaOla 08.09.2024

    Hotel bardzo zadbany, czysty, pokojówki codziennie sprzątają i wymieniają ręczniki. Bardzo blisko prywatnej i publicznej plaży. Jedzenie bardzo dobre (choć myślę, że czasem aż za dużo). Można wcześniej zamówić dania wegetariańskie. Pracownicy, kelnerzy hotelu bardzo mili.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    pobyt w porządku

    MARCIN, WARSZAWA 20.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Spedzilismy z mężem w hotelu Sabbiadoro tydzień, od 8 wrzesnia. Pobyt oceniamy na 4,5 z 6 możliwych punktów. Na początek skupie się na minusach. Głównym był niestety stan hotelu, który jest stary, nieodświerzony, wiele rzeczy po prostu się sypie i "odpada" w rękach. Widok z pokoju często na zaniedbane, brudne podwórko i części użytkowe hotelu. W łazience bardzo mały prysznic z widoczną pleśnia miedzy kafelkami. Kolejnym duzymi minusem jest zaniedbana okolica hotelowa, choć sam teren hotelu zadbany i czysty. Koniecznośc noszenia czepka na basenie też jest minusem, choć o tym uprzedzono przed wyjazdem. Jesli chodzi o zalety, to głównym jest wspaniała kuchnia, pyszne jedzenie. typowo włoskie, świerze produkty. Bardzo miła, usmiechnieta obsługa hotelowa. Bardzo sympatyczni animatorzy, zarówno włoscy jak i świetna Olesia, animatorka z Polski. Miła, ogarnięta, bardzo dobrze wychowana dziewczyna. Bardzo dobra rezydentka Pani Maja. Chyba najlepsza jaką do tej pory mielismy okazję poznać. Konkretna, zorganizowana, pomocna. Pokoje sprzątane codziennie (wymiana ręczników, pościeli, umyte podłogi). Jesli ktos szuka hotelu na tzw. nocleg, jako bazę wypadową tak jak właśnie ja z mężem, to ok, wystarczy. Jednak na pobyt tylko i wyłącznie w hotelu z zamiarem relaksu, nie polecam. My spedzilismy w hotelu zaledwie jeden cały dzień, resztę urlopu poswiecilismy na zwiedzanie okolic - Neapol, Pompeje, Salerno, wybżerze Amalfi z pieknym Positano i Amalfi (opłaca się bardziej na własną rękę, nie z biurem). Warto też wypozyczyc auto i pojechać na południe od Lido Lago gdzie sa przepiekne miasteczka jak Santa Maria i dużo ładniejsze plaże. Do hotelu w zasadzie wracalismy na kolację i zostawaliśmy do śniadania. :) Ogólne zadowolenia oceniamy na 4,5 z 6 możliwych punktów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Sabbiadoro

    JANUSZ, KRAKOW 22.09.2022

    Hotel bardzo dobry (jak na Włochy i 4*), w hotelu zapewniono wszystko co niezbędne dla pobytu na wczasach nad M. Śródziemnym. Bardzo dobre wyżywienie, bardzo dobra obsługa. Wybraliśmy jednak tą lokalizację głównie z myślą o wycieczkach fakultatywnych i zwiedzaniu okolicy, a jest co zwiedzać w tej okolicy - wspaniałe wybrzeże amalfitańskie z pięknymi miejscowościami Amalfi i Positano, wyspa Capri, Pompeje, Neapol, Wezuwiusz, etc. Niestety - biuro Rainbow - mimo że takie wycieczki przedstawiło w ofercie - nie zorganizowało ani jednej (podobno było zbyt mało chętnych - brakowało niby 4 osób, ale słyszeliśmy, że tak było przez cały sezon!). Jesteśmy bardzo zawiedzenie taką postawą biura. Turysta praktycznie zdany jest więc wyłącznie na siebie (plus bardzo ogólne informacje rezydenta), a więc samemu trzeba wynająć samochód, lub poruszać się autobusem/pociągiem (uwaga - trzeba wiedzieć gdzie wysiąść!), co zwiedzać, gdzie kupić bilety (np. na Wezuwiusz tylko on-line po b. trudnej przeprawie, na miejscu się nie da), jak zaplanować wycieczki indywidualne, itp. Nawet jeśli biuro nie robi wycieczek, bo mu się nie opłaca, to powinno zapewnić szczegółowe informacje i wskazówki dla chętnych do indywidualnego zwiedzania. Generalnie - hotel OK, pobyt OK, minus dla biura za brak wycieczek fakultatywnych i informacji.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Wczasy w Sabbiadoro

    Agata, GNIEZNO 07.08.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    W Sabbiadoro przebywałam 2 tygodnie w lipcu 2016 roku. Ogólnie hotel oceniam pozytywnie, choć uważam, że spełnia on kryteria hotelu trzygwiazdkowego. Obsługa w hotelu przyjazna i kompetentna, zarówno w recepcji, jak i restauracji (szczególnie sympatyczny kierownik restauracji). Dobry serwis sprzątający. Polska animatorka p. Marta sympatyczna, kompetentna i służąca pomocą w razie potrzeby. Pokoje skromnie umeblowane, z bardzo małą kabiną prysznicową. Wyżywienie dobre, szczególnie polecam bufet sałatkowy, który był bardzo różnorodny. Śniadania skromne, ale w miarę możliwości obsługa spełniała życzenia polskiego turysty. Plusem jest duży basen, bardzo ładna plaża, która znajduje się przy hotelu oraz łagodne i piaszczyste wejście do wody. Minus, to lokalizacja i zaśmiecone otoczenie. Jedyną atrakcją w okolicy jest market ALDI. Moje zastrzeżenia budził brak wycieczek fakultatywnych - odbyła się tylko jedna. Przeszkodą była za mała ilość chętnych (min. to 16 osób). Biuro powinno uwzględnić, że część turystów hotelowych była po objeździe i dużo już zwiedziła. Ogólna liczba polskich turystów przebywających w tym regionie jest b. mała - stąd też problem z uzbieraniem wymaganej liczby wycieczkowiczów. Warto zastanowić się, czy nie mieć w ofercie busa dla mniejszej grupy lub nad łączeniem wyjazdu z włoskimi turystami, których w hotelu jest b.dużo. Głównym powodem wyboru tego hotelu było przede wszystkim zwiedzanie atrakcyjnego regionu i Polacy musieli radzić sobie na własną rękę. Drugim zastrzeżeniem jest informowanie w katalogu Rainbowa o zakwaterowaniu w budynku czteropiętrowym, a na miejscu okazuje się, że są dwa budynki i część turystów jest zakwaterowywana w dwupiętrowym, który jest starszy i gorzej urządzony. Ogólnie pobyt uznaję za udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Zadowalająco

    Karolina 02.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel na samym początku nie wywarł na mnie dobrego wrażenia, na szczęście z czasem się to zmieniło. W hotelu pracuje miła obsługa i miejsce to oferuje ciekawą forme wyżywienia ( trzeba być otwartym na nowe smaki ponieważ były to często włoskie smaki ). Na minus na pewno lokalizacja jeśli nie ma zamiaru się wynająć skutera lub auta. Komunikacja nie jeździ tam często a do Salerno trzeba jechać 35-55min, zależy na jaka linie autobusową trafimy. Polecam wynająć skuter jest to super opcja ze względu na parkingi. Pokoje hotelowe nadają się do odnowienia ale sa sprzątane codziennie. Lodówka niestety nie działa ( w pokojach znajomych również nie). Przy basenie można zamówic drinki w barze ( płatność ładowana na pokój, płacimy przy wymeldowaniu) a piwo i wino w określonych godzinach są za darmo. Niestety na spacer po okolicy nie ma co liczyć, nic ciekawego w pobliżu nie ma poza brudnymi drogami i chodnikami. Podsumowując hotel polecam i miło wspominam spędzony tam czas z znajomymi i dziewczyna 😋 Plusy: - obsługa - jedzenie - jakość/cena - suszarka do ciuchów na balkonie Minusy: - lodówka - lokalizacja bez skutera bądź auta - atrakcje po włosku ponieważ większość jest tam Włochów

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wypoczynek wrzesień

    Krzysztof, Piekary Śląskie 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel mimo upływu czasu bardzo czysty, podobnie jak plaża i basen, niestety okolica jest bardzo nie ciekawa wszechobecny brud i bieda. Jedzenie śródziemnomorskie w formie lacarte, głownie śródziemnomorskie wyśmienite w smaku i elegancko podane. Mieliśmy pokój z widokiem na morze, bez dopłat.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt tygodniowy 5 osobowej rodziny

    Maciek z rodziną 05.08.2019

    Wylot - Szkoda, że z Wizzair. Dlaczego? – Nie mamy miejscówek. Leci nas pięcioro, w tym dwoje dzieci, więc jesteśmy prawie 3 godziny przed wylotem żeby dzieci nie musiały siedzieć same. Odprawa. Jesteśmy jednymi z pierwszych przy stanowisku. Pierwsza walizka waży 23,5kg. Niemiła osoba waginododatnia informuje nas oschle, że albo przepakujemy bagaż albo dopłacamy 44zł za kg nadwagi. Na nic tłumaczenie, że to jest walizka na dwie osoby. Odchodzimy na bok i przepakowujemy. Ostatecznie mamy w 4 walizkach na 5 osób 59kg (z dozwolonych 100kg) ale bez przepakowania się nie obyło. Dostajemy 4 miejsca w rzędzie 25 i jedno w rzędzie 3. Jak widać tanie linie lotnicze zatrudniają tanie osoby. No cóż… Myślenie nie boli. To tylko wizz….. W drodze powrotnej sytuacja się powtarza. Jedna osoba w rzędzie 36 a 4 osoby, w tym dwoje dzieci w rzędzie 26. W tym rzędzie są wyjścia awaryjne więc nie można tam sadzać dzieci. Ale cóż… to tylko Wizzair. Ostatecznie czwórkainnych turystów zgodziła się na zamianę miejsc. Transfer - Na lotnisku, z miną „jestem tu za karę” wita nas Pani Maja. „Teraz nie ma czasu” na informację czy samochód lepiej wynająć od razu na lotnisku, czy w hotelu. Transfer bez zastrzeżeń. Niektórych może razić wiek i stan autobusu ale przecież jesteśmy we Włoszech. Nie jesteśmy Niemcami. Nie oczekujmy więc zbyt wiele. Hotel - Na miejscu zapominamy o wcześniejszych niedociągnięciach. Obsługa od początku bardzo przyjazna. Wyjątkiem jest jeden recepcjonista typowy Włoch- kombinator i ściemniacz. Nad wszystkim czuwa zawsze gotowy do pomocy dyrektor. Hotel dość stary ale czysty. Jak na południowe Włochy to nawet bardzo czysty. Do ładnej piaszczystej plaży tylko kilkadziesiąt metrów. Zejście do wody bardzo łagodne. Baseny po remoncie. Czyste. Spotkanie organizacyjne z rezydentką pierwszego dnia po przylocie ogranicza się do suchych info nt. wycieczek. W zasadzie 90% spotkania zajmuje informacja o wycieczce na Capri. Ważna zapewne dla osób czytających pudelka i śledzących życie „gwiazd”, czyli o tym którzy ….bryci mają wille na tej wyspie i które z nich będzie można zobaczyć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem