Opinie klientów o Le Palme Hotel

5.7 /6
28 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Michał, Warszawa 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Doskonała kuchnia w pięknym i zacisznym hotelu

Nasz pobyt w Hotelu Le Palme to cudowny odpoczynek (21-28.07.2018). Hotel przerósł nasze oczekiwania ! Transfer autokarem z lotniska (około 90 minut) nie dłuży się, ponieważ najpierw przejeżdzamy przez Neapol, potel ponad portem w Salerno a na koniec jedziemy drogą nadmorską, więc ciekawych widoków nie brakuje. Wszystkich gości witają animatorzy chłodną lemoniadą i prezentują poznane w języku polskim słowa, aby umilić czas czekania na rejestrację. Obsługa hotelu jest (poza językiem włoskim) anglojęzyczna, wydaje mi się, że mówią również w języku niemieckim (na pewno niektórzy kelnerzy). Pokoje - bardzo czyste i przytulne. Wygodne łóżka (małżeńskie lub dzielone - najlepiej zaznaczyć przy zakupie wycieczki). Pokoje nie są duże, ale też nie są ciasne - wyposażone z lodówkę, TV i sejf. W łazience ręczniki oraz hotelowe kosmetyki, które są codziennie uzupełniane w razie potrzeby. Bardzo mile zaskoczyła nas hotelowa restauracja. Kucharze są wirtuozami. Poza tym, że lunch (polski obiad) oraz obiad (polska kolacja) są wybierane z karty (!) podczas śniadania, mamy i na obiad i na kolację dwa pięknie podane i wykwintne dania plus deser (wymienny na owoce) dla każdego gościa. Karta w języku włoskim, francuskim, angielskim i niemieckim. Do tego woda i dodatkowo (również w cenie) butelka lokalnego wina białego lub czerwonego. Przy czym wszystko widzący kelnerzy bardzo szybko wymienią ją na kolejną, jeśli tylko poziom trunku spadnie do dna. Śniadanie jest typowo europejskie, ale zdarzają się owoce morza lub inne specjały. Ciekawostka - stolik jest przypisany do pokoju, więc przez cały pobyt mamy swój stolik. Kelnerzy - prezentujący włoskie zamiłowanie do ucztowania, są przemili i bardzo pomocni przy wyborze dań - szczególnie concierge (!). Pomiędzy posiłkami funkcjonuje bar z dobrą kawą i innymi napojami (płatne lub nie w zależności od opcji). Otoczenie hoteu jest bardzo czyste, zielone i zadbane. Nie est to duża przestrzeń, ale bardzo dobrze zorganizowana. Jest kort tenisowy (płatny), kilka zakątków ze stolikami i krzesełkami, nieduży plac zabaw dla dzieci z huśtawkami no i basen. Wokół basenu parasole i bardzo dużo leżaków, które w 90% są puste z powodu bliskości morza. Woda w basenie ma temp. od 27 do 29 st., jest czysta (nawet jest tabliczka zabraniająca pływania bez czepka). Doskonała przestrzeń na książkę - część leżaków przy basenie jest stale w cieniu drzew, więc dla osób stroniących od opalania też jest miesce. Morze jest czyste, chociaż nie przeźroczyste. Pływanie zależy od wielkości fali, ale morze bylo bardzo ciepłe bez względu na wiatr czy deszcz (w trakcie tygodniowego pobytu deszcz padał tylko raz przez ok. 2 godziny). Plaża jest czysta i dobrze zorganizowana - mamy swój parasol przypisany do pokoju i dwa bardzo wygodne leżaki przy nim (w cenie). Wszystko w hotelu i wokół jest sprawne (!) - nie ma popsutych leżaków, uszkodzonych okien czy czegoś takiego. Polecam zabrać własne ręczniki plażowe, ponieważ są dodatkowo płatne. Przy plaży jest bar z przekąskami i napojami. Plażą spacerują sprzedawcy "wszystkiego" - polecam jedynie lody oraz pyszny kruszony lód z sokiem. Wszystkie dodatkowe zakupy w barach (hotel, basen, plaża) można zaliczać "na pokój" co jest bardzo wygodne, ponieważ nie trzeba nosić gotówki w trakcie całego pobytu. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu nie ma zbyt wielu ciekawych miejsc. W odległości około 700m jest pizzeria (czynna od 18:00), kawiarnia z przepyszną kawą i włoskimi ciastami (do zjedzenia na miejscu mały wybór acz pyszny, sprzedają całe ciasta). Około 800m od Hotelu mamy dobrze zaopatrzone delikatesy (polecam te - di Caroccia). Jeśli chodzi o zwiedzanie (co nie jest naszą mocną stroną) rezydentka jest skarbnicą wiedzy. Wie co, gdzie i jak - w okolicy, w sąsiednich miasteczkach i w Neapolu - także jeśli chodzi o transport. Na pierwszym spotkaniu z rezydentką można się zapisać również na wycieczki organizowane przez Rainbow - my nie byliśmy, ale znajomi, których poznaliśmy na wyjeździe byli bardzo zadowoleni. Gorąco polecam ten wybór !!!

5.5/6

Tadeusz, Mazańcowice 17.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Zdecydowanie polecam.

Ładne i spokojne położenie, hotel idealny dla szukających odpoczynku z dala od wielkomiejskiego zgiełku i hałasu. Bardzo miła obsługa. Świetne i urozmaicone jedzenie, butelka wina do lunchu i do kolacji na dwie osoby (do wyboru białe i czerwone). Ciekawe wycieczki fakultatywne- kompetentna i uprzejma rezydentka.

5.5/6

JANUSZ, 04.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Włoskie smaki

Wybór oferty tego hotelu trafiony i pozostały mile wspomnienia ,na które nie ma wpływu incydent z pokojem o którym jednakże muszę napisać w opinii. Zacznę jednak od tytułowego tematu . Pomimo oczekiwanego dobrego wyżywienia, o którym wiele w opiniach, rzeczywistość mile zaskoczyła. Kto jest koneserem włoskiej kuchni i uwielbia dogadzać swemu podniebieniu to z pewnością powinien przyjechać do Le Palme. Krótko mówiąc , menu wykwintne, urozmaicone, no i super elegancko podane , jak w restauracjach hoteli *****. Miało to niestety ujemne skutki, bowiem czas przebywania w restauracji zajmował każdego dnia prawie 4 godz. (wszak było to ucztowanie i delektowanie się smakami), no a po powrocie konieczne okazało się zrzucanie zbędnych kilogramów . Do tego wspaniała obsługa kelnerska i szef restauracji witający i żegnający po polsku. ...drobiazg ale jakże miło i sympatycznie. Ocena pokoju, uśredniona bo dotyczy 2-ch pokoi. Przydzielony po przyjeździe nie do zaakceptowania i przez chwilę zastanawialiśmy się czy napewno jesteśmy w hotelu****. Był to pokój nr.128 na 1-szy.piętrze przylegający do szybu windowego wielkość jednoosobowego (około 10 m kw.) z balkonem na nagrzany słońcem dach, z koszmarną łazienką z harmonijkowymi drzwiami w której na powierzchni może 3m.kw.zmieszczono wszystko. ..szok.Żeby usiąść na sedesie trzeba uważać żeby nie uderzyć brodą o umywalkę. Wprawdzie (niestety dopiero od następnego dnia) dostaliśmy normalny pokój, przestronny, około 20m,jak w ofercie, niemniej był to nieprzyjemny i niepotrzebny incydent.Chciałbym też wierzyć, że przydzielenie tego pokoju klientowi Biura Rainbow było czystym przypadkiem. Plaża, prawie jak w Świnoujściu, szeroka, piaszczysta, czysta, codziennie sprzątania z łagodnym długim zejściem do morza, o krystalicznej wodzie . Sprzęt plażowy leżak, łóżko, parasol - elegancki, chyba nowy,lekkie aluminiowe konstukcje, zawsze do dyspozycji bo przydzielony na cały pobyt. Pierwszy raz spotkałem się z dość głośnymi animacjami na plaży którymi mało kto był zainteresowany, Na szczęście zakłócanie błogiego odpoczynku trwało tylko dwie godziny (10-12). Opieka rezydenta bez zarzutu. Pani Maja to profesjonalista w każdym calu,kompetentna, pomocna i dobrze zorganizowana, choć funkcje rezydenta łączyła z funkcją przewodnika wycieczek. Niestety, niekiedy brakowało jej empatii w szczególności w odniesieniu do osób starszych, którzy nie byli już tak błyskotliwi w postrzeganiu świata jak Ona.Myślę, że wynikało to z przemęczenia nadmiarem obowiązków a nie cech charakteru, niemniej rzutowało to na ogólne postrzeganie rezydenta. Gośćmi hotelu w 90 % byli Włosi , sympatyczni, uprzejmi ...no i jak to Włosi, trochę rozgadani. Polacy i Niemcy ginęli w tłumie choć niewielkim bo hotel niezbyt duży. Na basenie w dzień pustki, wieczorami też bez tłoku pomimo głośnej muzyki...a może dlatego.

5.5/6

Robert 04.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Hotel Le Palme

Pobyt w hotelu uważamy za bardzo udany. Miła i sympatyczna obsługa, chętna do rozmów i bardzo zainteresowana zadowoleniem i samopoczuciem klienta. Jedzenie było bardzo smaczne i ładnie podane, wiele makaronów i owoców morza, kuchnia typowa dla tego regionu Włoch. Jednak dla osób nieznających języka zrozumienie karty mogło stać się problemem, jako że nie była ona przetłumaczona na język polski. Pokoje były czyste i zadbane oraz dokładnie sprzątane każdego dnia. Okolica była bardzo urokliwa, jednak kawiarenki, restauracje i sklepy były znacznie oddalone od hotelu. Także łączność z okolicznymi miejscowościami była utrudniona w związku z brakiem autobusów, czy innych środków komunikacji miejskiej (spacer do Paestum ok.40-50 min lub taksówka 10 euro). Rezydentka to osoba kompetentna i operatywna, charakteryzująca się rozległą wiedzą na temat regionu Kampania oraz mentalności jego mieszkańców. Polecamy wycieczki fakultatywne, zwłaszcza rejs dookoła Capri. Podczas wszystkich tych wycieczek pani Rezydentka ujawniała tajniki włoskiego "dolce vita". Wszystkim polecamy wypoczynek w hotelu "Le Palme".
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem