Opinie o Sabbiadoro

4.7/6 (170 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.7/6
170 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
3.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Sabbiadoro

    Hotel bardzo dobry (jak na Włochy i 4*), w hotelu zapewniono wszystko co niezbędne dla pobytu na wczasach nad M. Śródziemnym. Bardzo dobre wyżywienie, bardzo dobra obsługa. Wybraliśmy jednak tą lokalizację głównie z myślą o wycieczkach fakultatywnych i zwiedzaniu okolicy, a jest co zwiedzać w tej okolicy - wspaniałe wybrzeże amalfitańskie z pięknymi miejscowościami Amalfi i Positano, wyspa Capri, Pompeje, Neapol, Wezuwiusz, etc. Niestety - biuro Rainbow - mimo że takie wycieczki przedstawiło w ofercie - nie zorganizowało ani jednej (podobno było zbyt mało chętnych - brakowało niby 4 osób, ale słyszeliśmy, że tak było przez cały sezon!). Jesteśmy bardzo zawiedzenie taką postawą biura. Turysta praktycznie zdany jest więc wyłącznie na siebie (plus bardzo ogólne informacje rezydenta), a więc samemu trzeba wynająć samochód, lub poruszać się autobusem/pociągiem (uwaga - trzeba wiedzieć gdzie wysiąść!), co zwiedzać, gdzie kupić bilety (np. na Wezuwiusz tylko on-line po b. trudnej przeprawie, na miejscu się nie da), jak zaplanować wycieczki indywidualne, itp. Nawet jeśli biuro nie robi wycieczek, bo mu się nie opłaca, to powinno zapewnić szczegółowe informacje i wskazówki dla chętnych do indywidualnego zwiedzania. Generalnie - hotel OK, pobyt OK, minus dla biura za brak wycieczek fakultatywnych i informacji.

    JANUSZ, KRAKOW - 22.09.2022

    19/20 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wczasy w Sabbiadoro

    W Sabbiadoro przebywałam 2 tygodnie w lipcu 2016 roku. Ogólnie hotel oceniam pozytywnie, choć uważam, że spełnia on kryteria hotelu trzygwiazdkowego. Obsługa w hotelu przyjazna i kompetentna, zarówno w recepcji, jak i restauracji (szczególnie sympatyczny kierownik restauracji). Dobry serwis sprzątający. Polska animatorka p. Marta sympatyczna, kompetentna i służąca pomocą w razie potrzeby. Pokoje skromnie umeblowane, z bardzo małą kabiną prysznicową. Wyżywienie dobre, szczególnie polecam bufet sałatkowy, który był bardzo różnorodny. Śniadania skromne, ale w miarę możliwości obsługa spełniała życzenia polskiego turysty. Plusem jest duży basen, bardzo ładna plaża, która znajduje się przy hotelu oraz łagodne i piaszczyste wejście do wody. Minus, to lokalizacja i zaśmiecone otoczenie. Jedyną atrakcją w okolicy jest market ALDI. Moje zastrzeżenia budził brak wycieczek fakultatywnych - odbyła się tylko jedna. Przeszkodą była za mała ilość chętnych (min. to 16 osób). Biuro powinno uwzględnić, że część turystów hotelowych była po objeździe i dużo już zwiedziła. Ogólna liczba polskich turystów przebywających w tym regionie jest b. mała - stąd też problem z uzbieraniem wymaganej liczby wycieczkowiczów. Warto zastanowić się, czy nie mieć w ofercie busa dla mniejszej grupy lub nad łączeniem wyjazdu z włoskimi turystami, których w hotelu jest b.dużo. Głównym powodem wyboru tego hotelu było przede wszystkim zwiedzanie atrakcyjnego regionu i Polacy musieli radzić sobie na własną rękę. Drugim zastrzeżeniem jest informowanie w katalogu Rainbowa o zakwaterowaniu w budynku czteropiętrowym, a na miejscu okazuje się, że są dwa budynki i część turystów jest zakwaterowywana w dwupiętrowym, który jest starszy i gorzej urządzony. Ogólnie pobyt uznaję za udany.

    Agata, GNIEZNO - 07.08.2016  | Termin pobytu: wrzesień 2016

    22/23 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Zadowalająco

    Hotel na samym początku nie wywarł na mnie dobrego wrażenia, na szczęście z czasem się to zmieniło. W hotelu pracuje miła obsługa i miejsce to oferuje ciekawą forme wyżywienia ( trzeba być otwartym na nowe smaki ponieważ były to często włoskie smaki ). Na minus na pewno lokalizacja jeśli nie ma zamiaru się wynająć skutera lub auta. Komunikacja nie jeździ tam często a do Salerno trzeba jechać 35-55min, zależy na jaka linie autobusową trafimy. Polecam wynająć skuter jest to super opcja ze względu na parkingi. Pokoje hotelowe nadają się do odnowienia ale sa sprzątane codziennie. Lodówka niestety nie działa ( w pokojach znajomych również nie). Przy basenie można zamówic drinki w barze ( płatność ładowana na pokój, płacimy przy wymeldowaniu) a piwo i wino w określonych godzinach są za darmo. Niestety na spacer po okolicy nie ma co liczyć, nic ciekawego w pobliżu nie ma poza brudnymi drogami i chodnikami. Podsumowując hotel polecam i miło wspominam spędzony tam czas z znajomymi i dziewczyna 😋 Plusy: - obsługa - jedzenie - jakość/cena - suszarka do ciuchów na balkonie Minusy: - lodówka - lokalizacja bez skutera bądź auta - atrakcje po włosku ponieważ większość jest tam Włochów

    Karol, Schwandorf - 02.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    14/14 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Pobyt tygodniowy 5 osobowej rodziny

    Wylot - Szkoda, że z Wizzair. Dlaczego? – Nie mamy miejscówek. Leci nas pięcioro, w tym dwoje dzieci, więc jesteśmy prawie 3 godziny przed wylotem żeby dzieci nie musiały siedzieć same. Odprawa. Jesteśmy jednymi z pierwszych przy stanowisku. Pierwsza walizka waży 23,5kg. Niemiła osoba waginododatnia informuje nas oschle, że albo przepakujemy bagaż albo dopłacamy 44zł za kg nadwagi. Na nic tłumaczenie, że to jest walizka na dwie osoby. Odchodzimy na bok i przepakowujemy. Ostatecznie mamy w 4 walizkach na 5 osób 59kg (z dozwolonych 100kg) ale bez przepakowania się nie obyło. Dostajemy 4 miejsca w rzędzie 25 i jedno w rzędzie 3. Jak widać tanie linie lotnicze zatrudniają tanie osoby. No cóż… Myślenie nie boli. To tylko wizz….. W drodze powrotnej sytuacja się powtarza. Jedna osoba w rzędzie 36 a 4 osoby, w tym dwoje dzieci w rzędzie 26. W tym rzędzie są wyjścia awaryjne więc nie można tam sadzać dzieci. Ale cóż… to tylko Wizzair. Ostatecznie czwórkainnych turystów zgodziła się na zamianę miejsc. Transfer - Na lotnisku, z miną „jestem tu za karę” wita nas Pani Maja. „Teraz nie ma czasu” na informację czy samochód lepiej wynająć od razu na lotnisku, czy w hotelu. Transfer bez zastrzeżeń. Niektórych może razić wiek i stan autobusu ale przecież jesteśmy we Włoszech. Nie jesteśmy Niemcami. Nie oczekujmy więc zbyt wiele. Hotel - Na miejscu zapominamy o wcześniejszych niedociągnięciach. Obsługa od początku bardzo przyjazna. Wyjątkiem jest jeden recepcjonista typowy Włoch- kombinator i ściemniacz. Nad wszystkim czuwa zawsze gotowy do pomocy dyrektor. Hotel dość stary ale czysty. Jak na południowe Włochy to nawet bardzo czysty. Do ładnej piaszczystej plaży tylko kilkadziesiąt metrów. Zejście do wody bardzo łagodne. Baseny po remoncie. Czyste. Spotkanie organizacyjne z rezydentką pierwszego dnia po przylocie ogranicza się do suchych info nt. wycieczek. W zasadzie 90% spotkania zajmuje informacja o wycieczce na Capri. Ważna zapewne dla osób czytających pudelka i śledzących życie „gwiazd”, czyli o tym którzy ….bryci mają wille na tej wyspie i które z nich będzie można zobaczyć.

    Maciek z rodziną - 05.08.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem