Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znakomicie oddaje afrykański charakter. Jest wygodny, czysty i zadbany.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt uważam za udany. Bardzo miły i pomocny personel. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Posilki smaczne, mało owoców Zabawne małpki😀
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że był to nasz pierwszy wyjazd do Kenii. Szukając hotelu sugerowalam się opiniami innych podróżujących. Hotele sieci Neptun miały dobre opinie na stronie R. także wybór padł na Neptun Paradise. W informacji o hotelu jest napisane że znajduje się w odległości 45 km od lotniska... pierwszym zaskoczeniem po bardzo długiej podróży była informacja od Pana, który czekał na miejscu, że będziemy jechać busem ok 3 godziny. Po prawie 11 h lotu było to ostatnie co chcieliśmy usłyszeć. W informacji o hotelu nie ma też informacji o przeprawie promem 👌 samo oczekiwanie na przeprawę promową trwało ok godziny. Dotarliśmy do Mombasy w godzinach wieczornych, to też masę ludzi wracało promem do swoich domów po pracy. Samo zakwaterowanie w hotelu przebiegło bez większych problemów. Mimo później godziny czekała na nas kolacja. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Wszyscy bardzo się starają. Teren hotelu czysty i zadbany. Leżaków sporo, ale wielu ludzi już przed śniadaniem zajmowało sobie miejsca. Pokoje czyste. Codziennie sprzątane. Trzeba się nastawić na to, że jest to Afryka, a nie np Turcja. Jeśli ktoś oczekuje tutaj takiego standardu to na pewno go nie znajdzie. Po terenie hotelu biega bardzo dużo małp. Siedzą również na balkonach. Przestrzegam przed otwieraniem na zewnątrz drzwi balkonowych i okien, jeśli nie chcecie mieć nieproszonych gości. Pogoda podczas pobytu jak marzenie. Byliśmy początkiem listopada. Padało raz rano, może 10 min. Piękna plaża. Cudowny ocen....no i lokalni mieszkańcy, którzy na każdym kroku próbują coś sprzedać. Przeprawa z terenu hotelu nad ocean to nie lada wyzwanie w takich warunkach. Ogólnie wakacje bardzo udane. Chętnie tam wrócimy.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cudowne miejsce, cudowni ludzie, przemili, weseli, obsługa hotelu zawsze uśmiechnięta, witająca kilka razy dziennie pozdrowieniem Jumbo ! Hotel położony bardzo urokliwie, przypomona wyglądem wioske afrykańską, identyczny ze zdjęciami biura, jest to miejsce, które zapada w pamięć na długo. Afryka jest przepiekna a Kenia nadzwyczajna. Szeroka plaża, którą do południa można spacerować a po południu popatrzec tylko na przypływ. Ogólne wrażenia z pobytu mamy jak najwspanialsze, organizacja na medal jak i cały pobyt. Polecamy ten hotel z czystym sumieniem.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wspaniały hotel bajeczne miejsce super plaża przemili ludzie pokoje super bardzo dobre jedzenie gorąco polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam,Hotel czysty zadbany z klimatem egzotyki obsługa miła nawet bardzo, pomocna nie oczekująca na bonusy.Jedzenie dobre i smaczne ale z czasem monotonne to Afryka.Bardzo miłym dodatkiem tego hotelu są małpki które przychodzą w dużych grupach i spacerują po obiekcie.Plaż ładna przy odpływach wręcz piękna .Minusik to oczywiście wodorosty i naganiacze wycieczek i innych atrakcyjnych dóbr special dla turysty(tylko na plaży do obiektu nie wchodzą) .Ładny kompleks basenów w tym jeden powyżej 2 m głębokości.Nikt nie walczył o leżaki.Opieka rezydenta i biura Rainbow bardzo dobra.Wyjazd udany Kenia to atrakcyjny kraj.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kenia super miejsce na wypoczynek, jeden z najlepszych moich wyjazdów, warty powtórzenia
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełniał oczekiwania. Obsługa miła i bardzo pomocna. Pomimo pierwotnej informacji, że po wymeldowaniu się o godzinie 12.00, (wyjazd z hotelu dopiero o 17.45) odcinają opaski, a za wyżywienie trzeba dopłacić, to można było jednak korzystać zarówno z restauracji jak i baru, a przed wylotem skorzystać z udostępnionej łazienki i wziąć prysznic. Wycieczki fakultatywne dobrze zorganizowane. Duży minus dla Organizatora wyjazdu, że moje urodziny przeszły bez echa. Nie oczekiwałam balonów, transparentów, ani orkiestry dętej, ale symboliczny kwiatek czy drink w pokoju byłby mile widziany. Niestety pod tym względem było wielkie rozczarowanie, mimo że wykupując wycieczkę była wpisana informacja o urodzinach :(
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Skorzystaliśmy z oferty last minute, all inclusive z dodatkową wycieczką na safari. Generalnie hotel oceniamy bardzo pozytywnie. Fantastyczne jedzenie z widocznymi indyjskim wpływam, świetna restauracja indyjska (a la carte), dość przeciętna (lub nawet nieco poniżej przecietnej) a la carte włoska. Pyszne smoothie zawsze na śniadanie, wspaniale ryby i świeże owoce. Trafiliśmy nawet na sushi. Internet działał bardzo sprawnie w naszej części hotelu. Pokoje przeciętne, ale zadbane i czyste, dostępna moskitiera, działająca klimatyzacja, zawsze usupelnianw kosmetyki. Zapach pościeli i ręczników pozostawił nieco do życzenia - chyba kwestia wilgotności i problemów z wysuszeniem... Baseny duże, czyszczone często, wystarczające dla wszystkich. Bary serwują drinki bardzo słodkie, ciężkie, mały wybór, normalne drinki dodatkowo płatne. Możliwość korzystania w ramach jednej opaski z infrastruktury całego hotelu poza Neptune Paradise także z Neptune Beach. Nie można korzystać z infrastruktury hotelu neptune Palm beach boutique, gdzie dodatkowo serwowane są owoce morza, a także znacznie lepsze i wszystkie drinki (także te płatne w dwóch pozostałych częściach hotelu). Ręczników hotelowych często brak, polecam brać z samego rana bo później... Hakuna matata. Będą, ale nie wiadomo kiedy :) podobnie w ogóle z obsługą - tutaj każdy ma czas, więc trzeba się nastawić na pole pole... (powoli, powoli) Pod plaża hotelowa bardzo dużo naganiaczy, którzy są niesamowicie uciazliwi. Ale jeśli już uda się od nich odpędzić, nie rozmawiać z nimi, udać ze nie istnieją kiedy za nami idą, to juz 200 metrów dalej plaża jest wspaniała i spokojna, serdecznie polecam spacery i żałuję, że my tak późno odkryliśmy że warto ich ominąć. Niesamowite przypływy i odpływy. Skorzystaliśmy także z wycieczki od jednego z bech botów - kapitana Bruno na snorkling tradycyjna drewniana łodzią. Warto im zaufać, wiedzą co robią, polecamy z czystym sumieniem! Dobrze wydane 40 dolarów ( nie targowlaismy się zbytnio, cena za 2 osoby za 2 h wycieczkę)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczna miejsce i wspaniali ludzie , ale nie o tym chcę napisać. Po pierwsze wybierając się w tę cześć Afryki trzeba zweryfikować pogląd na drogi i czas przejazdu.Dotarcie do samego hotelu od momentu wyjazdu z lotniska ( odległość 45km) trwała 3 godziny. Po drugie jakość taboru pozostawia wiele do życzenia , na tym tle konkurencja wypada o niebo lepiej nie mówiąc już o biurach z innych krajów. Po raz pierwszy spotkałem się z tak tragiczną obsługą rezydentów ( chodzi przede wszystkim o rozlokowanie po hotelach jak i powrót na lotnisko) to była totalna porażka. I gdyby było można dałbym -6 , pomoc dotyczyła tylko skierowania do busika z numerem przeliczeniem osób, a dalej radzcie sobie sami. Nie dość że zawieziono nas pierwotnie do zupełnie innej cześći hotelowej , ten cały bałagan z wyjaśnianiem kto gdzie ulokowany ( prosze mi wierzyć po 24h od momentu wyruszenia w drogę) nie należały do przyjemności. Co do obsługi hotelowej proszę walczyć o swoje przez pierwszy tydzień wszystko było OK, czysto schludnie i bez uwag. Po zmianie osoby obsługującej na sz domek zaczęły sie problemy , brak ręczników , brak płynów prysznicowych itd.to był standard. Niestety w tym celu musiałem dwukrotnie interweniować w recepcji ( osobiście gdyż telefon wewnętrzny nie działał). Dopiero po drugiej interwencji wszystko wróciło do normy, ale od tego czasu przestałem zostawiać sprzątającym jakiekolwiek napiwki. Powrót na lotnisko - istny horror przyjechały 2 busiki z kierwcami którzy nie posiadali żadnych list osób do zabrania z hoteli. A w związku z wcześniejszymi problemami z rozlokowaniem osób w hotelach , cześć osób była w innych cześciach hotelu. Zamieszanie potworne , bałagan ponad godzinne opóźnienie i busik napakowany do granic możliwości.I na koniec po dotarciu na lotnisko ( tu wisienka na torcie) wpada rezydentka do busika i komunikuję że teraz ma 1000 informacji dla nas ( czyli przeliczenie sprawdzenie ilości osób oraz pozostałe informacje dotyczące wylotu). Nie muszę dodawać że po godzinie oczekiwania na wyjazd oraz po 2,5 godzinach jazdy każdy miał tylko jedno życzenie wyjśc z pojazdu zaczerpnąć świeżego powietrza.