Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super na odpoczynek dla ludzi, którzy szukają ciszy i spokoju. Niezbyt wielu gości z Europy. Sporo miejscowych lub przyjezdnych z krajów afrykańskich - co dodaje hotelowi klimatu. Piękna plaża na spacery i opalanie się, ale ocean z dość dużymi falami - popływać można jedynie przy odpływie. Basen w starym stylu - bez zjeżdżalni i dodatkowych atrakcji ale super by rano i wieczorem popływać w spokoju. Ochrona nie dopuszcza do gości natarczywych sprzedawców - i dobrze. Pokoje i całe wyposażenie hotelu wymaga już gruntownego remontu i odświeżenia ale dla nas nie był to priorytet by mieszkać w super luksusach najważniejsze, że czysto i schludnie. Najgorszy był jednak dojazd do hotelu po 10 godzinnym locie i potem powrót na lotnisko - w starych autokarach bez klimy i z otwartymi oknami, w kurzu i gorącu 2 godziny od lotniska - Inne firmy dysponowały znacznie lepszymi środkami transportu - szkoda to mocno zaważyło na ocenie. Safari i przewodnicy na safari super. Polecam też jedzenie u miejscowych - po lewej i prawej stronie od hotelu przy plaży można zamówić sobie rybę z porannego połowu na obiad lub homara. Wystarczy przejść 100 metrów od hotelu. Naprawdę pycha i bez przygód żołądkowych. W hotelu kuchnia dobra ale po 5 dniach zaczyna już się nudzić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
kenia to piękny kierunek jednak z biurem rainbow to porażka organizacyjna... naciąganie ma łase klienta a potem ma się go w dupie... odwołanie wakacji i proponowanie innych kierunków i dopiero po awanturach jednak okazuje się że da się lecieć do tego samego hotelu i pokoju co wcześniej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
bardzo polecam sam obiekt - przepieknie polozony i starannie wykonczony butikowy hotel. Piekny i starannie utrzymany ogrod z baobabami i kwitnacymi krzewami. Swietne pokoje/ bungalow z pieknymi kolonialnymi drewnianymi meblami. Generalnie bardzo przyjemna obsluga. Wszystko dzialalo znakomicie do momentu awarii klimatyzacji - 2 noce bez klimatyzacji przy rownikowej temperaturze mocno zawazyly na opinii o hotelu. W sytuacji kryzysowej obsluga i management hotelu okazal sie bardzo nieprofesjonalny - brak komunikacji i jakiegokolwiek wsparcia; nie zaproponowano nam nawet dodatkowej wody; bylismy zwodzeni obietnicami i wrecz oszukiwani. Nie stanela na wysokosci zadania rowniez nasza rezydentka - pani Daria. Wczesniej, podczas wycieczki na safari, impronowala mi jej szeroka wiedza. Niestety, w sytuacji kryzysowej nie potrafila (lub nie chciala) nas wesprzec - pomysl na dodatkowe wiatraki pojawil sie u niej telefonicznie ok godz 23, kiedy hotel takimi wiatrakami nie dysponowal i bylo juz za pozno by je kupic. Bardzo szkoda, ze rola rezydenta ewoluuje do roli wylacznie sprzedawcy wycieczek. Wydaje mi sie, ze idea rezydenta jednak jest inna. Swoja droga, zadziwiajacym jest fakt, ze za wycieczki nie mozna placic karta (co jest naturalne u kazdego innego toru operatora); przy duzych sumach za safari wozenie gotowki wydaje sie byc w dzisiejszym swiecie nieporozumieniem.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położony w rewelacyjnym ogrodzie z baobami, infrastruktura lata świetności ma za sobą, wszystko do odnowienia. Jedzenie, monotonne aż do bólu, z głodu nikt nie umrze. Napoje do posiłków płatne, nie licząc śniadań. Przykładowe ceny, piwo 300 szylingów (3$), cola 200(2$). Obsługa, miła, ale opieszała i zapominalska. Pokoje, sprzątane co dziennie, ręczniki wymieniane ... jak widzi mi się obsługi, co dziennie albo co trzy, cztery dni. Na terenie hotelu są wszędobylskie małpki, kradną jedzenie ciastka, wszelkie słodkości. Okna lepiej mieć zamknięte. Gniazdka prądowe są multi, standard europejski też jest. Ogólnie OK.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo wyeksploatowany .zdecdowanie zasługuje na 3 gwiazdki .Podarte oobrusy w restauracjii .stare kilkunastoletnie lezaki .brudne sciany w pokoju ,dziurawe moskitiery.Basen mały i odpadajace kafelki po brzegach .Hotel Ma juz swoje lata za soba .Ale panujacy brud wszedzie a w szczegolnosci talerze brudne tluste i chodzace o nich robaki to juz przesada.za 2 lata zaden turysta tam nie postawi nogi bo wszystko dosłownie sie rozpada.szkoda ze wybralam ten hotelbo zarowno personel tam pracujacy nie lubi białych .Badzo duzo tubylcoow kapaiacych sie na basenie i spozywajacych posilki ,Wszysko dooslownie sie kleiło.Rozumiemze to trzeci sowat ale minimum czystosci to podstawa.sugeruje wykreslic hote lz oferty.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W okresie kiedy była w hotelu był on wielką imprezownią, a nie spokojnym miejscem, jak reklamuje to biuro. Wynikało to z odbywającego się tam festiwalu trwającego w czasie weekendu. Biuro oszukało nas sprzedając nam wycieczkę nie informując nas o tym , że w okresie naszego pobytu odbywa się tam coroczny festiwal, co spowodowało kolejne problemy, a mianowicie dwie nieprzespane noce, zmianę pokoi, opryskliwość rezydenta, próbę wymuszenia na nas zapłaty dodatkowych pieniędzy oraz ogólny niesmak. Widząc, że hotel lepiej traktuje czarnoskórych turystów niż białych. Jedzenie monotonne, brak jogurtów-co wg mnie jest podstawą . Przy śniadaniu herbata i kawa na zamówienie do stolika, co jest utrudnieniem i w wyliczonej ilości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga gruntownego remontu .Polozony ładnie ale obecnie niektóre części zapomniane Jedzenie baaardzo monotonne-ziemniaki ,ryż ,gulasz 🤷♂️ Kupiłam dodatkowo opcje all inclusive i tu jest główny zarzut .Personel mało elastyczny-goście generalnie mają dwa posiłki i dopłacają za napoje .Kelnerzy nie mogli się przestawić i biegali za nami z rachunkami ,karteczkami .Dzień przed wyjazdem pojawiły się wątpliwości czy lunch mieliśmy w cenie ,czy zwykła kawa z baru nam się należy .Czulam się ja oszust ?Zabraklo dobrej komunikacji między recepcja a obsługą restauracji. Rainbow nie powinno wogole sprzedawać takiej opcji w tym hotelu a tym bardziej w takiej cenie /ok 2000 za osobę za tydz/!!! Transfer na lotnisko późno 16.30 A wymeldowanie 10.30 ,oczywiście dopłata 30 $do godz 13 ale oczywiście za wszystko czyli lunch ,napoje od godz 10.30 płacimy extra Generalnie nie polecam 👎
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na lotnisku przedstawicielka Rainbow przeniosła mnie do innego hotelu i stąd mi nic nie wiadomo nt Jacaranda
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zastanawia mnie ilość pochlebnych opinii na temat tego hotelu. Hotel zaniedbany, czasy swojej świetności ma dawno za sobą, wymaga remontu i zmiany managera oraz podejścia personelu do gości. Brudno w jadalni, jedzenie bardzo przeciętne, obsługa na bardzo kiepskim poziomie- dzisiaj kawa, jutro mleko. Plaża przyjemna, choć nie dorównuje innym plażom, które widziałam w Afryce. Jeden obskurny basen, dwa mniejsze nieczynne. Łóżka i ręczniki plażowe w stanie opłakanym. Człowiek z obrzydzeniem kładzie się na nich. Stan sanitariatów przy basenie to dramat! Hotel zasługuje na 2 gwiazdki i można w nim przeżyć 2 dni, a potem zmienić go na inny, tak jak ja to zrobiłam.