Opinie o Kenya Bay

5.0/6 (39 opinii)

Kategoria lokalna 3

5.0/6
39 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.8
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Opis

    Kameralny hotel.Codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki. Świeże jedzenie, przepyszne owoce i soki.Fajny,niezbyt głęboki basen,blisko plaży.

    Asia - 08.12.2024  | Termin pobytu: listopad 2024

    8/12 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Świetny hotel,kiepskie wyżywienie

    Położenie hotelu bardzo dobre, w hotelu panuje spokój i cisza sprzyjające odpoczynkowi. Pokoje o sporej powierzchni i dobrym standardzie. Sprawna klimatyzacja, optymalne wyposażenie (lodówka, sejf, suszarka, szafa, wygodne łóżka, optymalna łazienka). Balkon z widokiem na ocean dopełniają całości. Obsługa w hotelu bez zarzutu. Czystość OK. Serwis plażowy również dobry. Niestety, mnóstwo osób na plaży próbuje zakłócić wypoczynek. Począwszy od zwykłych naciągaczy i żebraków wykrzykujących "mama", "papa", aby zwrócić na siebie uwagę. Na plaży są też osoby cenne ale mniej namolne: przyzwoite masaże czy też tanie ale niezłe wycieczki. Sporo dziegciu do dobrego wizerunku dodaje, niestety, wyżywienie. Prawdopodobnie w związku z pandemią właściciel hotelu postanowił zaoszczędzić na jedzeniu. Potrawy były kilkakrotnie odgrzewane i podawane w kolejnych dniach w "innym" sosie. Niektóre z potraw nie nadawały się do spożycia i sprzyjały "Mombasa express". Dopiero kilka awanturek i interwecja przedstawiciela Rainbow Tours zakończyła złą passę i jedzenie się poprawiło. Nieco rozczarowujące jest też "all inclusive". Tak realnie daje ono tylko możliwość otrzymania lanczu i lokalnych trunków. Praca recepcji bardzo sprawna, gorzej z niektórymi przedstawicielami Rainbow Tours. O ile pani Halina to prawdziwy kombajn roboczy, z łatwym kontaktem i pomocnym podejściem do klienta to pani Angelika nawet nie raczy odpowiedzieć na sms. Zostałem z resztą przez tę panią naciągnięty na zapłatę za wycieczkę do Mombasy, w której nie wziąlem udziału z przyczyn ode mnie niezależnych.

    HALINA, PABIANICE - 09.03.2021

    32/32 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Trzeci raz w Kenii, tym razem najgorszy .

    Witam, mój pobyt od 22.02.2020- 07.03.2020. ogólnie oceniam jako średni, pod względem hotelu, obsługi, daty pobytu jak i biura podróży Rainbow. Hotel stary, bardziej tranzytowy na przenicowanie przed wyjazdem na safari, ale zadbany w miarę możliwości i chęci, bardzo dobrze sprzątane w pokojach, w pierwszym tygodniu dość sporo ludzi, ale z dnia na dzień coraz mniej i co za tym idzie mniej wszystkiego. Manager widoczny, mało pomocny, recepcja bez napiwku ospała i obojętna, kelnerzy uśmiechnięci, ale czekający na nagrodę za uśmiech, wszystko naciągane, bar all inclusive dużo lepiej, najlepszym pracownikiem był Jimmy chłopak od obsługi basenu i leżaków, zawsze uśmiechnięty, bardzo pomocny, chętny do rozmowy i podzielenia się fajnymi historiami, szkoda, że na koniec lutego zwolniony z pracy, bardzo niesprawiedliwie potraktowany, a ci którzy powinni być zwolnieni to pracują nadal. Jedzenie smaczne, ale bardzo mały wybór i ciągle to samo, więc przez dwa tygodnie jedzenia tego samego można uznać za niewypał, więc trzeba było jeść w innych miejscach. Nie polecam odwiedzania Kenii pod koniec lutego i dalej, bo pogoda bardzo w kratkę, częste zachmurzenia, co kilka dni deszcz, ale bardzo gorąco co jest na plus dla mnie, wszechobecna trawa w wodzie i na plaży, można korzystać ze sportów motorowych przy innym hotelu, korzystałem i polecam, najbardziej upierdliwi oczywiście panowie na plaży, tragedia, przejść się do oceanu nie da spokojnie. Polecam robić zakupy pamiątek na plaży, bo jest wybór i choć cena wysoka to można negocjować i zbić cenę conajmniej o połowę. Co do biura Rainbow to ogólnie wszystko ok, organizacja i informacja wystarczająco dobra, poza tym, że takie mają podpisane umowy z hotelami, że w ostatni dzień trzeba pokój opuścić do godz. 10:00 i od tego czasu nie przysługuje już jedzenie i picie nawet jak się ma all inclusive, wszystko trzeba płacić, a lot o 22:00, wspaniałe gratulacje, druga sprawa to fakt iż przy 11 godzinach w samolocie nie podają ciepłego posiłku w cenie wycieczki, ogólnie to nic nie podają darmowego, fatalne podejście do turysty, a np: Tui podaje dwa ciepłe posiłki w cenie wycieczki, a wycieczka wychodzi trochę taniej niż w Rainbow. Poza takimi przemyślanymi wpadkami, było wszystko super, bo sam sobie resztę zorganizowałem i pięknie spędziłem dwa tygodnie wakacji.

    DARIUSZ, Poznań - 11.03.2020

    29/30 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Kenia, pobyt tygodniowy

    Ogólnie ok. Hotel Kenia Bay, standard średni. Bez szału, ale dla mnie wystarczający. Jedzenie trochę mało urozmaicone. Największym minusem była podróż samolotem z Katowic do Mombasy. 10 godzin w samolocie, w którym nie można nóg rozprostować. To była najgorsza podróż,. Lepiej dopłacić i lecieć lepszym przewoźnikiem, lub lecieć z przesiadką

    Adam Marek, --- - 14.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    10/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem