Opinie klientów o Kenya Bay

5.1 /6
30 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Janusz, Warszawa 27.02.2020

Tak dobrze, że chce się wracać

Warunki pobytu w Kenya Bay, w odniesieniu do ceny, są znakomite pod każdym względem. Poza tym położenie hotelu jest rewelacyjne. Blisko do Mombasy, Parku Hallera z ciekawymi zwierzętami, wiosek i miejscowości. Taka też jest opinia 18 moich znajomych, z którymi spędziłem dwa tygodnie w styczniu. Wszyscy chcą powrócić do tego hotelu w 2021 roku. Niektórzy już dokonali rezerwacji. Celem powinno być też pomaganie Kenijczykom. Każdy z nas zabrał po 10 kg różnych rzeczy, którymi obdarowaliśmy biedne rodziny oraz uczniów w szkole w Mtwapa. Zachęcamy Polaków do wspierania ubogich.

5.5/6

Elżbieta, Olsztyn 12.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Piękne wakacje w styczniu

Kenia i jej przyroda super. Wycieczki we własnym zakresie. Hotel był wyłącznie miejscem wypadowym na wycieczki i dlatego nie przywiązywaliśmy zbytniej uwagi dla komfortu. Kameralny, raczej dla osób ceniących spokój. Brak dzieci. Obsługa super. Jedzenie mało urozmaicone jak na przyzwyczajenia Polaków na alu, ale mając wiedzę o biedzie lokalsów, nam wchodziło idealnie. Fajne animacje,...a na nich minimalna obecność gości. Odpływy oceanu od ok. jedenastej do szesnastej/ pod koniec stycznia/ na odległość ok 500 metrów. Basen w tym okresie dawał radę. Praktycznie pusty. Jeżeli chodzi o hotel, to wymeldowanie o godz.10.00 wiąże się z odcięciem od posiłków. Raczej normą jest utrzymywanie tej usługi do transferu.

5.5/6

Beata Maria, Warszawa 27.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Mimo wszystko :D

Hotel 3*, nie spodziewałam się luksusu ale myślałam, że będzie można się umyć, a tu prysznic tak zakamieniały, że z całego sitka leciało może 5 cienkich strużyn. To samo w umywalce, kilka strużek wody, jakie leciały z kranu, nie trafiały do umywalki, tylko na blat obok, czysta rozkosz korzystania :D. W wannie poodpryskiwana emalia, że można pokaleczyć stopy. Suszarka, oczywiście, martwa. Klima warczała jak traktor. Zgłaszaliśmy w recepcji te masakryczne uchybienia, ale przez dwie doby słyszeliśmy, że nie ma wolnych pokoi. Co innego widać było na korytarzu, gdzie sprzątacze zostawiali otwarte drzwi posprzątanych pustych pokoi. W końcu, trzeciego dnia otrzymaliśmy obietnicę zmiany pokoju po powrocie z safari. Przystaliśmy na to, gdyż do wyjazdu na safari została nam jedna noc. PERSONEL HOTELOWY DOTRZYMAŁ OBIETNICY, dostaliśmy na pozostałe 7 dni ładny, przestronny pokój w innym budynku. Trzeba mieć niebywałe szczęście, żeby w budynku w którym znajduje się recepcja, trafić na przyzwoity pokój. Hotel położony w naprawdę dobrej lokalizacji, 15 min jazdy samochodem od Mombasy i 5 min jazdy tuk-tukiem do parku Hallera, gdzie można karmić żyrafy. Położony bezpośrednio przy plaży z białym piaskiem, trochę wodorostów pozostałych po odpływie, ale to tylko dodaje uroku dzikiemu pejzażowi. Duże lobby-recepcja czynna 24 h, jest także kantor, można wymieniać pieniądze. Niestety w hotelu goście to głównie starzy Niemcy nastawieni na seksturystykę. Obrzydliwość bierze patrzeć na to. Niemcy agresywni wobec Polaków, obsługa nie reaguje na ich zachowanie. Ja sama doświadczyłam dwa razy tej szwabskiej przemocy. Raz, drugiego dnia pobytu, kiedy trzy Niemki nie pozwoliły mi zająć leżaków po prawej stronie plaży, pokazały mi palcem, że dla Polaków jest miejsce po lewej stronie, przy basenie. Drugi raz, gdy w restauracji odeszłam od stolika aby przynieść sobie jedzenie, a wielka, umięśniona Niemka zabrała mi krzesło na którym siedziałam, a kiedy powiedziałam jej, że to krzesło zajęte, odpowiedziała, abym wzięła sobie drugie. Czy ktoś podróżujący po świecie może sobie wyobrazić takie zachowanie? Ale tu już się nie dałam, pomogli mi Polacy, którzy widzieli co się wydarzyło i musiała oddać krzesło, ale ja już tak byłam zdenerwowana, że straciłam apetyt. Jedzenie dość monotonne (np. kucharz zna tylko jeden rodzaj ciast, zmienia mu kolory dla niepoznaki :D) ale smaczne i naprawdę można się najeść. Jeśli nie pożałuje się obsłudze napiwku są całkiem fajni, wtedy potrafią pominąć "pole, pole". Mieliśmy też niesamowitą atrakcję w postaci kilkunastu małpek, które codziennie nas odwiedzały, nawet starały się wejść do pokoju. Ogólnie pomimo tych kilku opisanych incydentów pobyt udany, będziemy jeszcze długo przeżywać wrażenia z safari.

5.0/6

Waldemar, Bratian 14.01.2019

To było extra.

Jeżeli ktoś nie pragnie luksusowe to hotel dla niego. Spokojnie, miło, wszędzie uśmiech. Obsługa pomocna w każdej chwili. Reaguje na każdy gest. Intuicyjnie odgaduje potrzebę gościa. Po postu polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem