Opinie o Kenya Bay

Kategoria lokalna: 3

4.9/6
(41 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Świetny hotel,kiepskie wyżywienie

    HALINA, PABIANICE 09.03.2021

    Położenie hotelu bardzo dobre, w hotelu panuje spokój i cisza sprzyjające odpoczynkowi. Pokoje o sporej powierzchni i dobrym standardzie. Sprawna klimatyzacja, optymalne wyposażenie (lodówka, sejf, suszarka, szafa, wygodne łóżka, optymalna łazienka). Balkon z widokiem na ocean dopełniają całości. Obsługa w hotelu bez zarzutu. Czystość OK. Serwis plażowy również dobry. Niestety, mnóstwo osób na plaży próbuje zakłócić wypoczynek. Począwszy od zwykłych naciągaczy i żebraków wykrzykujących "mama", "papa", aby zwrócić na siebie uwagę. Na plaży są też osoby cenne ale mniej namolne: przyzwoite masaże czy też tanie ale niezłe wycieczki. Sporo dziegciu do dobrego wizerunku dodaje, niestety, wyżywienie. Prawdopodobnie w związku z pandemią właściciel hotelu postanowił zaoszczędzić na jedzeniu. Potrawy były kilkakrotnie odgrzewane i podawane w kolejnych dniach w "innym" sosie. Niektóre z potraw nie nadawały się do spożycia i sprzyjały "Mombasa express". Dopiero kilka awanturek i interwecja przedstawiciela Rainbow Tours zakończyła złą passę i jedzenie się poprawiło. Nieco rozczarowujące jest też "all inclusive". Tak realnie daje ono tylko możliwość otrzymania lanczu i lokalnych trunków. Praca recepcji bardzo sprawna, gorzej z niektórymi przedstawicielami Rainbow Tours. O ile pani Halina to prawdziwy kombajn roboczy, z łatwym kontaktem i pomocnym podejściem do klienta to pani Angelika nawet nie raczy odpowiedzieć na sms. Zostałem z resztą przez tę panią naciągnięty na zapłatę za wycieczkę do Mombasy, w której nie wziąlem udziału z przyczyn ode mnie niezależnych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Trzeci raz w Kenii, tym razem najgorszy .

    DARIUSZ, Poznań 11.03.2020

    Witam, mój pobyt od 22.02.2020- 07.03.2020. ogólnie oceniam jako średni, pod względem hotelu, obsługi, daty pobytu jak i biura podróży Rainbow. Hotel stary, bardziej tranzytowy na przenicowanie przed wyjazdem na safari, ale zadbany w miarę możliwości i chęci, bardzo dobrze sprzątane w pokojach, w pierwszym tygodniu dość sporo ludzi, ale z dnia na dzień coraz mniej i co za tym idzie mniej wszystkiego. Manager widoczny, mało pomocny, recepcja bez napiwku ospała i obojętna, kelnerzy uśmiechnięci, ale czekający na nagrodę za uśmiech, wszystko naciągane, bar all inclusive dużo lepiej, najlepszym pracownikiem był Jimmy chłopak od obsługi basenu i leżaków, zawsze uśmiechnięty, bardzo pomocny, chętny do rozmowy i podzielenia się fajnymi historiami, szkoda, że na koniec lutego zwolniony z pracy, bardzo niesprawiedliwie potraktowany, a ci którzy powinni być zwolnieni to pracują nadal. Jedzenie smaczne, ale bardzo mały wybór i ciągle to samo, więc przez dwa tygodnie jedzenia tego samego można uznać za niewypał, więc trzeba było jeść w innych miejscach. Nie polecam odwiedzania Kenii pod koniec lutego i dalej, bo pogoda bardzo w kratkę, częste zachmurzenia, co kilka dni deszcz, ale bardzo gorąco co jest na plus dla mnie, wszechobecna trawa w wodzie i na plaży, można korzystać ze sportów motorowych przy innym hotelu, korzystałem i polecam, najbardziej upierdliwi oczywiście panowie na plaży, tragedia, przejść się do oceanu nie da spokojnie. Polecam robić zakupy pamiątek na plaży, bo jest wybór i choć cena wysoka to można negocjować i zbić cenę conajmniej o połowę. Co do biura Rainbow to ogólnie wszystko ok, organizacja i informacja wystarczająco dobra, poza tym, że takie mają podpisane umowy z hotelami, że w ostatni dzień trzeba pokój opuścić do godz. 10:00 i od tego czasu nie przysługuje już jedzenie i picie nawet jak się ma all inclusive, wszystko trzeba płacić, a lot o 22:00, wspaniałe gratulacje, druga sprawa to fakt iż przy 11 godzinach w samolocie nie podają ciepłego posiłku w cenie wycieczki, ogólnie to nic nie podają darmowego, fatalne podejście do turysty, a np: Tui podaje dwa ciepłe posiłki w cenie wycieczki, a wycieczka wychodzi trochę taniej niż w Rainbow. Poza takimi przemyślanymi wpadkami, było wszystko super, bo sam sobie resztę zorganizowałem i pięknie spędziłem dwa tygodnie wakacji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Kenia, pobyt tygodniowy

    Adam Marek, --- 14.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Ogólnie ok. Hotel Kenia Bay, standard średni. Bez szału, ale dla mnie wystarczający. Jedzenie trochę mało urozmaicone. Największym minusem była podróż samolotem z Katowic do Mombasy. 10 godzin w samolocie, w którym nie można nóg rozprostować. To była najgorsza podróż,. Lepiej dopłacić i lecieć lepszym przewoźnikiem, lub lecieć z przesiadką

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Kenia Bay - sympatyczny hotel

    Eugeniusz , Łódź Grabina 19.03.2019

    Hotel KENYA BAY - bardzo miła obsługa, dobra kuchnia, ładny widok na ocean. Minus plaża zanieczyszczona trawą morską

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Średni hotel, czysty

    Bożena, Mysłowice 07.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Nie wiem skąd opinie, że Kenia Bay to taki świetny, kameralny hotel z cudowną rodzinną atmosferą? Personel owszem uprzejmy, jak wszędzie. Przyjechałyśmy tutaj z Safari i pobytu w Jacarandzie w Diani. No i kiepskie porównanie. Generalnie, na krótki pobyt ok. Czysto, jedzenie w porządku, obsługa bez zastrzeżeń. Ale na tygodniowy wypoczynek polecam hotele z pięknymi plażami na południu. Zdecydowanie czystość morza i piasku w Diani wygrywa. Tutaj trzeba się przygotować na dużą ilość wodorostów i w wodzie i na plaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    93

    KENIA CLASIK - safari i wypoczynek

    Lidia Bozena, Gołków 27.03.2021

    Safari no cóż trzeba tam być - nie da się opisać. CUDOWNIE. Polecam na safari wziąć torbę z ubraniami, a nie walizkę. W busikach jest mało miejsca. Koniecznie trzeba wziąć krem z dużym filtrem, okulary, kurtki lub polary bo rano jest b. b. zimno, adapter do zmiany napięcia, latarkę. Noclegi na wyjeździe są bardzo urokliwe - śpi się w lodgy, czyli w namiotach.W hotelu na wypoczynku atmosfera rodzinna. Obsługa bardzo miła, uczynna, aż czasami za bardzo. Hotel przy piaszczystej białej plaży. Pokoje standard - w średnim stanie - wymagają odświeżenia. Polecałabym wykupienie pokoju superior- jest większy i wygodniejszy. Posiłki na początku pobytu były makabryczne ( odgrzewane z kilku dni) sałatki owocowe z poprzedniego dnia - no i niestety dopadła nas t.z. "Mombasa expres ". Zgłosiłyśmy to menadżerowi hotelu oraz przedstawicielowi biura Rainbow. POMOGŁO. Do końca naszego pobytu posiłki były bardzo dobre i świeże.Transport niezbyt wygodny, ale rekompensował nam to kierowca Garu - jest wyśmienitym tropicielem. Nie polecam wycieczki na wypoczynku do Mombasy - kosztuje 45 $. Nic specjalnego lepiej wykupić u tubylców Biuro Rainbow powinno pomyśleć o wyczarterowaniu wygodniejszego samolotu. Samolot był bardzo niewygodny jak na 10.20 godzin lotu. Polecam bardzo tę wycieczkę, ale może wypoczynek w innym hotelu. To na tyle pozdrawiam wszystkich turystów kierujących się w stronę Kenii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Klimat mocno afrykański

    Dominika, Jasionka 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Dziesięciogodzinny lot samolotem o standardzie przypominającym najtańsze linie lotnicze, przy pełnym obłożeniu, nie należał do najwygodniejszych. Standard hotelu również pozostawiał wiele do życzenia, szczególnie w starszej części obiektu. W pokojach wyraźnie wyczuwalny był zapach stęchlizny, a ich czystość była daleka od zadowalającej. Lodówka sprawiała wrażenie sprzętu z odzysku, wzbudzając obawy przed jej użyciem. Po zgłoszeniu uwag zostaliśmy przeniesieni do nowszej części hotelu, zamieszkanej głównie przez turystów z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Standard pokoi był tam nieco lepszy – było czyściej i nie odczuwano nieprzyjemnych zapachów. Jedzenie w hotelu było dobre. Owoce i warzywa przepyszne. Można było w pełni skosztować kuchni kenijskiej. Największym minusem obiektu był brak prywatności na plaży, która rzekomo było prywatna, hotelowa. Wystarczyło zrobić kilka kroków, aby zostać otoczonym przez miejscowych oferujących różne wycieczki. Przebywając na hotelowych leżakach przy plaży, można było odnieść wrażenie, że to turyści są w centrum zainteresowania niczym zwierzęta w ogrodzie zoologicznym. Niemniej jednak, większość personelu hotelu była uprzejma i pomocna. Organizacja wycieczki stała na dobrym poziomie, bez większych komplikacji, a rezydent okazał się kompetentny i wspierający.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Stary zniszczony hotel bez animacji i pokazów

    Kto 04.02.2020

    Hotel podupadający piwinien być wyremontowany. Siłownia to jeden rower bilard pamięta czasy kolonialne jeden stół pingponga działa basen mały w stanie wskazującym obsługa ok wyżywienie dobre żywej muzyki zero dj z taśmy tylko pokazy to przygodni sprzedawcy którzy sprzedają opaski po 5usd niestety nie polecam trochę tu obskurnie w porównaniu z innymi 3 gwiazdkowymi miejscami

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    67

    Kenia Bay - hotel!

    Mariusz, SZTUM 05.03.2019

    Spędziliśmy w lutym tydzień w hotelu Kenia Bay. Uwaga top nie resort a zwykły hotel. Nie rozumiem Firmy Rainbow, która sprzedaje pobyty w tym hotelu. NIczego dobrego o hotelu nie mogę powiedzieć. Stary, zdezelowany, zaniedbany z klimatyzatorami ryczącymi całą noc. Posiłki codziennie takie same, 2-3 dania do wyboru,czasami w niedostatecznej ilości. Ok, smaczne, ale wciąż to samo. Absolutnie rewelacyjna obsługa i to kompensuje jakośc samego hotelu. Sznowna Firma Rainbow - to był mój trzeci pobyt w Kenii - wycofaj to miejsce z oferty pobytowej. Pozdrawiam. Mariusz Czaja

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel, wyposażenie.....

    Zdzislaw, Suwałki 06.06.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel w upadku, pościel połatana. Budynek kręty, połowa pobytu to błądzenie. Droga dojazdowa - lepsze widziałem na wojskowych poligonach. Do sklepu daleko, ulice w remoncie. Rozrywki bardzo mierne, za kazdy drobiazg dodatkowa opłata, nawet za wode do picia. W basenie woda śmmmmiiieeerdzi chlorem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem