Opinie klientów o Kenya Bay

5.1 /6
30 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Jerzy, Katowice 05.02.2020

Powitanie z Afryką

Byłem tam razem z wnuczką, w czasie ferii zimowych pojechaliśmy do Afryki, po safari w którym zobaczyliśmy różne zwierząta, w tym domu przez tydzień odpoczywaliśmy. Dobry hotel, dobra obsługa, jeść można ile tylko ktoś zdoła, dobre i zróżnicowane jedzenie. Kąpać można się do woli w oceanie Idyjskim, lub w ładnym i czystym basenie. Po wyjścu na zewnątrz budynku, można zobaczyć piękne kolorowe jaszczurki przechadzające się gdzie tylko popadnie. Można spotkać także małpki, które codziennie bawiły się na trawie, naszych balkonach, czy skacząć po palmach. Można też wychodzić na zewnątrz iwybrać się na targ, czy do pięknego parku Hallera, gdzie można karmić żyrafy i oglądać inne zwierzęta afrykańskie. Mile wspominamy pobyt w tym miejscu.

5.0/6

Sylwia 27.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Przyjazny hotel

Miła i pomocna obsługa. Podczas pobytu było niewielu innych turystów co dało możliwość dobrze wypocząć. Jedzenie mało urozmaicone, ale przy tak niewielkiej grupie gości jestem w stanie zrozumieć. Hotel jako baza wypadowa do zwiedzania jest wystarczający. Brak czajnika do herbaty w pokoju- na naszą prośbę został przyniesiony. Minusem jest brudna plaża i pełno glonów w morzu. Bardzo dobra restauracja włoska obok hotelu- Nico.

4.0/6

HALINA, PABIANICE 09.03.2021

Świetny hotel,kiepskie wyżywienie

Położenie hotelu bardzo dobre, w hotelu panuje spokój i cisza sprzyjające odpoczynkowi. Pokoje o sporej powierzchni i dobrym standardzie. Sprawna klimatyzacja, optymalne wyposażenie (lodówka, sejf, suszarka, szafa, wygodne łóżka, optymalna łazienka). Balkon z widokiem na ocean dopełniają całości. Obsługa w hotelu bez zarzutu. Czystość OK. Serwis plażowy również dobry. Niestety, mnóstwo osób na plaży próbuje zakłócić wypoczynek. Począwszy od zwykłych naciągaczy i żebraków wykrzykujących "mama", "papa", aby zwrócić na siebie uwagę. Na plaży są też osoby cenne ale mniej namolne: przyzwoite masaże czy też tanie ale niezłe wycieczki. Sporo dziegciu do dobrego wizerunku dodaje, niestety, wyżywienie. Prawdopodobnie w związku z pandemią właściciel hotelu postanowił zaoszczędzić na jedzeniu. Potrawy były kilkakrotnie odgrzewane i podawane w kolejnych dniach w "innym" sosie. Niektóre z potraw nie nadawały się do spożycia i sprzyjały "Mombasa express". Dopiero kilka awanturek i interwecja przedstawiciela Rainbow Tours zakończyła złą passę i jedzenie się poprawiło. Nieco rozczarowujące jest też "all inclusive". Tak realnie daje ono tylko możliwość otrzymania lanczu i lokalnych trunków. Praca recepcji bardzo sprawna, gorzej z niektórymi przedstawicielami Rainbow Tours. O ile pani Halina to prawdziwy kombajn roboczy, z łatwym kontaktem i pomocnym podejściem do klienta to pani Angelika nawet nie raczy odpowiedzieć na sms. Zostałem z resztą przez tę panią naciągnięty na zapłatę za wycieczkę do Mombasy, w której nie wziąlem udziału z przyczyn ode mnie niezależnych.

4.0/6

DARIUSZ, Poznań 11.03.2020

Trzeci raz w Kenii, tym razem najgorszy .

Witam, mój pobyt od 22.02.2020- 07.03.2020. ogólnie oceniam jako średni, pod względem hotelu, obsługi, daty pobytu jak i biura podróży Rainbow. Hotel stary, bardziej tranzytowy na przenicowanie przed wyjazdem na safari, ale zadbany w miarę możliwości i chęci, bardzo dobrze sprzątane w pokojach, w pierwszym tygodniu dość sporo ludzi, ale z dnia na dzień coraz mniej i co za tym idzie mniej wszystkiego. Manager widoczny, mało pomocny, recepcja bez napiwku ospała i obojętna, kelnerzy uśmiechnięci, ale czekający na nagrodę za uśmiech, wszystko naciągane, bar all inclusive dużo lepiej, najlepszym pracownikiem był Jimmy chłopak od obsługi basenu i leżaków, zawsze uśmiechnięty, bardzo pomocny, chętny do rozmowy i podzielenia się fajnymi historiami, szkoda, że na koniec lutego zwolniony z pracy, bardzo niesprawiedliwie potraktowany, a ci którzy powinni być zwolnieni to pracują nadal. Jedzenie smaczne, ale bardzo mały wybór i ciągle to samo, więc przez dwa tygodnie jedzenia tego samego można uznać za niewypał, więc trzeba było jeść w innych miejscach. Nie polecam odwiedzania Kenii pod koniec lutego i dalej, bo pogoda bardzo w kratkę, częste zachmurzenia, co kilka dni deszcz, ale bardzo gorąco co jest na plus dla mnie, wszechobecna trawa w wodzie i na plaży, można korzystać ze sportów motorowych przy innym hotelu, korzystałem i polecam, najbardziej upierdliwi oczywiście panowie na plaży, tragedia, przejść się do oceanu nie da spokojnie. Polecam robić zakupy pamiątek na plaży, bo jest wybór i choć cena wysoka to można negocjować i zbić cenę conajmniej o połowę. Co do biura Rainbow to ogólnie wszystko ok, organizacja i informacja wystarczająco dobra, poza tym, że takie mają podpisane umowy z hotelami, że w ostatni dzień trzeba pokój opuścić do godz. 10:00 i od tego czasu nie przysługuje już jedzenie i picie nawet jak się ma all inclusive, wszystko trzeba płacić, a lot o 22:00, wspaniałe gratulacje, druga sprawa to fakt iż przy 11 godzinach w samolocie nie podają ciepłego posiłku w cenie wycieczki, ogólnie to nic nie podają darmowego, fatalne podejście do turysty, a np: Tui podaje dwa ciepłe posiłki w cenie wycieczki, a wycieczka wychodzi trochę taniej niż w Rainbow. Poza takimi przemyślanymi wpadkami, było wszystko super, bo sam sobie resztę zorganizowałem i pięknie spędziłem dwa tygodnie wakacji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem