5.0/6 (34 opinie)
Kategoria lokalna 3
2.0/6
Spędziliśmy w lutym tydzień w hotelu Kenia Bay. Uwaga top nie resort a zwykły hotel. Nie rozumiem Firmy Rainbow, która sprzedaje pobyty w tym hotelu. NIczego dobrego o hotelu nie mogę powiedzieć. Stary, zdezelowany, zaniedbany z klimatyzatorami ryczącymi całą noc. Posiłki codziennie takie same, 2-3 dania do wyboru,czasami w niedostatecznej ilości. Ok, smaczne, ale wciąż to samo. Absolutnie rewelacyjna obsługa i to kompensuje jakośc samego hotelu. Sznowna Firma Rainbow - to był mój trzeci pobyt w Kenii - wycofaj to miejsce z oferty pobytowej. Pozdrawiam. Mariusz Czaja
1.0/6
Hotel na pewno nie nawet na trzy gwiazdki / ta trzecia to chyba za bliskość oceanu /. Pokoje i ich wyposażenie pozostawiają sporo do życzenia, grzyb na pół ściany od strony łazienki powoduje nieprzyjemny zapach, o skutkach zdrowotnych nie wspomnę, niedziałająca klimatyzacja "plująca" wodą na łóżko nie sprawia przyjemności, a nocy nie do użytku, co powoduje gorąc i wilgoć w pokoju nie dającą spać. Pomimo zapisów o animacji, brak dziennych i wieczornych, a program sportowy do zapomnienia. Bary nie opisane w których obowiązuje ALL, obsługa pomimo wskazań na opaskę nie informuje o płatności co rodzi konflikty i wprowadza niemiłą atmosferę. Uwaga na kolor ubrań pań przyjmujących zamówienia na basenie i plaży. Jedne potrawy i drinki są płatne / niebieskie /, inne w opcji ALL / czerwone / . Niestety nigdzie to nie jest opisane . Każde zamówienie jest potwierdzane podpisem na rachunku. Tylko jedne są bezpłatne i inne nie. Można się zdziwić przy wyjeździe. Proszę uważać!! Jedzenie "eufemistycznie" powiedziane, że można coś znaleźć. Mnie po trzech dniach się znudziło. Ogólnie nie polecam . Hotel może na jedną noc dla b. mało wymagających. Dla jasności miałem 219. Uwaga o godzinie 10.00 w ostatnim dniu zabierają opaski !!! Brak info o tym fakcie w opisie hotelu.