Opinie klientów o Papillon Lagoon Reef

5.5 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Kamil 24.11.2018
Termin pobytu: marzec 2019

Super pobyt

Długo zastanawialiśmy się nad tym, który hotel wybrać, ale trafiliśmy w dziesiątkę

5.5/6

Tomasz, Warszawa 07.11.2019

pozytywne zaskoczenie

Zazwyczaj nie korzystamy z żoną z wyjazdów zorganizowanych - wolimy sami sobie wszystko zorganizować. Ponieważ jednak w tym roku mieliśmy na decyzje przed wyjazdem jedynie dwa dni zdecydowaliśmy się na last minut w Rainbow. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni - wygodny, nie za duży hotel położony w pięknym ogrodzie. Posiłki obfite i zróżnicowane (zawsze do wyboru były dwie ryby, dwa mięsa i potrawy wegetariańskie. Animacje - dla chętnych, ale dla niechętnych nie były w ogóle uciążliwe. Hotel przylga do pięknej piaszczystej publicznej plaży, która jest zalewana w czasie przypływu. Na terenie hotelu jest też filia pobliskiej bazy nurkowej (5 star PADI). Jeżeli ktoś nigdy nie próbował jest możliwość darmowej próbki w basenie hotelowym, lub skróconego kursu podstawowego i wizyta w morzu. Na nurków z certyfikatem, czeka, wrak, żółwie, ośmiornice i inne podwodne stworzenia w towarzystwie, przesympatycznych i profesjonalnych miejscowych divemasterów. Świetne miejsce do odpoczywania, i niezła baza wypadowa do zwiedzenia okolicy.

5.5/6

DOROTA, DĄBROWA 19.07.2021

Rajskie wakacje z Rainbow

Tylko najlepsi poszukują możliwości dalszego rozwoju. Wakacje były udane, choć początek bardzo wymagający. przygotowanie dokumentacji podróży jest w zasadzie nie możliwe bez znajomości języka. dla mnie było to, oki, ale podróżując z rodzicami, obowiązek wypełnienia dokumentacji spadł na mnie. zastanawiam się, na ile osobom starszym można by w tym pomóc? biuro zadbało o każdy transfer, informacje, opiekę rezydenta - tutaj każdy mógł czuć się bezpiecznie, szczególnie przy dalekich kierunkach jest to ważne. hotel jest doskonale przygotowany na przyjmowanie Polaków, okoliczna wioska ma nawet klasę szkolną z językiem polskim, aby obsługiwać turystów; myślę, że warto byłoby uprzedzać podróżujących do Kenii o zabraniu rzeczy dla ludzi z pobliskich wsi oraz informacje o możliwych wycieczkach, których lokalna oferta jest szersza niż biura, a ze względu na brak ich oceny i informacji wiarygodnych, są ryzykowne. warto uwzględnić tu na pewno informacje o róznych parkach narodowych i safarii w nich. lokalni sprzedawcy zachwalają każdą wycieczkę a nie każda jest warto wyjazdu. godne polecenia jest safarii, wszedzie, Tsavo, MAsai MAra. Szkoda, że nie można zarezerwować miejsc w samolocie w drodze powrotnej. jesli podróżuje sie z rodziną to klopot. plaża najpiękniejsza na świecie! w hotelu brakuje profesjonalnego stołu do pingponga, ale ekipa od sportów-super!

5.5/6

Mariusz, Gorzów Wielkopolski 27.09.2021

Dobry wypoczynek

Dobry - choć wysłużony hotel z dużą ilością zieleni, cienia i wody. Miła obsługa. Smaczne jedzenie. Wszędobylskie małpy pomimo zamkniętych drzwi zrobiły duże zamieszanie w pokoju - dobrze, że nie podarły paszportu. Doba hotelowa kończy się o godz. 10.00 (!?). Brak możliwości przedłużenia pobytu do godziny 15.00 (pomimo chęci dopłaty) - pełne obłożenie hotelu.
114151624
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem