Kategoria lokalna 3+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tylko najlepsi poszukują możliwości dalszego rozwoju. Wakacje były udane, choć początek bardzo wymagający. przygotowanie dokumentacji podróży jest w zasadzie nie możliwe bez znajomości języka. dla mnie było to, oki, ale podróżując z rodzicami, obowiązek wypełnienia dokumentacji spadł na mnie. zastanawiam się, na ile osobom starszym można by w tym pomóc? biuro zadbało o każdy transfer, informacje, opiekę rezydenta - tutaj każdy mógł czuć się bezpiecznie, szczególnie przy dalekich kierunkach jest to ważne. hotel jest doskonale przygotowany na przyjmowanie Polaków, okoliczna wioska ma nawet klasę szkolną z językiem polskim, aby obsługiwać turystów; myślę, że warto byłoby uprzedzać podróżujących do Kenii o zabraniu rzeczy dla ludzi z pobliskich wsi oraz informacje o możliwych wycieczkach, których lokalna oferta jest szersza niż biura, a ze względu na brak ich oceny i informacji wiarygodnych, są ryzykowne. warto uwzględnić tu na pewno informacje o róznych parkach narodowych i safarii w nich. lokalni sprzedawcy zachwalają każdą wycieczkę a nie każda jest warto wyjazdu. godne polecenia jest safarii, wszedzie, Tsavo, MAsai MAra. Szkoda, że nie można zarezerwować miejsc w samolocie w drodze powrotnej. jesli podróżuje sie z rodziną to klopot. plaża najpiękniejsza na świecie! w hotelu brakuje profesjonalnego stołu do pingponga, ale ekipa od sportów-super!
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry - choć wysłużony hotel z dużą ilością zieleni, cienia i wody. Miła obsługa. Smaczne jedzenie. Wszędobylskie małpy pomimo zamkniętych drzwi zrobiły duże zamieszanie w pokoju - dobrze, że nie podarły paszportu. Doba hotelowa kończy się o godz. 10.00 (!?). Brak możliwości przedłużenia pobytu do godziny 15.00 (pomimo chęci dopłaty) - pełne obłożenie hotelu.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak najbardziej na plus. Miła obsługa, czysto, wygodne pokoje, dobre jedzenie, fajny basen. Sporo leżaków, dla każdego starczy.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właściwie tytuł oceny wyjaśnia wszystko. Chcieliśmy wpaść do Kenii na safari - wybraliśmy "wypadowy" hotel Jacaranda - zadowoleni oooo..Potem pobyt - drugi tydzień - Papillon - Bingo!