5.4/6 (121 opinii)
Kategoria lokalna 3+
5.5/6
pobyt w hotelu Papillon uważam za bardzo udany. po późnym przyjeździe do hotelu, czekali na nas z ciepłym posiłkiem. pokój dwuosobowy, nic nam nie brakowało w nim. trzeba tylko uważać na małpy i nie zostawiać na balkonie nic. obsługa w hotelu bardzo pomocna, warto mieć zawsze przygotowane 100-150 szylingów za pomoc z bagażem lub dla obsługi sprzątającej. pieniądze można wymienić już po przylocie na lotnisku, dobry Kurs. jedyny minus dla tych którzy maja w planach plażowanie niestety w tym hotelu się nie da- na płazy brak leżaków co spowodowane jest duża ilością sprzedawców chcący sprzedać niemal wszystko. warto np. wziąć nienoszone ciuchy- można się powymieniać za pamiątki np magnesy. przy hotelu kilka straganów z pamiątkami, ale tez warto przejechać się do Chandaramy czy Carefoura za 200-250 szilingow tuk tukiem. Jedzenie w hotelu bardzo międzynarodowe każdy znajdzie coś dla siebie, mięsa kurczak, wołowina, pyszne ryby, były tez owoce morza. Plus za piwo z butelek szklanych- nie nalewaka. koniecznie trzeba wybrać sie do Mombasy i do parku Bora Bora, gdzie można karmić żyrafy. Safari obowiązkowe ! Z pewnością wróciłabym do tego hotelu gdybym wybierała sie do Kenii drugi raz.
Małgorzata, Warszawa - 27.12.2022 | Termin pobytu: grudzień 2022
9/10 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel pięknie położony na wzgórzu, pokoje nieduże ale funkcjonalne ,obsługa zasługuje na 6+ jedzonko smaczne co do alkoholu nie wiem.Malpek mnóstwo ale raczej nie są uciążliwe.
Joanna, Płużnica kujawsko pomorskie - 13.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel w swojej klasie i cenie bardzo w porządku. Czyste pokoje, ładny ogród, jedzenie ok, choć trochę monotonne. Na pewno największym atutem hotelu jest przesympatyczna obsługa od recepcji, przez serwis sprzątający, kelnerów, kucharzy po animatorów - zawsze mili, uśmiechnięci i pomocni. Plaża osobiście nie zrobiła na nas większego wrażenia, sporo glonów i bardzo uciążliwi sprzedawcy.
Marta, Kobyłka - 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
7/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Podzielam wszystkie pozytywne opinie o tym hotelu w całej rozciągłości. Co prawda przez cały pobyt towarzyszył nam w pokoju zapach przypominający zatęchłe pomieszczenie o różnej intesywności(wietrzenie znacząco poprawiało sytuację) ,to kiedy zobaczy się ogród który otacza hotel,basen, plażę z białym drobnym jak mąka piaskiem czy inne atrakcje które hotel ma do zaoferowania to szybko zapomina się o niemiłych wrażeniach węchowych w pokoju. Przynajmniej tak było w naszym przypadku. Jeszcze jedno spostrzeżenie, przy zameldowaniu obsługa powinna( a tego nie robi) wyraźnie informować o wszędobylskich małpkach,które potrafią wejść do pokoju przez otwarte okno lub drzwi nawet wtedy kiedy w nim przebywamy i narobić problemów np kradnąc nasz telefon.
Wojciech, Żory - 01.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
11/14 uznało opinię za pomocną