Opinie o Papillon Lagoon Reef

5.4/6 (121 opinii)

Kategoria lokalna 3+

5.4/6
121 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Papillon Lagoon Reef

    pobyt w hotelu Papillon uważam za bardzo udany. po późnym przyjeździe do hotelu, czekali na nas z ciepłym posiłkiem. pokój dwuosobowy, nic nam nie brakowało w nim. trzeba tylko uważać na małpy i nie zostawiać na balkonie nic. obsługa w hotelu bardzo pomocna, warto mieć zawsze przygotowane 100-150 szylingów za pomoc z bagażem lub dla obsługi sprzątającej. pieniądze można wymienić już po przylocie na lotnisku, dobry Kurs. jedyny minus dla tych którzy maja w planach plażowanie niestety w tym hotelu się nie da- na płazy brak leżaków co spowodowane jest duża ilością sprzedawców chcący sprzedać niemal wszystko. warto np. wziąć nienoszone ciuchy- można się powymieniać za pamiątki np magnesy. przy hotelu kilka straganów z pamiątkami, ale tez warto przejechać się do Chandaramy czy Carefoura za 200-250 szilingow tuk tukiem. Jedzenie w hotelu bardzo międzynarodowe każdy znajdzie coś dla siebie, mięsa kurczak, wołowina, pyszne ryby, były tez owoce morza. Plus za piwo z butelek szklanych- nie nalewaka. koniecznie trzeba wybrać sie do Mombasy i do parku Bora Bora, gdzie można karmić żyrafy. Safari obowiązkowe ! Z pewnością wróciłabym do tego hotelu gdybym wybierała sie do Kenii drugi raz.

    Małgorzata, Warszawa - 27.12.2022  | Termin pobytu: grudzień 2022

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Polecam

    Hotel pięknie położony na wzgórzu, pokoje nieduże ale funkcjonalne ,obsługa zasługuje na 6+ jedzonko smaczne co do alkoholu nie wiem.Malpek mnóstwo ale raczej nie są uciążliwe.

    Joanna, Płużnica kujawsko pomorskie - 13.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Dobry hotel za dobre pieniądze

    Hotel w swojej klasie i cenie bardzo w porządku. Czyste pokoje, ładny ogród, jedzenie ok, choć trochę monotonne. Na pewno największym atutem hotelu jest przesympatyczna obsługa od recepcji, przez serwis sprzątający, kelnerów, kucharzy po animatorów - zawsze mili, uśmiechnięci i pomocni. Plaża osobiście nie zrobiła na nas większego wrażenia, sporo glonów i bardzo uciążliwi sprzedawcy.

    Marta, Kobyłka - 31.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Polecam ten sympatyczny hotel

    Podzielam wszystkie pozytywne opinie o tym hotelu w całej rozciągłości. Co prawda przez cały pobyt towarzyszył nam w pokoju zapach przypominający zatęchłe pomieszczenie o różnej intesywności(wietrzenie znacząco poprawiało sytuację) ,to kiedy zobaczy się ogród który otacza hotel,basen, plażę z białym drobnym jak mąka piaskiem czy inne atrakcje które hotel ma do zaoferowania to szybko zapomina się o niemiłych wrażeniach węchowych w pokoju. Przynajmniej tak było w naszym przypadku. Jeszcze jedno spostrzeżenie, przy zameldowaniu obsługa powinna( a tego nie robi) wyraźnie informować o wszędobylskich małpkach,które potrafią wejść do pokoju przez otwarte okno lub drzwi nawet wtedy kiedy w nim przebywamy i narobić problemów np kradnąc nasz telefon.

    Wojciech, Żory - 01.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    11/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem