5.5/6 (261 opinii)
3.0/6
Informacje mające pomóc w uzyskaniu wizy na 3 dni przed wyjazdem a wcześniej informacja , że na wizę czeka się min 2 dni i po co, chyba po to aby zgadzało się w sprawozdaniu o wysłaniu informacji. Oferta z płatnym wyborem miejsc w samolocie dopiero kiedy do wyboru były praktycznie dwie możliwości dla pary. Na safari pośpiech, pośpiech i jeszcze raz pośpiech i oczywiście brak informacji ,że bagaż zostaje w jednym miejscu a można zabrać na 3 dni tylko podręczny ,na co nie każdy był przygotowany.
Zbigniew, Warszawa - 20.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
8/12 uznało opinię za pomocną
2.5/6
trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter
ZOFIA - 10.01.2019
38/45 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Tomasz, Częstochowa - 14.01.2020
9/13 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Urszula, --- - 14.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
7/8 uznało opinię za pomocną