Opinie o Kenijskie Trio, Baobab Beach Resort and Spa 3 noce + objazd 4 noce

5.5/6 (261 opinii)

5.5/6
261 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.2
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.9
Program wycieczki
5.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.4
Transport
5.1
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Rainbow zniża loty

    Informacje mające pomóc w uzyskaniu wizy na 3 dni przed wyjazdem a wcześniej informacja , że na wizę czeka się min 2 dni i po co, chyba po to aby zgadzało się w sprawozdaniu o wysłaniu informacji. Oferta z płatnym wyborem miejsc w samolocie dopiero kiedy do wyboru były praktycznie dwie możliwości dla pary. Na safari pośpiech, pośpiech i jeszcze raz pośpiech i oczywiście brak informacji ,że bagaż zostaje w jednym miejscu a można zabrać na 3 dni tylko podręczny ,na co nie każdy był przygotowany.

    Zbigniew, Warszawa - 20.02.2023  | Termin pobytu: luty 2023

    8/12 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Kenijskie kontrasty

    trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter

    ZOFIA - 10.01.2019

    38/45 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Cena nieadekwatna do jakości usługi

    Tomasz, Częstochowa - 14.01.2020

    9/13 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe

    Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    Urszula, --- - 14.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    7/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem