5.5/6 (264 opinie)
2.5/6
trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter
ZOFIA - 10.01.2019
38/45 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Tomasz, Częstochowa - 14.01.2020
9/13 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Urszula, --- - 14.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
7/8 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Samo safarii jest ok. Zachowanie Rainbow tragiczne. Anulowali moje 2 miejsca z większą przestrzenią na nogi aby tam posadzić przedwodników. Infirmuja klienta o tym w czasie kiedy jest w miejscu bez dostępu do internetu. Niedługo będą przedewodnicy obsługiwać przewodników, bo klienci przy takim traktowaniu pojadą z inna firmą. Wakacje z Rainbow to brak gwarancji wykupionych usług, umowa nic dla nich nie znaczy.
Stanisława - 07.12.2022 | Termin pobytu: październik 2022
33/44 uznało opinię za pomocną