Opinie o Kenijskie Trio, Kaskazi Beach 3 noce + objazd 4 noce

5.5/6
(292 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Intensywność programu
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.3
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.0
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Kenijskie kontrasty

    ZOFIA 10.01.2019

    trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Cena nieadekwatna do jakości usługi

    Tomasz, Częstochowa 14.01.2020

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe

    Urszula, --- 14.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Zmarnowany urlop

    Stanisława 07.12.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Samo safarii jest ok. Zachowanie Rainbow tragiczne. Anulowali moje 2 miejsca z większą przestrzenią na nogi aby tam posadzić przedwodników. Infirmuja klienta o tym w czasie kiedy jest w miejscu bez dostępu do internetu. Niedługo będą przedewodnicy obsługiwać przewodników, bo klienci przy takim traktowaniu pojadą z inna firmą. Wakacje z Rainbow to brak gwarancji wykupionych usług, umowa nic dla nich nie znaczy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem