Opinie o Kenijskie Trio, Prideinn Paradise Beach Resort 3 noce + objazd 4 noce

5.5/6
(323 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Intensywność programu
5.2
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.3
Plaża
4.8
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
5.7
Rezydent
0.5
Transport
5.1
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe

    Urszula, --- 14.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Zmarnowany urlop

    Stanisława 07.12.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Samo safarii jest ok. Zachowanie Rainbow tragiczne. Anulowali moje 2 miejsca z większą przestrzenią na nogi aby tam posadzić przedwodników. Infirmuja klienta o tym w czasie kiedy jest w miejscu bez dostępu do internetu. Niedługo będą przedewodnicy obsługiwać przewodników, bo klienci przy takim traktowaniu pojadą z inna firmą. Wakacje z Rainbow to brak gwarancji wykupionych usług, umowa nic dla nich nie znaczy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Powitanie z Afryka-wypadek.

    Janusz S. 18.11.2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Niestety drugiego dnia pobytu zona miala wypadek na terenie hotelu i uszkodzila sobie undoproteza biodra. Wypadek zostal zgloszony do TU Europa Nie moglismy jechac na safari i do konca pobytu poruszala sie na wozku inwalidzkim. Ze szpitala dostalismy wupis oraz pismo ze zona nie moze uczestniczyc w wycieczkach. Pierwszego dnia zaplacilismy za wycieczke na wyspe Wasini oraz 4 dniowe safari. Pani rezydentka Dominika F. powiedziala ze dostaniemy zwrot pieniedzy. Na spotkanie przyslala swojego kolege ktory oddal tylko za wyjazd na Wasini i stwierdzil ze za safari zwrot jest niemozliwy ? Pani Dominika F. nie zalatwila nawet asysty na lotnisku w Kenii. Przez telefon powiedziala ze przyjedzie za 20 min. Bylismy zdani na siebie ( z bagazami a zona nie mogla chodzic). Pania rezydentke najbardziej interesowalo zeby w hotelu zdazyc na stolowke na posilek. Po powrocie do kraju staralismy sie o zwrot kosztow z ubezpiecenia TU Europa. Nie jadac na safari musielismy zaplacic za 4 dni pobytu w hotelu zebu nie zostac na ulicy. Doslownie. Niestety ubezpieczenie odmowilo wyplaty poniesionych kosztow. Nigdy wiecej nie wykupimy rozszerzonego ubezpieczenia

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem