Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Samo safarii jest ok. Zachowanie Rainbow tragiczne. Anulowali moje 2 miejsca z większą przestrzenią na nogi aby tam posadzić przedwodników. Infirmuja klienta o tym w czasie kiedy jest w miejscu bez dostępu do internetu. Niedługo będą przedewodnicy obsługiwać przewodników, bo klienci przy takim traktowaniu pojadą z inna firmą. Wakacje z Rainbow to brak gwarancji wykupionych usług, umowa nic dla nich nie znaczy.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety drugiego dnia pobytu zona miala wypadek na terenie hotelu i uszkodzila sobie undoproteza biodra. Wypadek zostal zgloszony do TU Europa Nie moglismy jechac na safari i do konca pobytu poruszala sie na wozku inwalidzkim. Ze szpitala dostalismy wupis oraz pismo ze zona nie moze uczestniczyc w wycieczkach. Pierwszego dnia zaplacilismy za wycieczke na wyspe Wasini oraz 4 dniowe safari. Pani rezydentka Dominika F. powiedziala ze dostaniemy zwrot pieniedzy. Na spotkanie przyslala swojego kolege ktory oddal tylko za wyjazd na Wasini i stwierdzil ze za safari zwrot jest niemozliwy ? Pani Dominika F. nie zalatwila nawet asysty na lotnisku w Kenii. Przez telefon powiedziala ze przyjedzie za 20 min. Bylismy zdani na siebie ( z bagazami a zona nie mogla chodzic). Pania rezydentke najbardziej interesowalo zeby w hotelu zdazyc na stolowke na posilek. Po powrocie do kraju staralismy sie o zwrot kosztow z ubezpiecenia TU Europa. Nie jadac na safari musielismy zaplacic za 4 dni pobytu w hotelu zebu nie zostac na ulicy. Doslownie. Niestety ubezpieczenie odmowilo wyplaty poniesionych kosztow. Nigdy wiecej nie wykupimy rozszerzonego ubezpieczenia