5.5/6 (256 opinii)
2.5/6
trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter
2.0/6
1.5/6
Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
1.5/6
Samo safarii jest ok. Zachowanie Rainbow tragiczne. Anulowali moje 2 miejsca z większą przestrzenią na nogi aby tam posadzić przedwodników. Infirmuja klienta o tym w czasie kiedy jest w miejscu bez dostępu do internetu. Niedługo będą przedewodnicy obsługiwać przewodników, bo klienci przy takim traktowaniu pojadą z inna firmą. Wakacje z Rainbow to brak gwarancji wykupionych usług, umowa nic dla nich nie znaczy.