Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Joanna, Lubartów 03.07.2022
Nieprzyjemne zapachy unoszące się w powietrzu.
Hotel swoje czasy świetności ma już za sobą, ale oczywiście po 3-gwiazdkowym hotelu nie spodziewaliśmy się luksusów. Jednakże to, że w pokoju i nad basenem unoszą się zapachy 'z kanalizacji' jest poniżej jakichkolwiek standardów akceptowalnych na urlopie. Pokój czysty, meble stare ale w dobrym stanie. Pani sprzątająca zaglądała codziennie, jednak 2 dni byliśmy bez ręcznika na podłogę pod prysznic. Prysznic niestety z zasłonką w związku z czym cała podłoga w wodzie. Klimatyzacja w cenie, bez zarzutu. W pokoju telewizor i były nawet 2 polskie kanały. Wi-fi niestety porażka - ciagle rozłączało, nawet jak się połączyło to często nic nie działało. Jedynie nad basenem czasem zadziałało dobrze. Jedzenie w porządku, nic nadzwyczajnego, powtarzające się, ale każdy coś znajdzie dla siebie, był nawet niezły wybór warzyw. Śniadania pół na pół słodkie i wytrawne propozycje do wyboru. Kawa niestety niezbyt smaczna. Przekąski nad basenem - frytki, wątpliwej jakości nuggetsy i jakieś ciasteczka. Drinki w barze przy basenie - jak chyba wszędzie w tym standardzie, niskiej jakości alkohole i napoje. Minus za mnóstwo jednorazowych plastikowych kubeczków. Obsługa bardzo miła i pomocna. Lokalizacja niestety nie najlepsza - hotel położony jest na wzgórzu, a więc jeśli nie mamy żadnego środka transportu to trzeba w upale maszerować pod górę. Do plaży też trzeba przejść kawałek. W okolicy kilka restauracji, wypożyczalni i sklepów. Blisko do przystanku autobusowego (autobusy jeżdżą co 20 minut).
2.5/6
DAGMARA, KRAKOW 08.09.2022
Hotel
przylecielismy koło 9 rano do 15 godz czatowaliśmy na holu !!! mimo ze te pokoje byly wolne
2.5/6
Wojciech, Jasień 19.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Dassia holiday club
Ocena ogólna średnia. Hotel i pokoje w dobrym stanie czysto. Jedzenie tragiczne, monotonne, mały wybór, owoce arbuz na przemian z jabłkiem. Bar z przekąskami ocena dobra. Mało atrakcji dla dzieci jedynie basen i kotki w ogrodzie. Do plaży daleko. Jedna na piechotę 15 min kamienista bez leżaków i parasola. Druga na którą zawożą ładna piaszczysta ale trzeba we własnym zakresie wykupywać leżaki i parasole. Wycieczki polecam bardzo fajne gdyby nie one to nudzilbym się na tych wakacjach. Hotel nie dla wyjazdu z rodziną.
2.5/6
Ilona, Polska 27.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
ocena hotelu
Hotel nie zasluguje na 3 gwiazdki. Jedzenie smaczne, ale mały wybór. Hotel sprzątany niedokładnie, mało leżaków. Obsługa sympatyczna. Brak animacji dla dzieci.