Opinie klientów o Dassia Holiday Club

5.0 /6
229 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Sosnowski 05.08.2022

Dassia Holiday Club - Korfu

Korfu jest piękną zieloną wyspą z wieloma atrakcjami i z gościnnymi mieszkańcami. Szczerze polecam się tam wybrać. Hotel ma swoje plusy i minusy dla osób miej wymagających się nada. Sam hotel jest średni, ale nadrabia bardzo dobrą obsługą i bliskością do innych atrakcji. Niestety w hotelu jest brak atrakcji dla dzieci a animator został usunięty już po zakupie wycieczki. Niezmienia to faktu, że spędziliśmy na Korfu fantastyczny czas a atrakcje dla dzieci zapewniliśmy poza Hotelem i bez udziału Rainbow.

3.0/6

Kinga, Warszawa 09.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel Dassia Holiday Club

Typowe 3 gwiazdki. Pokoje czyste, basen w porządku. Jeśli ktoś nastawia się na luksus ,tu go napewno nie znajdzie. Jedzenie tłuste i praktycznie codziennie to samo. Obsługa w porządku. Widać że się starają. Miało to być miejsce , które po opuszczeniu hotelu miało tętnić życiem, jeśli na to liczycie to nic z tego. Owszem jakieś knajpki są , sklepy również , ale poza tym nic. Do morza nie daleko, plaża kamienista i żwirowata ale woda czyściutka , jednym słowem cudna. Czy polecam , tak jak pisałam wcześniej ,zależy na co się nastawiamy. Ja byłam za niewielkie pieniążki więc Ok. Wiem jedno ,drugi raz w to samo miejsce nie przylecę.

3.0/6

Joanna, Lubartów 03.07.2022

Nieprzyjemne zapachy unoszące się w powietrzu.

Hotel swoje czasy świetności ma już za sobą, ale oczywiście po 3-gwiazdkowym hotelu nie spodziewaliśmy się luksusów. Jednakże to, że w pokoju i nad basenem unoszą się zapachy 'z kanalizacji' jest poniżej jakichkolwiek standardów akceptowalnych na urlopie. Pokój czysty, meble stare ale w dobrym stanie. Pani sprzątająca zaglądała codziennie, jednak 2 dni byliśmy bez ręcznika na podłogę pod prysznic. Prysznic niestety z zasłonką w związku z czym cała podłoga w wodzie. Klimatyzacja w cenie, bez zarzutu. W pokoju telewizor i były nawet 2 polskie kanały. Wi-fi niestety porażka - ciagle rozłączało, nawet jak się połączyło to często nic nie działało. Jedynie nad basenem czasem zadziałało dobrze. Jedzenie w porządku, nic nadzwyczajnego, powtarzające się, ale każdy coś znajdzie dla siebie, był nawet niezły wybór warzyw. Śniadania pół na pół słodkie i wytrawne propozycje do wyboru. Kawa niestety niezbyt smaczna. Przekąski nad basenem - frytki, wątpliwej jakości nuggetsy i jakieś ciasteczka. Drinki w barze przy basenie - jak chyba wszędzie w tym standardzie, niskiej jakości alkohole i napoje. Minus za mnóstwo jednorazowych plastikowych kubeczków. Obsługa bardzo miła i pomocna. Lokalizacja niestety nie najlepsza - hotel położony jest na wzgórzu, a więc jeśli nie mamy żadnego środka transportu to trzeba w upale maszerować pod górę. Do plaży też trzeba przejść kawałek. W okolicy kilka restauracji, wypożyczalni i sklepów. Blisko do przystanku autobusowego (autobusy jeżdżą co 20 minut).

2.5/6

DAGMARA, KRAKOW 08.09.2022

Hotel

przylecielismy koło 9 rano do 15 godz czatowaliśmy na holu !!! mimo ze te pokoje byly wolne
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem