Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, plaża też ładna z dużą ilością leżaków,ale niestety trzeba wcześniej rano zarezerwować żeby mieć do nich dostęp. Pokoje czyste,zadbane. Jedzenie dobre, duży wybór,sporo różnych owoców. Natomiast sama stołówka to wielkie pomieszczenie, gdzie spokojnie trudno spożywać posiłki w hałasie i wrzasku małych dzieci. Ogólnie hotel zasługuje na 4 gwiazdki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w przy szerokiej piaszczystej plaży z czystą wodą. Na plaży darmowe leżaki oraz możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego. Pokój mieliśmy w budynku przy plaży, więc było blisko na plażę i baseny. Do recepcji spora odległość. Na miejscu opłaty lokalne w hotelu wyższe niż podane na stronie Rainbow. Obsługa hotelu nie wykazywała zainteresowania klientami, ponieważ z tego co dowiedzieliśmy się na miejscu nie mają płaconych pensji na czas. Hotel ogólnie przechodził w czasie naszego pobytu zmiany właściciela, o czym przed wyjazdem nie widziało i nie informowało biuro Rainbow. Ciężką atmosferę czuło się w powietrzu. Przy naszym meldunku para z Anglii nie dostała pokoju pomimo rezerwacji z początku 2024 roku. Prywatnym turystom odmawiano meldunku pomimo wcześniejszych rezerwacji. Fajnie tak w sobotę po południu zostać na lodzie. Odnośnie rezydenta widzieliśmy go tylko podczas sprzedaży wycieczki. Nawet podczas transferu na lotnisko nie było rezydenta w autokarze. Rolę rezydenta przejmował grecki kierowca, który nie mówił po angielsku. Podczas transferu na lotnisku zdarzył się sytuacja, że klienci z ostatniego hotelu nie mieli miejsca siedzącego w autokarze, czym grecki kierowca był przerażony. Ale nie tym, że klienci stoją, tylko tym, ze może zostać ukarany mandatem. Wyspa Korfu bardzo ładna. Temp. w pierwszej połowie czerwca 35-37 stopni. Warto wykupić wycieczkę w biurze Rainbow albo zwiedzić wyspę na własną rękę. Wypożyczalnia samochodów przy hotelu liczyła sobie dużą kaucję. Odnośnie greków, to na lotnisku odprawa bagażowa w Korfu trwała prawie 2 godziny, po czym odprawa bezpieczeństwa była robiona już szybko na wariata, ale i tak samolot nie miał już zgody na wylot i w samolocie było kolejne opóźnienie. Zbrakło podobno 4 minuty do "wcześniejszego" startu. Ale nie jest to wina linii lotniczych, tylko obsługi na lotnisku w Korfu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko super, ale dlaczego tak krótko ;) Duży, strzeżony kompleks :) Bardzo dobre jedzenie, pokoje ok, baseny ok, obsługa bardzo miła. Na Korfu chyba najlepiej wybrać się w lipcu albo w sierpniu, ponieważ w drugiej połowie września wieczory i poranki bywają chłodne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa Korfu jest przepiękna i zdecydowanie warta odwiedzenia! Jeśli chodzi o Labranda Sandy Beach to osrodek ma swoje plusy jednak są też spore minusy. Doplaciliśmy do pokoju z bocznym widokiem na morze jednak to jaki był widok można zobaczyć na załączonym zdjęciu. Dodatkowo po wejściu okazało się, że drzwi balkonowe nie zamykają się (a pokój znajdował się na parterze), po telefonie do recepcji przyszła do nas osoba z obsługi technicznej po to by pokazać, że drzwi zamykają się tylko ‚sposobem’. Niestety sprzątaczki o tym nie wiedziały, więc regularnie po sprzątaniu można było zastać niedomknięte drzwi balkonowe... Dodatkowo pokój był słabo wyciszony, było słychać wszystkie dźwięki z korytarza, co potrafiło budzić w nocy. Kolejnym minusem jest brak wieczornych animacji dla dorosłych, odbywają się tylko te dla dzieci. Goście w hotelu to w 80% osoby z Wielkiej Brytanii. Teren hotelu jest duży, jeśli ktoś nie lubi spacerować może być to uciążliwe (trasa z plaży do recepcji to ok. 7 minut). Na plus świetnie działająca klimatyzacja w pokoju, przepyszne jedzenie (jedynie śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone), dobre i mocne drinki, miła obsługa. Posiłki w głównej restauracji są nakładane przez obsługę, dzięki czemu czas oczekiwania jest krótszy niż byłby normalnie. Obsługa nosi maseczki oraz rękawiczki. Plaża jest ładna i czysta, z darmowymi leżakami, dodatkowo są też trzy baseny. Na terenie hotelu duży market, w którym można kupić potrzebne rzeczy jak i pamiątki.