Opinie o Gelina Village & Aqua Park

4.2/6 (96 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.2/6
96 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
4.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Czerwiec 2015

    Słaby hotel, absolutnie odradzam pokoje typu ecońomy, mozna trafić na wilgoć, grzyba i ślimaki na ścianach. Ja zapłaciłam za lepszy pokoj a i tak dostałam ecońomy, przez 45 minut musiałam tłumaczyć w recepcji, ze powinnam dostać studio, bo za to zaplacilam. Jedzenie smaczne ale monotonne, a dostepńosc tego jedzenia słaba, ciagle kolejki, do jedzenia, do ekspresów, do wszystkiego. Dwie restauracje nie wyrabiają by obsłużysz taka ilośc gości, jaka jest w stanie pomieścić hotel. Dla dzieci jest płac zabaw i brodziki. Jeśli chodzi o aquapark, to jest to raczej 4 zjeżdżalnie i wodna rzeka plus brodzik ze zjeżdżalniami. Przedłużenie doby hotelowej 8euro za godzinę. Ogólnie hotel czasy świetności miał 15 lat temu. Zasługuje na 3 gwiazdki. Aaaaa i płaza....piaszczysto, kamienisto-żwirowa, wejście do morza tylko w gumowych butach. Rezydenci Paulina i Bartek okazali sie pomocni.

    Monika, Rzeszów - 12.06.2015

    7/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    walczymy ze skutkami

    Chcietliśmy odpuścić, ale czytając pochwały na 6+ zrozumieli , że warto podzielić się swymi wrażeniami. Jesteśmy z Białorusi. Z Rainbow odpoczywamy po raz trzeci. Pierwszy raz było super. Drugi – już gożej (pani w biurze zapomnięła powiedzieć, że w sierpniu w Costa del Sol bardzo chłodne morze). Ostatni wyjazd był fatalny. Sprawdzili się wszystkie najgorsze przestrogi – komary, pokój z podsłuchem na sąsiedzi, kolejki za jedzeniem, skała przy wejscu do wody w morze, zadumieni recepcjoniści (osobiscie otrzymałem rozkład miejscowych autobusów, który w ogóle nie odpowiadał rzeczywistości – pierwszy lepszy). Pani rezydentka po prostu o nas zapomniała i po zgłoszonych skargach nie stawiła się ni razu w ogóle... Pierwszy wieczór był najbardziej okropny. Poszliśmy na kolację i trafili na tłumy. A i tak nie udało sie posiedzieć dłużej – byliśmy poprostu zmasakrowani przez komarów. Córka ma uczelenie na owady, tak że skutki tej pierwszej uczty moglismy odczuwać jeszcze długo. Po powrocie w pokój zetkneliśmy z drugą plagą tego hotelu – akurat przyszii sąsiedzi i można było przez cały weczór akomponiować ich rozmowom. Była to rodzina rosyjskojęzyczna, a główny temat ich konwersacyj dotyczył tego, że «Наконец мы уезжаем из этой жуткой дыры»! Na dodatek podczas spaceru w okolicach naszego bungało na drzewie spotkaliśmy wielkiego szczura!... Teraz już w domu walczymy ze skutkami jakiejś zakaźnej choroby u córki, którą przywioźliśmy z Korfu (podobnie, jest jakaś infekcja)... Miała temperaturę 39 i jest cała wysypana ... Taki odpoczynek naprawdę pozostawia niezapomniane wrażenia...

    Charniakevich, Grodno, Białorus - 22.08.2015

    10/14 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje w drugiej połowie września

    Nie radzę wybierać się w drugiej połowie września. Biuro podróży Rainbow całkowicie nie spełniło moich oczekiwań. NUDA!!!!!

    HP - 29.09.2017

    15/30 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słabiutko

    Słabiutkie trzy gwiazdeczki

    Grażyna, Warszawa - 30.06.2015

    6/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem