Opinie o Sandy Beach Korfu

Kategoria lokalna: 5

4.9/6
(736 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Labranda Sandy Beach Resort

    ARKADIUSZ, TYCHY 23.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Największym atutem hotelu jest bliskość do pięknej piaszczystej plaży gdzie zawsze były dostępne wolne leżaki. Jedzenie bardzo dobre, sprawna obsługa w restauracjach. Teren hotelu bardzo rozległy, zadbany z dużą ilością zieleni. Pokój duży ale wymagający odświeżenia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyjemny hotel z piękną plażą

    Szymon 22.06.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel nie jest najnowszy, ale pokoje bardzo czyste, sprzątane codziennie przez bardzo miłe Panie. Widać było również że hotel zaczyna być remontowany. Obiekt jest bardzo duży, w głównej stołówce zawsze sporo osób, ale kelnerzy uwijali się jak mogli. Minusem był nasz pokój umieszczony zaraz nad główną kuchnią hotelu co skutkowało hukiem wentylacji i innych urządzeń działających aż do 22:30 i rozpoczynających z hukiem pracę około godziny 4:00 nad ranem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel wymagajacy remontu

    KAMIL, NOWE GRABIE 05.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Oprocz standardu pokoju wymagajacego remontu (brak oslony prysznica przez co lazienka zalewana przy kazdym kapaniu) i widoku z pokoju na ogrodzenie (mial byc ogrod!) nie mozna miec wiekszych uwag

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd w sierpniu - 3 osobowa rodzina

    Kamil, Warszawa 31.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na plus: • Od strony Rainbow wsparcie od przylotu po odlot, także ciężko mieć większe zastrzeżenia od tej strony… Ponadto ciekawe opowieści podczas wycieczki fakultatywnej ze strony Pani Niny oraz zaangażowanie i pomoc animatorek P. Basi i P. Alicji. • Ciekawe wycieczki fakultatywne – jeśli ktoś chce mieć ciut więcej wspomnień niż sam hotel i pobliska plaża, to na pewno jedna – dwie, to takie must have, tudzież samodzielne wojaże. • Samo położenie hotelu również bardzo fajne, tuż przy samej ładnej piaszczystej plaży. My dodatkowo mieliśmy pokój z grupy 6000 na pierwszym piętrze, z ładnym bocznym widokiem na morze! Na plus również infrastruktura hotelowa w postaci trzech basenów, z których zarówno dzieciaki, jaki i dorośli chętnie korzystają od 10 do 18ej, z przerwą na zjeżdżalniach w godzinach 13 – 15 + inne drobne udogodnienia. • Jesteśmy również zadowoleni z room service. Pani sprzątająca z należytą pieczołowitością dbała o codzienny porządek w pokoju. • Spory wybór jedzenia. • Żetony na kubeczki na początku budziły Nasze ambiwalentne odczucia, ale w dłuższej perspektywie sprawdzały się. • Różnorodne animacje z wieczornym mini disco dla dzieci. Na minus: • Eufemistycznie rzecz ujmując, nieustający fetor z kanalizacji w pokojach, jak i również przy niektórych obiektach w hotelu. I to niezależnie od sprzątania i wietrzenia. • Zamykane baseny przy najmniejszych opadach, a nawet większym zachmurzeniu, nawet jeśli za chwilę będzie świecić słońce. • Słabo działająca klimatyzacja w restauracji głównej, o ile można to pomieszczenie nazywać oficjalnie restauracją. • Monotonne jedzenie, z małą ilością akcentów kuchni greckiej + zbieranie potraw, a nawet wyłączanie oświetlenia w części restauracji, pomimo trwania jeszcze oficjalnych godzin otwarcia (co jest karygodne). • Papierowe kubki w pokojach oraz jedna woda na kilka osób… • Permanentny brak leżaków w strategicznych godzinach, zwłaszcza przy basenach. Promowany, a nawet konieczny system porannej rezerwacji… pomimo odmiennych informacji przy samych obiektach! • Wymaga remontu. Ogólnie podsumowując: Pomimo super położenia, nie małej liczby dodatkowych atrakcji, hotel z Naszej perspektywy nie powinien mieć 4-ch gwiazdek, a co najwyżej 3+ i warto, żeby Rainbow miał świadomość i informował o niektórych nieudogodnieniach swoich klientów, tudzież próbował wywrzeć wpływ na sam hotel! Bo inaczej można poczuć się oszukanym i zamiast super wakacji, pozostaną traumatyczne wspomnienia! Kamil

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mogłoby być lepiej za taką cenę

    Adam, Skoczów 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel duży. Posiada na swoim terenie trzy baseny, w tym jeden ze zjeżdżalnią dla dzieci. Dzieci mogą skorzystać z animacji w mini klubie, jednak animacje są monotonne i trochę nudne. Panie animatorki zbytnio się nie wysilają. Jedzenie dobre, choć trochę monotonne. W głównej restauracji podczas oddawania posiłków bardzo gorąco i duszno. Plaża piaszczysta z darmowymi leżakami i parasolami. Trzeba się przygotować, że o 18 zamykają wszystkie baseny. Pan nawet jest w stanie przyjść i złożyć parasol nad głową. Leżaki na basenie ani razu nie czyszczone, są brudne i uklejone od kremów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Labranda

    MAREK, Dąbrówka Wielkopolska 07.05.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Miło spedzone wczasy,blisko morza,baseny.Cisza,relaks.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w Maju

    Bartosz, Warszawa 31.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Fajne miejsce na rodzinne wakacje ale widac że kurort ma swoje lata swiatloasci za soba. Standard pokoji jest kiepski. Jedzenie dobre ale jajecznica z proszku na sniadanie to pomyłka. Na terenie panuje plaga mruwek. Ogolnie wrzanie dobre. Presonel usmiechniety i pomocny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Miejsce przyjazne dzieciom

    Anna, Warszawa 26.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Plusy hotelu to na pewno: - Przemiła obsługa. Wszyscy pracownicy bardzo się starali o zapewnienie komfortu gościom. Dodatkowo widać, że bardzo lubią dzieci i zawsze zagadywali naszego synka czy machali do niego. - Piaszczysta plaża, długo można brodzić do kolan zanim woda zrobi się głęboka. - 3 różne baseny, zjeżdżalnie wodne. Tylko przy jednym z basenów gra muzyka i odbywają się animacje, więc jeśli ktoś nie lubi tych klimatów i woli sobie poleżeć w ciszy to nie ma z tym żadnego problemu. - w restauracji bez problemu dostępne są krzesełka do karmienia dla dzieci - Obie restauracje ala carte są kameralne i jest w nich cicho i spokojnie, z tej greckiej jest do tego piękny widok na plażę. Jedzenie jest trochę lepsze niż w głównej restauracji. - długie godziny otwarcia restauracji i barów, praktycznie o każdej porze można coś zjeść i wypić. - Pokoje są codziennie sprzątane, na bieżąco odbywa się wymiana ręczników (co jest o tyle ważne że nie za bardzo da się je dobrze wysuszyć przez wszechobecną wilgoć). To, co nam przeszkadzało i sprawia, że do tego konkretnego hotelu już nie wrócimy to między innymi: - W pokojach pachnie stęchlizną, nie da się tego zapachu pozbyć nawet przy dłuższym wietrzeniu. Ewidentnie należałoby odmalować pokoje i wyczyścić gruntownie wentylację i klimatyzację. - Jedzenie jest bardzo monotonne i niezbyt ciekawe smakowo. Większość jest po prostu zupełnie mdła. Na śniadanie codziennie dokładnie to samo. Obiad i kolacja nieco się różnią zależnie od dnia, ale generalnie w podobnym stylu. Tak naprawdę codziennie te same dania tylko z wymienionym 1 warzywem. Na pewno da się coś znaleźć i nie chodzić głodnym, ale o specjalnej przyjemności z posiłków ciężko mówić. Napoje w all inclusive są obrzydliwe. Nie wiem, co to za wersja pepsi czy fanty, ale naprawdę dziwne w smaku. Soki sam cukier. - Hotel jest ogromny i przyjmuje bardzo dużo gości na raz. Chociaż byliśmy poza sezonem, bo na koniec września, to zdarzały się problemy ze znalezieniem stolika w restauracji. Na śniadaniu regularnie stały kolejki do ekspresu do kawy i jedzenia. W restauracji było też bardzo głośno, jak na szkolnym korytarzu podczas przerwy. Z leżakami nie było problemu, ale nie wiem, jak by to wyglądało w sezonie. - Woda w basenach była bardzo zimna, kąpiel nie należała do przyjemnych. Chyba tylko dzieciom to nie przeszkadzało. - Jeśli pada, w hotelu zupełnie nie ma co robić. Wszystko jest pod gołym niebem, w razie deszczu można siedzieć w pokoju albo w recepcji. To akurat najmniejszy problem, mieliśmy po prostu pecha do pogody. Podsumowując, hotel jest w porządku, ale nie zachwyca. Gdyby został trochę wyremontowany na pewno byłoby lepiej. Za to wszyscy pracownicy bardzo sympatyczni i zaangażowani, atmosfera 10/10.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    niemiłe wrażenia z pobytu

    Krzysztof, Wrocław 31.08.2021 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel, plaża oraz otoczenie bardzo ładne, nieuprzejmy personel obsługujący rejon basenów wprowadzający nieznane mi w żadnych ośrodkach reguły polegające na zabieraniu ręczników i przedmiotów osobistych z leżaków przy których nie ma w danej chwili osób przy nich wypoczywających (nam zdarzyło się odejść na lunch, po powrocie musieliśmy szukać naszych rzeczy w wspólnym koszu na przedmioty zaginione). Ponieważ cała grupa turystów była tym faktem zbulwersowana postanowiliśmy uwiecznić ten dziwny rytuał nagrywając na telefon komórkowy co spotkało się z bardzo nieprzyjemną dla nas reakcją personelu. Totalnie zawiedliśmy się na rezydencie Rainbow, który nie usiłował interweniować w tej sprawie u kierownictwa hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje opinia

    Agnieszka, Biskupice Wlkp 22.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jedzenie dobre, codziennie sprzątane pokoje, obiekt bardzo duzy. Brakowało animacji w języku polskim dla dzieci. Hotel wymaga remontu zwłaszcza łazienki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem