Opinie o Alexandros Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(150 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
3.3
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel max. 3 gwiazdki...

    Agata, Warszawa 12.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na pobyt w hotelu Alexandros w czerwcu 2026 r. skusiłam się czytając opinie i oglądając zdjęcia.. Nie dajcie się oszukać... hotel na pewno nie powinien mieć 4 gwiazdek. Pokoje wymagają remontu, my mieliśmy pokój rodzinny z łóżkiem piętrowym na którym dzieci bały się spać bo nie dość że się strasznie ruszało, skrzypiało i miało barierki nie do końca zabezpieczające dziecko na wysokim łóżku to stało tuż pod klimatyzatorem który na ścianie przy łóżku miał zielone smugi (wilgoć?). Mimo interwencji ws łóżka przyszedł pan z obsługi, użył wd40 i twierdził że wszysyko naprawione. Balkon z pokoju rodzinnego wychodzi na drzewa oliwne i bałagan w okolicy hotelu... hałas samolotów słychać bardzo. Basen w porównaniu do zdjęć mały, brak zieleni wokoło (mimo że na zdjęciach byla). Ogólny nieład w okolicy hotelu. Zdjęcia hotelu mało aktualne. Drzwi do pokoju rozwalone przy zamku, ledwo domykające się, łazienka czysta ale do remontu... Kawy z ekspresu ciśnieniowego brak - wyłącznie rozpieszczała leci z maszyny w restauracji. Z plusów- pokoje codziennie sprzątane, dobra kuchnia - potrawy typowo greckie. Jedzenie cały czas dokładane jak czegos zabraknie. Mile osoby na recepcji i obsługa restauracji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Pozytywnie, ale...

    Jacek, Potulice 10.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel z miłą obsługą, ale niestety bardzo słabe jedzenie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Dobra warunki mieszkaniowe i obsługa, jedzenie nie dla mnie...

    Tadeusz, Głowienka 13.10.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Warunki hotelowe dobre, obsługa bardzo dobra. Mankamentem jest jedzenie: jak w fast foodzie - jeśli komuś odpowiada takie jedzenie, to będzie zadowolony. Napoje bezalkoholowe słabe, zamiast soków były napoje. Dla mnie to był największy minus pobytu. Z alkoholi piwo ok, wino i inne alkohole niskiej jakości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia o pobycie Alexandros Hotel, Korfu (27.08 – 03.09)

    Szymon 04.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Po transporcie z lotniska, miłym zaskoczeniem okazał się podatek turystyczny liczony od pokoju, a nie od osoby. Pokój na pierwszy rzut oka wyglądał dobrze, jednak z czasem zauważyliśmy mankamenty: popękane łóżka i podłoga, brudne szklanki po poprzednich gościach, bardzo cienkie drzwi, które nie zamykają się od środka. Łazienka czysta, ale niepraktyczna – krótka szyba przy wannie powoduje zalewanie podłogi, a odpływy przy toalecie są zapchane, przez co podczas kąpieli wydobywa się z nich piana - jest to obrzydliwe. Okienko wentylacyjne w łazience wychodzi na wewnętrzną elewację – widok raczej zachęca do zamknięcia. Na minus również szary papier toaletowy rodem z ekonomicznej wersji zamiast standardu hotelu 4*. Posiłki: obiady i kolacje smaczne jak na bufet (około 8 potraw, choć część się cyklicznie powtarza). Śniadania słabe – codziennie identyczne, jajecznica jak z proszku, boczek obrzydliwy z chrząstkami. Moi znajomi lubili sobie je odpuszczać. Przekąski w trakcie dnia również niczemu sobie, codziennie to samo (frytki, grecki burger, nugetsy) - tanie sklepowe usmażone produkty. Po 21 brak jakichkolwiek przekąsek, są Państwo zdani na siebie. Ogólne wrażenia jedzeniowe - czuć, że hotel leci po kosztach, po jakości jedzenia. Niestety z naszej czwórki, tylko ja wróciłem do domu zdrowy, dwóch kolegów doznało zatrucia pokarmowego po potrawach podanych przez hotel, przez co dwa ostatnie dni męczyli się w pokoju z biegunką, wymiotami i dreszczami. Partnerka po prostu się rozchorowała od klimatyzacji, która też nie była w zadowalającym stanie. Powiedziałbym, że zagrzybiona. Alkohol poprawny, choć sporo zależy od humoru barmanów – czasem drinki słabsze, ale można poprosić o coś własnego. Bardzo miła barmanka pracująca za dnia oraz wieczorna barmanka z Rosji, która zawsze doda coś od siebie. Dużym problemem na całej wyspie jest kanalizacja. Czytaliśmy opinie na Google, że w hotelu strasznie śmierdzi. Jest to prawda, ale po naszych doświadczeniach, możemy z pewnością stwierdzić, że problem dotyka całej wyspy - śmierdzi zgniłym jajem. W hotelu alexandros jest to natomiast wyczuwalne nawet w korytarzach prowadzących do pokoju. Internet hotelowy w moim i partnerki pokoju bardzo dobry, ale potrafiło nie raz go przerywać. W pokoju naszych znajomych fatalny, wręcz jego brak - uzależnione jest to od położenia pokoju. Jeśli chodzi o turystów, przeważali głównie Francuzi, a animatorzy byli wyraźnie dostosowani właśnie do tej grupy – prowadzili zabawy przede wszystkim w języku francuskim. Dla nas kontakt z nimi stanowił raczej utrudnienie niż przyjemność. Niestety, zabrakło także atrakcji dla dzieci – cała oferta skierowana była głównie do dorosłych. Rano animatorzy byli głośni, zaczepiali gości i tworzyli atmosferę imprezy, co nie każdemu odpowiada, szczególnie gdy ktoś chciał spokojnie wypocząć. Z kolei po zachodzie słońca brakowało klimatu zabawy, na co zwracało uwagę wielu turystów. Na plus zasługują natomiast pokazy tradycyjnych tańców greckich, prezentacje zwyczajów oraz nauka podstawowych słów w języku greckim – to były wartościowe i ciekawe elementy programu. Położenie hotelu w porządku. Możemy obserwować co 15 minut z bliska, jak jakiś samolot ląduje na lotnisku, będąc w basenie. W odległości dwóch kilometrów znajduje się mała plaża z kamiennym mostem, centralnie obok lotniska, co pozwala na bardzo bliską obserwację lądowania. Wielki minus to brak pobliskiej plaży, do hotelu obok nie można wchodzić - Pani z recepcji nie pozwoliła nam wejść. Obok hotelu znajduje się przystanek autobusowy, przez co można w łatwy sposób przedostać się do miasteczka. Niestety autobusy się opóźniają i są zazwyczaj zapchane. Potrafiliśmy czekać 30 minut przez opóźnienie i w dodatku nie wejść do autobusu. Basen do godziny 19, leżaków mało. Obsługa miła i bezkonfliktowa, pomocna. Podsumowując hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Mając świadomość, greckich standardów turystycznych, uważam, że za taką cenę, lepiej dopłacić do lepszego hotelu lub ryzykować w hotelach podobnych cenowo. Przyjechałem do hotelu uśmiechnięty i podekscytowany, a dwa ostatnie dni, po 7 odbytych nocach w tym hotelu sprawiły, że naprawdę chciałem znaleźć się już w swoim domu. Ile ludzi, tyle opinii - da się przeżyć.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Korfu hotel Alexandros

    Małgorzata 10.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pani rezydent wysoka klasa i wielka wiedza. bardzo ładnie opowiadała na wycieczkach

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Słabo

    Katia 26.09.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Opinie przyznające hotelowi oceny 6 i 5 są nierzetelne, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że pisane np. przez pracowników firmy Rainbow. Jedyne prawdziwe wiadomości z pozytywnych to te, że obsługa jest uprzejma, dobry dojazd autobusem do miasta Korfu (ok. 25 minut), blisko przystanek. Posiłki monotonne, słaby smak. Plaży w ogóle nie ma. Z tym dowożeniem do plaży busem to parodia (przede wszystkim plaży). Hotel położony przy ruchliwej wąskiej ulicy co uniemożliwia chodzenie wzdłuż drogi, która ciągnie się wzdłuż morza. Napoje, nawet woda, nie mówiąc o drinkach nie nadają się do picia. Pokój: to zależy - pierwszy, który dostaliśmy to dramat, z widokiem na rozwalające się mury, ale przede wszystkim nad kuchnią co powodowało hałas oraz bardzo nieprzyjemne zapachy; po dopłacie 60 euro dostaliśmy pokój od morza - ten był OK (bez hałasu, smrodu i z fajnym widokiem). Basem w miarę OK, choć niektóre leżaki brudne. Trzeba zaznaczyć, że za cenę 2100 zł od osoby nie spodziewaliśmy się luksusu, tylko wersji tzw. budżetowej. Ale to co zastaliśmy było i tak za słabe jak na taką wersję, co powodowało, że robiliśmy wszystko, żeby tylko nie przebywać w hotelu (wyjazdy samochodem, do miasta Korfu itp). To spowodowało, że i tak ponieśliśmy niemałe dodatkowe koszty. Sumując: znając już sytuację nie wzięlibyśmy tego hotelu, nawet za cenę poniżej 2000 zł.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Alexandros

    Agnieszka 08.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Niestety hotel czasy swojej świetności ma dawno za sobą. Pokoje, łazienki i przede wszystkim stołówka ( bo restauracją nazwać tego miejsca się nie da) wymagają pilnego remontu. Personel bardzo życzliwy i robi co może, jednak hotel z pewnością nie zasługuje na 4 gwiazdki. Jedzenie nawet smaczne ale niewielki wybór. Niestety naczynia niedomyte, na filiżankach ślady pomadki, szklanki dramat. Klimatyzacja w pokoju sprawna, na korytarzach i stołówce duszno. Niewielki teren wokół hotelu. Lokalizacja jednym się podoba, dla mnie fatalna. Bez samochodu nie ma jak się ruszyć. Kręte wąskie drogi, w większości bez chodnika. Praktycznie człowiek jest uwięziony w hotelu. Po objechaniu z wycieczkami sporej części wyspy, stwierdzam, że wybraliśmy najgorsze miejsce z możliwych.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam hotelu Alexandros

    MALGORZATA, ELBLAG 10.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pierwszy i ostatni pobyt w tym hotelu ze względu na standardy. Ten hotel nie zasługuje na 4*, co najwyżej 2*. Położenie - jeśli ktoś traktuje jako bazę wypadową na całą wyspę to polecam. Personel - bardzo miły i pomocny, lecz na tym plusy kończą się dla tego hotelu. Pokój - tragedia -na klimatyzacji kilogram kurzu, łazienka zaniedbana, drzwi nie dość że pożółkłe to dodatkowo z ubytkami przy klamce (zwyczajnie zniszczone jak po jakieś burdzie). Na podłodze panele - też niezbyt czyste. Brak jakiejkolwiek wody do picia, jeśli chcesz się napić musisz iść po szklankę wody tuż przy recepcji. Reszta ok, zmiana pościeli codziennie, ręczniki. Posiłki - jeśli liczysz na wędliny i sery to zapomnij o tym. Zazwyczaj dania są na ciepło poczynając od śniadań. Z wędlin jest coś co przypomina martadele, ser jaki był dostępny to feta i potem pojawił się jakiś ser żółty. Jeśli chodzi o świeże warzywa to też słaby wybór - ogórki świeże plus pomidor z fetą, ewentualnie sałata była w tym jeszcze. Owoce - 2 rodzaje - zazwyczaj był arbuz plus np. brzoskwinia. Bar - napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w plastikach. Basen - zamykany już o 18.00, głębokość w miejscu zejścia to 2.5 m, przestrzegam przed wejściem osoby które nie pływają lub pływają ale słabo. Basen ma potężny spad sięgający 2.9 m. Jest bardzo niebezpieczny, a ratownika nie ma. Atrakcje dla dzieci - w ogóle nie istnieją. Generalnie odradzam ten hotel.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    07.2023 Nie polecam biuro podrózy i ten hotel.

    Valeriia, Warszawa 07.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Powiem tak. Rainbow jako biuro podróżnicze nie podaje dodatkowej i szczegółowej informacji.Specjalnie nie podają szczegółowej informacji,a później mówią ze to jest wina klienta ze nie zadzwonił do nich i nie spytał ich zdania i polecenia czy ten hotel jest dobry czy nie..Po co wtedy aplikacja i strona ???To jest pomoc i obsługa klienta?Na prawdę? 1-nie ma żadnej płazy hotelowej.Jest tylko plaża od hotelu obok.po lewej stronie od płazy pod wodą sa rury kanalizacyjne.Również dla osób starszych nie będzie wygodnie ,bo trzeba iść w dół schodkami .Autobus nie kursuje w niedziele do płazy która zapewnia hotel z dojazdem . 2-nie miałam możliwości wyboru pokoju wziełam jedyna opcje czyli pokój standardowy .Żyłam w piwnicy ,bo inaczej to nie nazwać..na 1 pietrze (smród kanalizacji.lodówka cały czas podaje dziwne dźwięki ,że nie da sie zasnąć .Nawet za dopłatę nie chcieli na recepcji pomoc ze zmiana pokoju.Papier toaletowy trzeba prosić .Wszędzie śmierdziało chemia którym personel sprząta ,i to przez cały pobyt 3-jedzenie to chyba w ogóle bez komentarzu.Soki -proszek.Zupa-proszek.Stare warzywa ,najtańszy ser ,parówki.Śniadania -katastrofa .Wszystko tanie i niesmaczne .Non stop podawali przez 7 dni to samo.To nie jest all inclusive,to jest jakiś żart .Jedyne to tylko piwo na barze przy basenie było okej.Nawet przed wyjazdem nie dali żadnej kanapki i wody jak w normalnych hotelach Uwaga 4!!!gwiazdkowych . 4- było wskazane że wymeldowanie z pokoju odbędzie się 5 lipca ,a wylot 6 lipca o 4 rano.Jako normalny człowiek to nie pomyślałabym sobie ,że bede musiała opuścić pokój o 11 rano i przez cały dzień do godziny 1 nocy !!!bede musiała chodzić z plecakiem po hotelu bez możliwości pospać i wziąć prysznic .Na recepcji powiedzieli mi że maja możliwość przedłużyć pobyt w pokoju do 22 za 60 euro.Lub za 80 mogę wykupić dobę .Czyli zabrali u mnie prawie cały dzień za który zapłaciłam i jeszcze chcą dopłaty .Bardzo dziwne że można sie wymeldować wieczorem w hotelu do 22,a biuro nie załatwili tego.Po co pisać konkretna przezroczysta informacje na stronie,niech człowiek sam się domyśli .Brak szacunku do klienta.Odradzam pobyt w tym hotelu jak i również korzystać z usług Rainbow.Ja rozumiem że hotel nie jest najdroższy ,ale i nie za 1000 złotych przepraszam .Za te cenę w hotelu obok były lepsze warunki.za osobę ale żeby warunki były aż tak złe ..to jest po prostu jakiś żart.Nigdy więcej .Uważam że za taki pobyt powinno jeszcze być odszkodowanie!Totalne kłamstwo .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel okrada klientów ! Rezydent … tylko z nazwy.

    Katarzyna 08.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Problem z powrotem do domu , sytuacja nie do przewidzenia bo były burze, ale to co działo się w trakcie, przechodzi ludzkie pojęcie. Rezydent o niczym nie informuje , nic nie wie, i nie odbiera telefonów. Lot opóźniony ponad 12 h a rezydent ma w nosie rodziny z dziećmi. Hotel pobiera opłatę za ręczniki 10€ .oddałam ręczniki 4 szt a Pani pieniędzy nie zwróciła. Prosiłam o pomoc rezydenta , od tygodnia cisza. Nic nie ustalone. Porażka! Zwykła ignorancja , kłamstwa i oszustwo!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem