Opinie klientów o Dreams Corfu Resort & Spa (ex.Corcyra Beach)

4.9 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
3.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Leszek, Gdynia 02.09.2021

Wakacje z dziećmi

Pobyt z dwójką dzieci 4 i 2 lata. Dzieciaki super zadowolone, rodzice troche zmęczeni, ale wyjazd można określić jako udany 😊

3.5/6

GRZEGORZ, MYSZKÓW 12.09.2021

Hotel przyzwoity, woda przy plaży słaba

Hotel przyzwoity, bardzo durzy i ładny teren do około, dużo zieleni. Przyzwoite 2 baseny, niestety woda przy plaży słaba- nie za bardzo do pływania. Przy plaży statek i inne atrakcje wodne. Można popłynąć na piękne wycieczki i dzikie plaże.

3.0/6

Maciej 31.08.2021

Poniżej oczekiwań

Niestety ośrodek oraz sama organizacja przez biuro była przeciętna. Po pierwsze przylot i przyjazd do hotelu ok. godz. 10 bez jakiejkolwiek możliwości check-in przed 15:00 (nawet za dodatkową opłatą) jest nieporozumieniem, zwłaszcza gdy jest się z dziećmi i kilka godzin należy spędzić w otwartym lobby bez klimatyzacji gdy temperatura wynosi 35 stop. C. Na szczęście przy check-out jest możliwość wykupienia pokoju na dodatkowe godziny (10 Euro/h), szkoda tylko że przedstawiciele biura nie informują o tym i jeżeli ktoś nie zgłosi takiej chęci hotelowi wcześniej to może nie mieć takiej możliwości. Sam hotel czas świetności na już za sobą i niestety wymaga remontu (zniszczone meble, zniszczone podłogi). Natomiast nie można narzekać na czystość zarówno pokoju jak i części ogólnodostępnych. Największym problemem była jednak jakość jedzenia. I nie chodzi tylko o fakt, że posiłki z bemaru zazwyczaj są słabej jakości z uwagi na technologię ich przygotowania i podtrzymywania ciepła, ale o fatalne surowe produkty, przede wszystkim warzywa i owoce. Latem gdy pełno dojrzałych owoców i warzyw, w hotelu serwowane są supermarketowe pomidory, melony, brzoskwinie, - twarde i pozbawione smaku. Brak jakiegokolwiek świeżego soku owocowego - dostępne jedynie słodkie napoje o smaku pomarańczy, jabłka lub ananasa. Jeżeli ktoś lubi kawę espresso to może zapomnieć. Są jedynie automatyczne ekspresy serwujące lurę. Lunch to totalna porażka - hod-dogi, kawałki pizzy, nuggetsy, frytki. Dlatego poza pierwszym dniem chodziliśmy do okolicznych knajpek, które serwowały naprawdę pyszne posiłki (warto wybrać się w stronę mariny w Gouvi). Jakość dostępnych win oraz alkoholi i drinków również poza jakimkolwiek standardem. Hotel reklamowany jest jako dobra opcja na wyjazd z dziećmi, niestety poza pokojem rodzinnym infrastruktura raczej nie jest dla rodzin z małymi dziećmi. Jest oddzielony basen dla pociech, brak jest jednak jakichkolwiek dodatkowych atrakcji typu zjeżdżalnia w basenie. Jest oddzielny plac zabaw na klepisku, mało jednak zabawek, część zniszczona, a brak zacienienia powoduje, że to raczej opcja w godzinach wieczornych. To za co należy pochwalić hotel to bardzo sympatyczny i pomocny personel.

3.0/6

Adrian 21.09.2021

Spore rozczarowanie

Hotel wygląda imponująco na zdjęciach, na miejscu okazuje się jednak, że pokoje są lekko podstarzałe (budynek główny) lub zupełnie stare (bungalowy). Ogromna przestrzeń jest ok ma pierwszym spacerze, potem jednak wieje nudą - brak tu atrakcji, a istniejące (plac zabaw czy minigolf) wyglądają na opuszczone. Baseny bardzo spoko, jest też dostęp do zatoki, ale plaża mocno zawodzi. Zejście do wody jest tylko na kawałku, a sam piasek wygląda jak z budowy, a nie z plaży. Hotel miał być przyjazny rodzinie, tymczasem brak choćby udogodnień w prowadzeniu wózka. Menu drinkowe w porządku, można też poprosić o coś spoza listy, o ile zgadzają się składniki. Na plus są też typowe rumy i koktajle, a nie tanie zamienniki jak w wielu hotelach. Największym problem email pozostaje niesmaczne, monotonne jedzenie. Każda wizyta w restauracji to wyzwanie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem