Opinie klientów o Gelina Village & Aqua Park

4.2 /6
96 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
4.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Krzysztof, Wrocław 17.08.2015

Mega negatywna

Podpisaliśmy umowę na hotel Notos Paradis Beach a wylądowaliśmy losowo w w Gelina Panopi.Klimatyzacja była nie sprawna, 4 razy zglaszalismy i niestety nie zostala naprawiona.Gotowaliśmy się przy 40 stopniowej temperaturze w pokoju, który miał okna ma południową stronę, obsługa w recepcji arogancka i nie pomocna.Pani śmiała się w twarz gdy zgłaszaliśmyy usterkę klimatyzacji,Pan udawał że jest nie z tej ziemi aż się nie chciało wierzyć że to polacy, mnóstwo komarów,leżaki na plaży dostępne o 6.00 rano później nie ma szans,przekąski to chleb tostowy z mielonką.Pierwszy raz jechaliśmy z Rainbow Tours i jesteśmy mega rozczarowani. Wczasy nie należały do tanich. W hotelu było mnóstwo polaków, mtórzy byli tak jak my byli rozczarowani z pobytu w tym hotelu.

1.0/6

Bogdan, Czerwionka 28.06.2015

Żenada.

Na wstępie zaznaczyć muszę, że oferta sprzedawana przez biura jako ekskluzywny hotel ***** będący częścią większego kompleksu to fikcja. Wróciliśmy dzisiaj nad ranem i gdy tylko otworzyłam oczy zasiadłam do komputera- może uda mi się jeszcze ostrzec kogoś z Państwa przed oszustwem. To idealnie dopracowany typowy polski wał. Biuro sprzedaje miejsca w ogromnych ilościach, hotel lokuje gości gdzie popadnie bez różnicy co kto kupił. Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak Hotel Nostos Paradise Beach- to zaledwie budynek z pokojami należący do kompleksu Gelina Village (dość kiepskie opinie na Holidaycheck czy Tripadvisor)- natomiast nie jest to osobny hotel. Pokoi jest niewiele toteż są przypisywane na chybił trafił, do tego stopnia, że rodzina pięcioosobowa została rozdzielona a pokoje dzieci były w innych budynkach na terenie "kompleksu". I tu powiecie- nie wyjdę z recepcji, jak nie dostanę tego za co zapłaciłem. I to niestety pojawia się kolejna warstwa oszustwa- na recepcji dwóch Polaków Pan Irek i bodajże Pani Basia (nie nosi identyfikatora). Początkowo myślałam, że to idioci, ale to świetnie przygotowani i wyuczeni swojej roli pomocnicy biur oszustów. My lecieliśmy z RainbowTours, ale i Grecos i Itaka potraktowały swoich klientów identycznie). Obsługa hotelu nie reaguje na żadne zgłoszenia- ze spokojem odpowiadają tylko, że nie rozumieją o co chodzi i odsyłają do menadżera (greka) a tutaj nawet z angielskim kiepsko. Ludzie przez cały pobyt nie doczekali się łóżeczka dla dziecka, inni sami na mieście kupowali korek do wanny bo nie mieli jak się wykąpać, bo nie było słuchawki prysznicowej, nie mówiąc o grzybach, mrówkach w ogromnych ilościach w pokojach czy o drzwiach w ścianach oddzielających osobne pokoje. Tutaj piszę o małych rzeczach, bo ludzi, którzy mieli dostać pokoje typu suite (dwa pokoje, dwie łazienki), a w zamian jeden pokój naładowany łóżkami była cała masa. Niestety gdziekolwiek się poszło wszyscy oburzali się na warunki. Jako że Gelina to ogromny kompleks, a ludzi ogromna ilość, odradzam zdecydowanie ludziom, którzy chcą odpocząć- wieczny huk muzyki, tłumy ludzi, kolejki do stolików na jadalniach (nie jestem w stanie użyć słowa restauracja), czasami do 20 minut czekało się na stolik, a potem kolejne tyle w kolejce- odpowiedź recepcji- można skorzystać z restauracji przy plaży- szybko się z tego wycofali na kolacjach- nas wyproszono z restauracji, bo jak okazało się trzeba rezerwować stoliki (info w języku ang tylko w recepcji, gdzie ludzie mało bywają- można było powiesić na drzwiach restauracji, ale jak już pisałam, w Gelinie wszyscy mają swoich gości głęęęęęebok w nosie). Dla mnie sytuacja abstrakcyjna, że w wersji all inclusive muszę dzień wcześniej deklarować, o której będę jeść. Jedzenie smaczne i różnorodne, dużo świeżych owoców i warzyw, choć trafaiły się dania na klacji typu spaghetii z parówkami z rana (przypominam 5*). Totalna deozrganizacja, turyście od siebie dowiadywali się, o której otwiera się jakiś bar, czy rezerwować, o której być po leżak (po 9 na basenie brak wolnych leżaków, po 10 na plaży też full, więc znów polacy uruchmili żenujący roceder "rezerwowania" ręcznikiem o 8 rano). Warto również dodać, że nie dość, że nie mieszkaliśmy w Nostos, to goście kupujący ten hotel dużo taniej z trzema gwiazdkami mieli dostęp do wszystkiego co my. Także nie warto dopłacać, bierzcie 3* taniej, i jeśli lubicie dużo ludzi i zależy Wam na dostępie do Hydroplis, to powinno być ok, jeśli pokój trafi się w porządku. Jeśli potrzebujecie więcej informacji czy wyjaśnień proszę pisać agnieszka.groborz@edusmart.com.pl Na pewno nie pozostawimy tej sytuacji bez rozwiązania, choć sam rezydent Rainbow Tour na moje zapytanie co mam lepiej/więcej niż turysci z 3*, że musialam dopłacić, nie był w stanie odpowiedzieć, a jedyną reakcją było- ma Pani 30 dni na złożenie rezygnacji przed powrotem.

1.0/6

Małgorzata, Gdynia 26.08.2015

Porażka

Ten hotel to wielkie oszustwo. Zamiast 5 gwiazdek zasługuje zaledwie na 3. Mam wielki żal do organizatora, że nie szanuje swoich klientów. Każdy za ten pobyt zapłacił i miał te same oczekiwania czyli to co wyczytał w katalogu Rainbow Tours. Dlaczego w takim razie cześć klientów dostała pokoje w remontowanych budynkach a cześć nie. Nie dziwię się osobom, które dostały te nowe pokoje, że piszą w miarę dobre opinie. Pewnie tak samo bym napisała ale nie byłam tą szczęściarą. Nie chciałam marnować sobie wyjazdu i dlatego starałam się unikać grup nawołujących do reklamacji i opowiadających przez pół dnia o masakrycznych warunkach. Wiedziałam, że reklamacje złożę ale nie pozwolę zmarnować sobie tych wakacji. Ponieważ byłam nastawiona na nurkowanie to 3 dni spędziłam poza hotelem, czwarty dzień na całodziennej wycieczce, pozostałe dwa dni w hotelu. Pomimo tego, że w hotelu spędziłam mało czasu to przebywanie w pokoju starałam się ograniczyć do minimum. W łazience fugi były czarne od pleśni. Nie za takie luksusy zapłaciłam.Do tego kiepskie jedzenie, cały czas to samo. Jeszcze 3 pierwsze dni jakoś dało się zjeść ale potem widząc, że na kolacje moje dziecko jest w stanie zjeść tylko kukurydzę i zagryzać arbuzem postanowiłam, że kolacje jemy w miasteczku. Rozumiem, że to duży obiekt i dużo ludzi do obsługi ale notorycznie były braki w automatach z napojami, zamiast coli leciała woda, brakowało kawy. Płacąc za all inclusive zakładałam, że o jedzeniu nie będę musiała myśleć. Tym bardziej, że wiele razy już korzystałam z tej opcji w innych hotelach i do tej pory byłam zawsze zadowolona. Nie mogę zrozumieć jak takie biuro, które według mnie miało do tej pory bardzo dobrą opinie mogło tak oszukać swoich klientów. Nie można tej sprawy zostawić, nalezy ją nagłośnić i uświadomić ludziom, że zostali nabici w butelkę a biuro powinno ponieść z tego tytułu konsekwencje.

1.0/6

Tadeusz, Nawóz 19.07.2015

Nostos Paradise Beach - hotel widmo.

Rainbow sprzedał nam wczasy w ***** hotelu NOSTOS PARADISE BEACH, którego wcale nie ma. Mieszkaliśmy w hotelu GELINA RESORT, któremu można by dać najwyżej trzy gwiazdki. Zwiedziłem z biurem Rainbow kawałek świata - byłem w Maroku, na Kubie, Sri Lance i ostatnio w Tajlandii, ale po raz pierwszy zostałem potraktowany jak idiotą, który nigdy nie widział pięciogwiazdkowego hotelu. Bardzo dziękuję za zmarnowane wczasy. Tadeusz, Małgorzata, Michał i Maciek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem