Opinie o Laguna Holiday Resort

Kategoria lokalna: 4

4.5/6
(121 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje czerwiec/lipiec 2022

    Jolanta, --- 24.07.2022

    Hotel położony z dala od lotniska (około godz jazdy krętymi ścieżkami) oraz z dala od większych aglomeracji. Zadbany. Do hotelu przynależą również domki. Większość z nich ma swój prywatny basen co jest napewno dużo zaletą podczas upałów jakie panowały na przełomie czerwca i lipca. Bliska odległość do plaży (tylko trzeba minąć oczyszczalnie ścieków..) Jedzenie w hotelu bardzo monotonne. Często też zdażały się awarie automatów z sokami.. Obsługa hotelowa pomocna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niestety nie polecam…

    Martyna 27.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Niestety nie polecam :( Spędziliśmy w hotelu tydzień w ramach pobytu z biurem podróży Rainbow z opcją allinclusive. Z plusów - piękny widok na góry i miła obsługa. Hotel może być dobrą bazą wypadową pod warunkiem, że wynajmijcie samochód - w przeciwnym razie Wasze opcje są dosyć ograniczone. Mimo że budynek jest nowy widać wiele budowlanych „niedoróbek” i rozwiązań tanim kosztem (podjazd dla wózków z palet, meble z odklejającą się sklejką, twarde materace ze sprężynami itp.). Mogłoby być również lepiej jeśli chodzi o czystość zarówno w częściach wspólnych, jak i w pokojach. Największym rozczarowaniem było dla nas jednak wyżywienie i napoje. Kochamy grecką kuchnię a tutaj w zasadzie większość dań było bez wyrazu , co sprawiało, że ich różnorodność była pozorna - wiele smakowało bardzo podobnie, nijako. Niestety wydaje się nam, że produkty używane do wykonania dań były średniej jakości. Dużym problemem było również to, że woda w automacie z napojami była lekko słonawa co sprawiało, że wypicie kawy czy herbaty nie sprawiało żadnej przyjemności. Pozostałe napoje na bazie ekstremalnie słodkich koncentratów. Podobnie z drinkami wykonywanymi z róznokolorowych syropów, których składu lepiej nie czytać :( Myśle, ze można znaleźć znacznie ciekawsze obiekty na pięknej wyspie Korfu 💚

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średnio

    Tomasz, Gdańsk 04.07.2022

    Hotel kameralny, wszystko w sumie średnie w stronę słabe. Jedzenie bez polotu po 4 dni wszystko smakuje tak samo. Raczej bym nie polecał jeśli ktoś lubi dobre jedzenie, atrakcje, wyposażony hotel tutaj poza basenem w sumie nic nie ma.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Urlop

    AGNIESZKA, --- 07.08.2022

    Urlop

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pierwsze rozczarowanie Grecją

    Aleksandra 22.08.2022

    Ogólnie nie polecamy tego hotelu. Jesteśmy zdziwieni ilością pozytywnych opinii na jego temat. Na wakacje all-inclusive jeździmy od 10 lat, a do Grecji od 7. Pierwszy raz spotkaliśmy się z hotelem 4,5*, o takim standardzie. Jeżeli są Państwo przyzwyczajeni do wysokiego standardu, bardzo niemiło się rozczarujecie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Korfu

    Piotr, Starogard Gdański 12.06.2022

    Witam, Po raz pierwszy oceniam hotel tak nisko. Opiszę wady I zalety hotelu aby każdy miał możliwość świadomego wyboru. Zalety: - Hotel nowy, bardzo czysty i zadbany - Bardzo miła obsługa - Fajna baza wypadowa jeśli wypożyczyliście samochód (do każdej większej atrakcji można dojechać w 30 min.) Wady: - Polacy traktowani jako gorsza narodowość. Wszystkie animacje, gry, zabawy, degustacje tylko dla Francuzów i po Francusku. Podczas przyjazdów tylko Polacy czekali godzinami na zameldowanie do hotelu (oczywiście po godzinie 15 czyli meldunku). My mieliśmy szczęście czekaliśmy tylko 2 godziny ale grupy w tygodniu czekały po 6 godzin, gdzie w międzyczasie potrafiły przyjechać 2 autokary francuskie i zostały przyjęte od razu. - jedzenie okropne (za wyjątkiem śniadanie gdzie było smacznie i świeżo). Szczytem było podanie na kolację odgrzewanych frytek z obiadu - całkowicie suche. Podsumowując: Super baza wypadowa jeśli nastawiacie się na zwiedzanie. Jeśli wolicie all inclusive to mocno się zawiedzie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Tragedia trzymać się z dala

    Michal, Rellingen 28.06.2022

    Zamówiliśmy pokoj z widokiem na morze , o 7 rano byliśmy już w hotelu. Doba zaczyna się o 15 . Pokój nie ten co zamawialiśmy i zapłacimy za niego dodatkowe pieniądze uzyskaliśmy po wojnie z menagerem o godzinie 19. W pokoju grzyb na ścianie , podczas brania prysznicu w pokoju robiła się kałuża wody. Braki piwa podczas kolacji. 3 razy skończyła się wódka na barze. Jedna biedna która dawała z siebie wszystko kelnerka musiała latać po lód do hotelu z baru przy basenie. Zarządzanie tym Hotelem totalna porażka . Jedzenie spoko nie można powiedzieć ze nie dobre każdy znajdzie coś dla siebie. Sprzątaczki nie wymieniają ręczników lecz brudne składają w kostkę jako chyba nowe. Żal . I to nie tylko my mieliśmy takie problemy . Masa ludzi . Nie polecam

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Niezadowolony klient

    Jarosław 05.07.2022

    Jestem akurat w hotelu Laguna. Największym problemem jest brak klimatyzacji w restauracji , jest jakas przenośna ale po wielu prośbach nie włączają , po każdym posiłku wychodzimy zlani potami wszystko do prania. W holu głównym , lobby nie ma klimy . po kolacji w normalnych hotelach hodzimy do lobby na drinka tu się nie da bo można się roztopić. Można iść nad basen tam jest bar i muzyka ale jest tez stado komarów hotel jest przy rozlewisku , lagunie , więc wracamy do naszego bungalowu itam mamy sprawną klimatyzacje można odpocząć od upału i spać . W domku nie ma wifi można oglądać za to Grecką tv. Kawa tylko z automatu , za wymiane ręcznika plażowego 1e ,leżaki na plaży publicznej 10e. Rozmowa z menażerem zmiany zeby włączyli te przenośne klimatyzory nic nie dała , zgłaszaliśmy rezydentce że klimy nie włączją też nic nie dała , powiedziała ze mają coś montować . Wczoraj tj. o4.o7 było 37 st . i tak jest codziennie w basenie tez nie na ochlody bo woda b. ciepła . 4,5 gwiazdki to nie prawda dopiero po zamontowaniu klimy na stołówce i lobby 4 gwiazdki. busy transferujące z Korfu do Laguna tez bez klimy czas transferu 1,5 h. Czesto podróżujemy żoną z Rainbow i pierwszy raz jesteśmy niezadowoleni i zawiedzeni a cena nie jest mała .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Agata 07.08.2021

    Hotel w budowie. Mimo zapewnień ze strony pracownika biura Rainbow, iż hotel jest nowy i będzie dzięki temu luksusowo. Jednak hotel zasłguje może na 2/3 gwiazdki. Brak prądu ( uwaga można się zaciąć w windzie) zdarzaja się braki wody. W pokojach brakuje lodówek ( są same szafki), brak sejfów, nie ma czajnika, szklanek, wody czy herbaty - co zwykle jest standardem w 3 gwiazdkach nawet. Wystają kable ze ściany, są niedokładnie położone fugi. Kran prysznica zamontowany odwrotnie ( pod czerwonym woda zimna, pod niebieskim ciepła). W Allinclusive brak przekąsek- taca z kilkoma kanapkami i zeschniętym ciastem przy barze obok basenu. Drugi bar nieczynny. Jeśli jedziecie na całodniową wycieczkę kupcie jedzenie i picie, bo hotel nie zapewnią lunchboxow - twierdzą że przez covid. Basen na zdjęciach duży w rzeczywistości jest mały i dość płytki. Czyszczenie basenu to w zasadzie tylko wyławianie komarów. Brak ręczników plażowych do wypożyczenia- znów przez covid. Choć w samym hotelu mało jest zachowanych zasad higieny covidowej. Kilku kelnerów w maseczkach i zużyty plyń do dezynfekcji po wejściu na stołówkę. Pościel i ręczniki zmieniane co 2 dni jednak, zdażały się niedoprane - z żółtymi plamami. Na suszarce pozostawione czyjeś włosy, wieszaki w szafie mocno zakurzone. Piaszczyste zejście do jeziora jest zarośnięte. Samo jezioro ( jak mówili laguna) jest nie zagospodarowane, zarośnięte, śmierdzi mułem, a wieczorami jest mega ilość komarów. Bez offa nie da się nawet wyjść na taras, a co dopiero z hotelu. Jedzenie monotonne, nie doprawione. W stołówce grill ze złą wentylacją- gdy jest używany całą sale napełnia duszący dym, jest duszno i szaro od dymu. Szklanki i łyżki nie domyte. Do plaży podobno 350m - tak, w linii prostej przez jezioro i krzaki, więc trzeba się liczyć , że drogą to ok 800 m czyli 10 min spacerku. Doba hotelowa zaczyna się od 15 mimo to pokoje czesto są nie gotowe do 16. A dla dwóch par z naszej wycieczki w ogóle zabrakło pokoi i 3 dni żyli na walizkach. Obsługa miła i stara się być pomocna prócz buca managera, który przy zakwaterowaniu próbował zmienić nam pokój i wsadzić do klitki z balkonem przylegającym do schodów przeciwpożarowych, znajdującego się centralnie pod kuchnia, skąd ciągle unosił się dym i ciepło z gotujących się potraw. A my wykupiliśmy pokój superior, mający mieć ok 30 m2. Było to tak pracownik hotelu wziął nasz klucz, kazał jechać na 2 pietro, on miał pójść schodami. Podszedł do niego manager wziął klucz, szepnął coś do ucha i nadal kazał jechać na drugie. Tam czekał inny grek, który mówi, że nasz pokój na 1 piętrze. I zaprowadził nas do pokoju pod schodami. Oczywiście nie zgodziliśmy się na to. Mile panie w recepcji pomogły nam wrócić na 2 piętro do pokojów superior. Także uważajcie na managera i recepcjonistkę Czeszkę. Szczupla z zarnymi, długimi włosami, rozumie polski I wszystko przekazuje menagerowi. Znajoma mówiła przy niej coś do córki o niekompetencji managera, chwilę później wpadł on z awanturą do pokoju znajomej. Podsumowując wyspa piękna, hotel może za kilka lat będzie ok, urosną rośliny na około, może zagospodarują jezioro, nabiorą doświadczenia w obsludze ale na pewno nie jest to warte pieniędzy, które zapłaciliśmy i na pewno nie jest to standard 4 ( a w wg Rainbow na 4.5) max 2.5 może naciągane 3 gwiazdki.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Całokształt

    Michal Pisarski 20.08.2021

    Jedynym plusem tego hotelu jest to że jest nowy i ma ładne pokoje. Jedzenie jest nudne i monotonne, cały czas to samo, jeśli lubisz napić się drinka to nie jest hotel dla ciebie. 4 rodzaje drinków podawane w mini plastikowych kubkach. Obsługa to praktykanci którzy sie staraja ale sa bardzo słabo przeszkoleni. Brak animacji A jeśli już coś się pojawi to w języku francuskim, wieczory są nudne. Woda do picia jest śmierdząca I niedobra, jedyna woda zdatna do picia jest w recepcji. Sprzątanie polega na wzniesieniu śmieci i zascieleniu łóżka, piasek na podłodze, umywalka nietknieta. Niewystarczające liczba lezakow na wszystkich gości, basen mniejszy niż na zdjęciach, brak baru w środku hotelu, jedyny bar jest przy basenie z czteroma drinkami, przy barze brak toalet. Przy wejściu na recepcję zrobiony podjazd z palety jeśli ktoś ma walizke;) mało zorganizowani ludzie barmanka po 15 idzie sprzątać pokoje. Ogólnie nie polecam!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem