4.5/6 (121 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
4.0/6
Mieliśmy wątpliwą przyjemność być pierwszymi gośćmi tego hotelu. Nie działał prąd, toalety, nie mieliśmy nawet bieżącej wody . Hotel w budowie , część infrastruktury zawartej w umowie porostu nie istniała.Po dwóch dniach Rainbow zmieniło nam hotel. Niezwykle pomocna i profesjonalna pomoc Pani rezydent Karoliny. Wobec powyższego trudno mi ocenić hotel. Myślę że za jakiś czas , jak ogarną nieustanne awarie , hotel będzie godny polecenia .
4.0/6
Byłam w Hotelu Laguna wraz z córką i 6-letnim wnukiem, w pierwszym tygodniu września 2021. Jest to jedyny hotel w tej malutkiej miejscowości turystycznej. Standard hotelu zbliża się do 4*, ale wymaga jeszcze różnych zabiegów żeby klienci byli zadowoleni. My zarezerwowany mieliśmy pokój standard, o którym na stronie rezerwacyjnej Reinbow były informacje, że jest wyposażony w duże łóżko i rozkładany fotel jako dostawka. Na miejscu okazało się, że przewidziano dla nas pokój jedynie z małżeńskim łóżkiem. Utrudzeni podróżą, ok. 1,5 godziny czekaliśmy, aż Panie z Recepcji naradzą się, gdzie nas pomieścić. W tym czasie przepadł nam obiad - nikomu nie przyszło do głowy, żeby zaproponować nam zjedzenie w międzyczasie, należnego nam posiłku (w dniu odjazdu również nie jedliśmy obiadu!), w restauracji położonej 2 kroki od Recepcji. Na szczęście zaproponowany nam pokój spełniał nasze oczekiwania. Ale i tu pojawiły się pewne trudności. Do przykrycia były bowiem tylko cieniutkie prześcieradła, bez jakiejkolwiek narzuty na łóżko, czy kocy (często są umieszczane w szafach), a na zewnątrz nie było upału, tylko przejmujący wiatr. Mnie przypadło spanie na rozkładanym fotelu. Miałam ważenie, że śpię na drabinie, tak był niewygodny. Poprosiłyśmy o jakieś koce - dostałyśmy jedną pikowaną narzutę na trzy osoby. Przykrywałyśmy się więc zakupionymi ręcznikami plażowymi. Sprzątanie pokojów ograniczało się do zmiany ręczników i jednorazowej wymiany pościeli. Pod koniec pobytu, piasek kleił się nam do stóp. Tymczasem obsługa bardzo miła, uśmiechająca się do wszystkich...Słowa podziękowania i uznania należą się z pewnością kucharzom, bo jedzenie było bardzo dobre, różnorodne i codziennie urozmaicone. Śniadania były tylko nieco uboższe w tradycyjne artykuły, jak wędliny i sery. Paskudnie pachniała jajecznica! Innych smakołyków - deserów, owoców, lodów, ciast było sporo. Przy hotelu działał tylko jeden bar przy basenie z mało sympatyczną obsługą. Jego oferta jest bardzo ograniczona: dwa rodzaje swojskiego wina, dwa rodzaje piwa, kilka rodzajów wódek i drinków, codzienne to samo ciasto, kawa, soki i niekiedy kanapki. I woda - wydaje mi się, że z kranu, bo tak samo smakowała, jak ta w łazience. W pierwszy dzień, głodni, o mało nie zatruliśmy się tutaj kanapkami z zepsutą szynką. W ofercie były informacje, że można dostać się do pobliskich miasteczek za pośrednictwem hotelowego busa. Trzeba tylko zgłosić swój zamiar dzień wcześniej. Bardzo byliśmy zaskoczeni, zgłaszając dwa dni wcześniej zapotrzebowanie na wyjazd, bo Pani z Recepcji poinformowała nas, że wszystkie miejsca do końca naszego pobytu są już zajęte (busy zabierały jednorazowo tylko 4 lub 6 osób - nie wiem dokładnie, a liczba kursów była bardzo ograniczona. Słabą stroną jest także uboga oferta dla dzieci - na placyku zabaw są tylko trzy huśtawki, żadnego wyposażenia nie ma na baseniku dla dzieci, klubik dla najmłodszych był przez cały czas zamknięty. Wyjątkowym atutem miejsca jest natomiast piękna, piaszczysta plaża ze zmieniającą swoje kolory, lazurową wodą. Plaża jest niedaleko hotelu, może 5 minut drogi. Mam nadzieję, że obsługa gości i wyposażenie pokoi (przydałyby się koce i czajniki oraz wygodniejsze dostawki) w hotelu poprawi się, bo sam hotel jest nowocześnie urządzony i stoi w pięknym otoczeniu, w pobliżu uroczej plaży.
4.0/6
Hotel był ok, bardzo spokojny, jedzenie dobre, basen ok; były różnego rodzaju animacje choć w nich nie uczestniczyliśmy. Dużo rodzin z dziećmi. Na plus bliskość plaży, smaczne jedzenie. Zdarzyło się niestety kilka wpadek. Pierwsza - przyjechaliśmy do hotelu bardzo późno i zostaliśmy zapewnieni przez przewodnika o tym, że dostaniemy późną kolację. Na miejscu nikt o niczym nie wiedział, kiedy się wyjaśniło okazało się że pomylono godziny. Obsługa dopiero po ok 30-40 minutach przygotowała nam nową kolację. Po wejściu do pokoju na suficie mieliśmy jaszczurkę. Prysznic nie był zbyt czysty. Innym już większym problemem była sytuacja kiedy poprosiliśmy o prowiant na wycieczkę. Dostaliśmy spleśniałe kanapki. Z innych uwag - napoje i alkohol były wyraźnie najtańszych marek. Zdarzyła się nam też sytuacja kiedy obsługa niewybrednie skomentowała zachowanie naszego dziecka (niestety usłyszeliśmy). Fakt, że może nie była całkiem nieuprawniona ale mimo wszystko nie powinniśmy byli jej słyszeć :) Mimo wszystko generalnie na plus. Wszystko na Korfu wydawało się być bałaganiarskie i chaotyczne, stąd pewnie przełożyło się na hotel i obsługę.
4.0/6
Hotel w porządku, nowy, czysty, choć trochę na uboczu, mało atrakcji w pobliżu, zapewniane busy do pobliskich miejscowości jeździły w takiej częstotliwości że można się było załapać raz na tygodniowy pobyt. Plaża w sąsiedztwie hotelu mało ciekawa