Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Podróżniczy 04.07.2014
OPINIA
Hotel serwuje montonne wyżywienie, rezydentka faktycznie super, reszta ok.
4.0/6
Anna, Warszawa 05.09.2021
Hotel Lido corfu sun z Rainbow
Hotel fajny, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Łazienka mała, wąska, dla większych osób dość niewygodna. Łóżka wygodne, niestety w łóżkach małżeńskich po środku dziura między materacami. W formularzu zamówienia oferty z Rainbow w uwagach prosiłam o pokój z widokiem na morze. Zupełnie nie wzięto tego pod uwagę mimo dostępności takich pokoi. Jedzenie w hotelu monotonne, bardzo mało greckich potraw. Tzw. Lunchbox to torebka z małą wodą, jabłkiem i kanapką z plasterkiem szynki i sera :/ na całodzienną wycieczkę taki lunch to śmiech na sali. Dla osób z all inclusive bardzo ograniczona ilość darmowych drinków w barze. Blisko hotelu przyjemna plażyczka z darmowymi leżakami. Przy okazji zdecydowanie odradzam wypożyczanie quadów w pobluskiej wypożyczalni w Benitses o nazwie Alpha rental car. Ten sprzęt nie powinien być użytkowany, dramat.
4.0/6
Dawid, Olkusz 06.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Nieźle i tanio
Wyjazd miał być budżetowy i w ciepłe miejsce, to zostało spełnione, więc uznaje wakacje za udane, dla bardziej wymagających klientów mogło by być to niezbyt wystarczające. Bilans mimo pewnych słabości oceniam pozytywnie🙂
4.0/6
Marta, --- 30.07.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
udany pobyt z niewielkimi minusami
Lokalizacja hotelu świetna, blisko do stolicy. Dobry punkt wypadowy, 200m od hotelu przystanek. Hotel kameralny, niewielki ale ma wszystko czego potrzeba. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Personel sprzątający przemiły i zawsze pomocny, barmani i obsługa restauracji to sympatyczni ludzie. Manager hotelu niemiły, traktuje Polaków jak zło konieczne bo „na Polakach nie ma zarobku” bo nie kupują drinków itp. Jedzenie dobre, szczególnie ryby i bakłażany były przepyszne. Niestety hotel kiepsko zarządzany, na wszystkim chcą oszczędzić i przez to turyści raczej nie będą tam wracać. Po wymeldowaniu o 11 odcinają opaski All inclusive i nie można już od tej pory nic zjeść do wyjazdu na lotnisko- pierwszy raz się z tym spotkaliśmy a jeździmy dość często. Na plasterek cytryny w szklance wody tez nie ma co liczyć- zabronione, tylko do drinków. a oszczędność cytryny jest taka, że w (płatnym) drinku miałam samą jej końcówkę 😂