Opinie klientów o Rebecca’s Village Hotel

4.5 /6
200 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Katarzyna, Warszawa 09.06.2019

Zgodnie z ofertą

Mój wyjazd był bardzo spontaniczny, a miejsce wybrane na podstawie kilku czynników. Pierwszym i głównym był termin. Ze względu na różne wcześniejsze plany potrzebowałam wylot po 28 maja i powrót przed 7 czerwca. Szukałam tylko oferty Rainbow. Innych biur nie sprawdzałam. Kolejnym wyznacznikiem była Europa i ciepło/upał. Nie chciałam jechać na północ Grecji, a z pośpiechu pomyliłam wyspy. Nie był to mój pierwszy pobyt w Grecji, ale pierwszy wyjazd z Rainbow. Na podstawie tego, co napisałam, jest moja opinia. Wg mnie obiektywna po mojemu :) . Nie był mi potrzebny luksusowy hotel ani bliska plaża. Nie była też ważna dla mnie opcja all inclusive, choć w wykupionej wycieczce była. Wg mnie wyjazd zgodny ofertą. To dla mnie ważne. Nie byłam niczym zaskoczona. Jedynie pogodą. Pogodą byłam rozczarowana. Jak dla mnie było za zimno (ok. 23 stopni), za mało słońca, 1 dzień deszczowy. Ja uwielbiam upały. Ale na to biuro nie ma jeszcze wpływu. Wg pani rezydentki, to był wyjątkowo zimny maj na Korfu. Opieka biura i rezydentów podczas całego pobytu wg mnie na medal. Uważam, że gdyby ktoś wybrał się pierwszy raz w życiu na taki wyjazd i nie znał żadnego języka, spokojnie by sobie poradził. Skorzystałam z większości proponowanych wycieczek fakultatywnych - oprócz parku wodnego. Wszystkie polecam. Ja jestem aktywnym podróżnikiem. Hotel wg moich standardów 3 gwiazdki a nie 4 (ale to już widziałam po zdjęciach i opisie). Ogólnie - jestem zadowolona i po tym wyjeździe polecam biuro Rainbow. Dziękuję.

4.0/6

Mateusz, Tychy 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Dobra lokalizacja

Znakomite otoczenie hotelu - wokół drzewa i zalesione wzgórza, w oddaleniu ok. 30 min pieszo od miejscowości wypoczynkowej Sidari. Dzięki temu spokojniej i ciszej. Obiekt zapewniał transfer 2x dziennie do miasteczka, jednak sama lokalna plaża nas nie zachęciła, decydowaliśmy się na dojazdy do odleglejszych na własną rękę. Na miejscu mały hotelowy basen. Bardzo pomocna i pozytywnie nastawiona obsługa w recepcji. Standard pokoju na dobrym poziomie, łazienki krótko po remoncie (pobyt 06.2024), codziennie sprzątany. Jedzenie przyzwoite, nieco monotonne, brakowało propozycji z realnej, lokalnej kuchni. Warto poprawić jakość obsługi hotelowej restauracji: czystość pomieszczenia, uzupełnianie kończących się dań, sztućców itp. - często klienci musieli się sami upominać o oczywiste braki.

4.0/6

Damian 31.07.2022

Wakacje 2019

Ogółem hotel jest dobry. Cicho, spokojnie oraz czysto. Obsługa miła, umiejąca język angielski. Jedzenie dobre, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje, a w szczególności łazienki powinny przejść remont. Na terenie całego obiektu było dużo bezpańskich zwierząt (psów i kotów). Do plaży trochę daleko, ale za to jest piaszczysta. Dwie polskie animatorki, które nam się trafiły, były bardzo miłe i dzieci się na pewno z nimi nie nudziły. Mając porównanie z innymi hotelami, widać tutaj aspekty, nad którymi można byłoby popracować, ale jeśli ktoś nie wymaga dużo, to powinien być zadowolony.

4.0/6

Roma, Poznań 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Ciekawe miejsce, wspaniała architektura krajobrazu w otoczeniu hotelu

Hotelu niewielki, w miejscowej klasyfikacji 4 gwiazdkowy, w mojej ocenie to najwyżej 3.5 gwiazdki. Zajmowaliśmy pokój rodzinny, duży, przestronny. Wystrój wnetrza w stylu greckim, bardzo skromny , widać już upływ czasu. Łazienka w stanie zastraszającym, zatrważającym brudne fugi, popękane płytki, prysznic stary, wymagająca generalnego remontu. Jeżeli ktoś zwraca szczególną uwagę na stan sanitariatów, w.tym hotelu się nie odnajdzie. Łazienka.była.na prawdę obrzydliwa. Sprzątanie pokoju, wymiana ręczników codzienna. Jedzenie smaczne, w stylu hotelowym, zachowana codzienna różnorodność serwowanych potraw. W restauracji,.w.części zewnętrznej plastikowe krzesła. Boisko do tenisa zaniedbane.
134353650
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem