4.9/6 (583 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Na plus: • Od strony Rainbow wsparcie od przylotu po odlot, także ciężko mieć większe zastrzeżenia od tej strony… Ponadto ciekawe opowieści podczas wycieczki fakultatywnej ze strony Pani Niny oraz zaangażowanie i pomoc animatorek P. Basi i P. Alicji. • Ciekawe wycieczki fakultatywne – jeśli ktoś chce mieć ciut więcej wspomnień niż sam hotel i pobliska plaża, to na pewno jedna – dwie, to takie must have, tudzież samodzielne wojaże. • Samo położenie hotelu również bardzo fajne, tuż przy samej ładnej piaszczystej plaży. My dodatkowo mieliśmy pokój z grupy 6000 na pierwszym piętrze, z ładnym bocznym widokiem na morze! Na plus również infrastruktura hotelowa w postaci trzech basenów, z których zarówno dzieciaki, jaki i dorośli chętnie korzystają od 10 do 18ej, z przerwą na zjeżdżalniach w godzinach 13 – 15 + inne drobne udogodnienia. • Jesteśmy również zadowoleni z room service. Pani sprzątająca z należytą pieczołowitością dbała o codzienny porządek w pokoju. • Spory wybór jedzenia. • Żetony na kubeczki na początku budziły Nasze ambiwalentne odczucia, ale w dłuższej perspektywie sprawdzały się. • Różnorodne animacje z wieczornym mini disco dla dzieci. Na minus: • Eufemistycznie rzecz ujmując, nieustający fetor z kanalizacji w pokojach, jak i również przy niektórych obiektach w hotelu. I to niezależnie od sprzątania i wietrzenia. • Zamykane baseny przy najmniejszych opadach, a nawet większym zachmurzeniu, nawet jeśli za chwilę będzie świecić słońce. • Słabo działająca klimatyzacja w restauracji głównej, o ile można to pomieszczenie nazywać oficjalnie restauracją. • Monotonne jedzenie, z małą ilością akcentów kuchni greckiej + zbieranie potraw, a nawet wyłączanie oświetlenia w części restauracji, pomimo trwania jeszcze oficjalnych godzin otwarcia (co jest karygodne). • Papierowe kubki w pokojach oraz jedna woda na kilka osób… • Permanentny brak leżaków w strategicznych godzinach, zwłaszcza przy basenach. Promowany, a nawet konieczny system porannej rezerwacji… pomimo odmiennych informacji przy samych obiektach! • Wymaga remontu. Ogólnie podsumowując: Pomimo super położenia, nie małej liczby dodatkowych atrakcji, hotel z Naszej perspektywy nie powinien mieć 4-ch gwiazdek, a co najwyżej 3+ i warto, żeby Rainbow miał świadomość i informował o niektórych nieudogodnieniach swoich klientów, tudzież próbował wywrzeć wpływ na sam hotel! Bo inaczej można poczuć się oszukanym i zamiast super wakacji, pozostaną traumatyczne wspomnienia! Kamil
4.0/6
Hotel duży. Posiada na swoim terenie trzy baseny, w tym jeden ze zjeżdżalnią dla dzieci. Dzieci mogą skorzystać z animacji w mini klubie, jednak animacje są monotonne i trochę nudne. Panie animatorki zbytnio się nie wysilają. Jedzenie dobre, choć trochę monotonne. W głównej restauracji podczas oddawania posiłków bardzo gorąco i duszno. Plaża piaszczysta z darmowymi leżakami i parasolami. Trzeba się przygotować, że o 18 zamykają wszystkie baseny. Pan nawet jest w stanie przyjść i złożyć parasol nad głową. Leżaki na basenie ani razu nie czyszczone, są brudne i uklejone od kremów.
4.0/6
Miło spedzone wczasy,blisko morza,baseny.Cisza,relaks.
4.0/6
Fajne miejsce na rodzinne wakacje ale widac że kurort ma swoje lata swiatloasci za soba. Standard pokoji jest kiepski. Jedzenie dobre ale jajecznica z proszku na sniadanie to pomyłka. Na terenie panuje plaga mruwek. Ogolnie wrzanie dobre. Presonel usmiechniety i pomocny.