Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy ten hotel ponieważ znajomi byli w nim osiem lat temu i mocno go polecali. Niestety po przyjeździe okazało się, że standardy zostały mocno zaniżone. Począwszy od tego że na cały pobyt w każdym z trzech pokoi a były to pokoje zarówno dwuosobowy jaki czteroosobowe była tylko jedna butelka wody. Nie było możliwości otrzymania kolejnych butelek, bądź uzupełniania bidonów. Można było co najwyżej poprosić o wodę w kubeczku lub kupić sobie w sklepie. Pokoje czyste ale jeżeli chodzi o jakość sprzątania podczas pobytu i wymianę ręczników to był już z tym problem. Teoretycznie ręczniki miały być wymieniane co drugi dzień, praktycznie tak się nie działo. Pani sprzątając zostawała kupki brudu w różnych miejscach pewnie po myciu podłogi mopem. Najmniej przyjemne było jak znalazłam je w pościeli. Nie wiem jak to możliwe. Podejrzewam, że pani sprzątająca łóżko musiała prześcieradło którym się nagrywaliśmy rzucić na podłogę. Samo prześcieradło do nakrycia dla a mnie było niewystarczające ponieważ przy klimatyzacji było mi zimno a przy otwartym balkonie za duszno. Snack bar był tylko z nazwy. W praktyce były tylko bułki zawinięte w folię i ciasta, kawa i herbata. Napoje typu Cola, Fanta, Sprite nawet jeżeli miałby być lokalne to były nie do wypicia. W smaku okropne !!! Wielokrotnie byłam na all Inclusive i wiem że często są nieoryginalne napoje ale te po prostu nie dawały się do spożycia. Kolejne napoje po wodzie które kupowaliśmy w sklepie. Podczas naszego pobytu w hotelu przebywało 600 osób. Do dyspozycji były dwa małe baseny a na nich niewielka ilość leżaków i jeszcze mniejsza ilość parasoli. Hotel nie ma swojego dostępu do morza więc trzeba korzystać z plaży publicznej gdzie leżak za każdy dzień kosztuje 4 euro. Jednak to co było największym dramatem to rezerwacja leżaków. Przed godziną ósmą ustawiała się kolejka osób która o godzinie ósmej rzucała się na pierwszy lepszy leżaki i o ile zdążyli na parasol. Następnie ręczniki były zastawione i wszyscy się rozchodzili do pokojów lub na śniadanie. Jak wracali zdarzało się że ręczniki były zebrane przez personel i wrzucone wszystkie razem do pokoju z bagażami. Inna sprawa, że ilość leżaków przy basenie była tak mała że nie było możliwości żeby choć połowa gości mogła się tam ulokować. Bezpłatny internet tylko w lobby bar a opłata za internet to 5 € za dzień od osoby. Przed wylotem czytałam opinie i niestety nikt uczciwie nie opisał sytuacji. Oceny były dobre i stąd moje rozczarowanie:(
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla osób starszych chcących się wyciszyć i odpocząć , rodziny z dziećmi oraz młodsza grupa klientów będą się nudziły ,tymbardziej że do morza jest spory kawałek .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy był początek - po nieprzespanej nocy (wylot samolotu godz. 2.00) w portierni hotelu wylądowaliśmy o godz. 6.00, a klucze do pokoju otrzymaliśmy o 14.30. Obsługa recepcji traktowała mnie jak intruza, a nie jak gościa. Nie uwzględniono też naszej prośby zapisanej w umowie o osobne łóżka - to naprawdę brak dobrej woli (gdybym nie była po operacji zaćmy sama bym to zrobiła). Połowa pilotów wycieczek (byłam na 4) zbyt dużo czasu poświęcała na telemarketing, a za mało na historię, zabytki, przyrodę, obyczaje, kulturę ...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo czysty, ale mamy początek sezonu, to większość miejsc błyszczy. Bardzo oszczędny, brak szamponu i żelu do mycia(zawsze wożę swoje), ale w mocno budżetowych hotelach na objazdowkach takie rzeczy były. Brak jakichkolwiek animacji czy zajęcia się gościem. Jedzenie- bardzo skromnie, głównie przerabiane to co zostało „z wczoraj”.