Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma piękny wystrój, pokoje czyste, obsługa przemiła, uśmiechnięta i pomocna, jedzenie smaczne
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uważam wypoczynek w hotelu Cabana Blu za udany. Poniżej przestawię zalety i wady jakie zauważyłam. Zalety ; Hotel jest położony w mieście Kardamena, do centrum miasteczka idzie się spacerkiem około 10 minut. Hotel w stylu boho, wszystko nowe , pokoje wyposażone w sejf, lodówkę, ręczniki , kapcie i szlafroki ( nie używalismy), filizanki i szklanki , kawa ,herbata woda na powitanie, osobna kabina prysznicowa i toaleta, duży balkon, gdzie na suszarce można wysuszyć ręczniki i kostiumy. Jedzenie wystarczające, duży wybór, napoje podawane do stolika, na zamówienie. Plusem jest położenie plaży około 50 m od hotelu oraz łagodne zejście do wody, dno piaszczyste bez kamieni, nie ma potrzeby używania butów do kąpieli. Na plaży gościom all inclusive podawane są napoje. Transfer z/do lotniska krótki około 10 minut. Hotel chyba tylko dla dorosłych ,bo brakuje animacji i innych atrakcji dla dzieci. W recepcji pracuje miłą Polka, który zawsze służy pomocą turystom. Wady; Jak każdy obiekt posiada też wady. W pokojach brakuje normalnych zamykanych szaf i skrytek, ubrania wiszą na wieszakach w otwartej przestrzeni. Brak spadku w kabinie prysznicowej, więc przy dłuższej kąpieli ,woda wylewa się do pokoju. Na plaży odbywa się ranne zdobywanie leżaków ,bo hotel ma swoje w niewielkiej ilości i około 10 rano brakuje miejsc. Basen jest malutki, właściwie służy jako ozdoba do posiedzenia nad wodą na leżakach wokół niego. Podczas posiłków rzadko bywa wybór owoców w całości, które można by wziąć na potem na plaże. Wieczorem czeka się długo na zamówione drinki, bo kelnerka zbiera zamówienia i potem je realizuje .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najpierw kij : brak ogólnodostępnej wody do samodzielnego nalewania, co przy greckich temperaturach jest to co najmniej dziwne, w pokojach brak zamykanej szafy, jest tylko jedna otwarta półka i kilka wieszaków, zbyt mała ilość leżaków przy basenie w stosunku do ilości gości hotelowych . Teraz marchewka : możliwość rezerwacji dwóch kolacji kontynentalnych , które mocno polecam , (kuchnia azjatycka i śródziemnomorska ), personel uśmiechnięty i pomocny , dobry kontakt z rezydentką, bardzo blisko do plaży -ok 30 m , blisko port, promenada , mnóstwo sklepików z pamiątkami , marketów . Wyżywienie w porządku. Dużo wycieczek fakultatywnych z czego ochoczo skorzystaliśmy , możliwość wypożyczenia samochodu . Kardamena jest bardzo urokliwa i jest dobrym punktem wypadowym np do Kefalos. Rajską plażę w Kefalos trzeba zobaczyć ! Reasumując : polecam ten hotel.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowoczesny, kameralny. Pokoje czyste, wyposażone w niezbędne rzeczy np. szlafroki, ręczniki (plażowe pobiera się w recepcji i wymiana przysługuje co 3 dni), ekspres do kawy i kawa nawet jest a także suszarka na balkonie oraz dobra suszarka do włosów i klima. Dodatkowo szampon i balsam do ciała dostarczany codziennie. Leżaki wokół basenu bardzo wygodne. Pokoje wyglądają jak na zdjęciach. Przy basenie bar i obsługa kelnerska, muzyka cicha, można się zrelaksować. Posiłki popołudniowe to naleśniki od godz. 16.00 z obsługą kelnerską. Śniadania, obiady i kolacje obfite, jedzenie bardzo świeże, napoje serwowane wyłącznie przez kelnerów do każdego posiłku, brak samoobsługi w zakresie napoi. Leżaki należy zając do godz. 7.00. Jest miło i przyjemnie. Moja ocena hotelu jest na 4 z uwagi na plaże przy morzu, plaża przy morzu jest kamienista, mała, trudno wejść do morza osobom starszym., wejście na plażę po schodach. Generalnie plaża to porażka ale to nie wina hotelu. Kardamena niestety ma plaże kamieniste. Na plaży leżaki w cenie i bar. Blisko jest promenada, na Kos można dojechać autobusem miejskim za 3,80 w jedną stronę. Hotel dla osób chcących wypocząć od zgiełku i hałasu. Obsługa na 6! drinki super. Ocena byłaby na 6 gdyby nie plaża.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie posiada ani jednej ogólnodostępnej toalety. Nie ma toalety w restauracji, nie ma w lobby, przy basenie ani na plaży. Bar na plaży zamknęli. Na drinki trzeba czekać i czekać. W pokojach nie ma szaf, za to są bardzo ładne. Poza tym to niezły hotel i dobre jedzenie. Gwiazdek nie ma żadnych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok jedyna wada mało leżaków Miejscowość bardzo głośna śpiewy okrzyki do 3ciej rano . Duży pozytyw to przy wyjeździe zaopatrzono nas w kanapki i ciasto co się yerazrzadko zdarza za to duży plus.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt oceniamy na 4+, super pokój, dobre wyżywienie. Minusy to trwające prace wykończeniowe w hotelu, mały basen ( w opisie dwa ale dostęp ogólny tylko do jednego) brak ogólnie dostępnego wc na poziomie basenowym, wycieczki do pokoju.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie ok. hotel nie zasługuje na 5 *, jedzenie smaczne, oprócz mięsa, które jest twarde i nie nadaje się do jedzenia, brak dodatkowych sztućców. Zdarzyło się również, że nie było masła i podano nam margarynę. Pokój mały, bez szafy tylko kilka wieszaków, cała odzież na wierzchu ( nie ma gdzie dać walizek), umywalka w pokoju, a nie w łazience. Plaży praktycznie nie ma, leżaki i parasole stłoczone w maleńki kawałek z kamienistym wejściem do morza, trzeba iść kawałek dalej (na dziką plażę) żeby pochodzić po brzegu morza. Okolica ciekawa, mnóstwo sklepików i knajpek, niedaleko port, jest gdzie pochodzić. W hotelu brak atrakcji dla dzieci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie w porządku ale 4 gwiazki to już byłoby na wyrost. Brzydkie zapachy w pokoju z kanalizacji . Basen malutki z niewielką ilością leżaków. Plaża również wąska i leżaków nie za wiele. A teraz plusy: przemiły personel, bardzo dobre wyżywienie, morze cudowne i szybki transfer z lotniska. Nasza rodzina była zgodna w opinii, że więcej tego hotelu nie odwiedzimy, ale spotkaliśmy osoby, które przyjechały tam ponownie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana, ale polityka cenowa Rainbow już nie. Uważam, że jest to celowe wprowadzanie Klientów w błąd, tak żeby zapłacili jak najwięcej. Jeśli dajesz ofertę Last Minute to powinno być faktyczne Last Minute, czyli promocyjna cena ostateczna. Ja tak się nabrałem niestety, kupując miesiąc wcześniej. Później cena jeszcze ,,niby Last minute" dwukrotnie była obniżana, dlatego nigdy więcej nie zarazerwuje wcześniej wakacji. Odnośnie oferty: mieliśmy all inclusive, natomiast okazało się, że nie ma przy basenie przekąsek tak jak miało być w ofercie, a więc de facto zamiast all inclusive były śniadania,.obiady i kolacje.