4.8/6 (119 opinii)
5.0/6
Bardzo przyjemny hotel, ogólnie oceniamy go dobrze. Odpoczęliśmy i wróciliśmy zadowoleni z wyjazdu :) Pokój Standard pokoju w porządku, duży pokój jest dużo miejsca, przestronnie. Łazienka w pokoju nadaje się do remontu, ale da się korzystać. Wybraliśmy pokój z widokiem na morze, ale niestety takiego go nie dostaliśmy, bo w nie było takiego dopisku w prośbach dla hotelu, więc warto dopilnować, aby dopisać takie info w wiadomości do hotelu. Basen Jeden duży basen dla dorosłych i jeden mały dla dzieci 60 cm. Czynne 10-18 (ale jeszcze po 18 trochę osób się kąpało). Dla 2 letniego dziecka głębokość idealna. Dookoła basenu dość sporo leżaków. Przy dziecięcym basenie raczej bez problemu w kazdym momencie sa jakieś wolne. W trakcie pobytu można odwiedzić 2x za darmo basen ze zjeżdżalniami w innym hotelu. Są tam m.in. duże zjeżdżalnie dla dorosłych i strefa zabaw dla dzieci. Gdyby nie to że woda jest tam lodowata to atrakcja byłaby świetna. Jedzenie Jedzenie bardzo dobre (nawet wybredna osoba znajdzie coś dla siebie). Codziennie w ramach kolacji jest jakaś "atrakcja jedzeniowa", np. Pieczone prosię, kebab, sushi itp. W trakcie pobytu jest możliwość skorzystania z 1 kolacji bufetowej w kipriotis panorama. Plaża Żwirowo kamienista, od razu po drugiej stronie ulicy. Bliziutko. Są darmowe leżaki i ładne widoki na zachód słońca. Inne Pod hotelem jest przystanek autobusowy, można dojechać m.in. do miasta Kos. Autobus w teorii jeździ co godzinę, ale wiadomo... tam czas jest tylko na zegarku. Niedaleko sa dwa sklepy, jeden blisko mniejszy i drugi kawałek dalej większy. W drugą stronę przy Kos na wejściu do miasta też jest kilka sklepów spożywczych/z pamiątkami. Jest też blisko bankomat, ale nie korzystaliśmy. Blisko jest również plac zabaw (na terenie calego kompleksu kipriotis). Raczej dla dzieci starszych. Dla 2 latka trochę za trudny.
5.0/6
pobyt 01-08.07.2023 -Nasz pokój z widokiem n morze, położony poza kompleksem hotelowym- na wzgórzu ( za hotelem Hipokrates i za pasem roślinności :( ) Dodatkowo do pokoju trzeba wspiąć się po schodkach. Dojście do z pokoju z budynku głównego ok. 250 m, ale przez pewien odcinek słabo świetloną lampami solarnymi drogą porośniętą roślinnością ( bardzo zadbaną) , ale mało komfortową, gdyż przemieszcza się mało ludzi w godzinach wieczornych. To powodowało duży dyskomfort. Pokój sprzątany- przynajmniej nasz- był 1 raz, a śmieci zabierane codziennie i wymieniane ręczniki. Baseny zadbane i czyste. W hotelu mninidicso dla dzieci i kilka razy dla dorosłych- karaoke, wieczór grecki. Jedzenie i obsługa hotelu- bardzo dobra ocena. Rezydentka- p. Magdalena - pozostawia jej zachowanie wiele do życzenia, ale my dawaliśmy sobie bez problemu radę . Plaża bardzo słaba . Wyspa KOS jak i miasto urokliwe :) . Teren hotelu bardzo zadbany .
5.0/6
Było bardzo przyjemnie dobry hotel wyżywienie bardzo dobre, przemiła obsługa. Pokoje czyste codziennie sprzątane POLECAM
5.0/6
Hotel ładny i czysty . Przemiły recepcjonista na nocnej zmianie. Cały personel uśmiechnięty i robi co może żeby nam umilić pobyt. Jedzenie akceptowalne dobre bez ochów i achów. Kawa z proszu puszczana z automatu nie robi dobrego wrażenia . Minusy to głównie sprawy techniczne obiektu , którym jednak ktoś zarządza i podejmuje decyzje . Najważniejszy brak to klimatyzacja , która jest wyłączona w restauracji i lobby oraz w pokoju mimo iż biuro i sam hotel we wręczanej gościom informacji informuje , że działa od 1 czerwca , a na każdych drzwiach SZEROKO otwartych jest prośba o ich zamykanie z powodu włączonej klimatyzacji. Nie widzę w tym logiki ani wiarygodności u gości takich jak ja którzy 100 razy wszędzie sprawdzają czy jest już działająca klimatyzacja ponieważ to mnie należy wybór czy chce przebywać na słońcu czy w chłodzie zjeść gorący posiłek i wypić drinka bez lejącego się potu za kołnierzem wymaganego stroju oficjalnego w czasie posiłków. Po wielokrotnych prośbach następnego dnia przyszedł technik i uruchomił klimatyzację w pokoju w którym w nocy było ok 25-26 stopni wg wskazań telefonu. Sprawa druga to sejf , który jest blokowany i też trzeba wielokrotnie monitować o odblokowanie zanim przyjdzie ktoś i to zrobi co oznacza siedzenie w pokoju i czekanie żeby pozbyć się gotówki, dokumentów , kluczy do domu i samochodu i zamknąć je w końcu w sejfie albo chodzenie z tym wszystkim ze sobą . I sprawa ostatnia . W wielu pokojach nie działały tel do końca wyjazdu i tu monity nic nie pomogły ani zaklinania miłego recepcjonisty żeby z problemami dzwonić do niego tak jak z budzeniem 🤔 Każdy monit to osobista wycieczka do recepcji z innego budynku. Brak też wsparcia przy nocnym wstawaniu na wyjazd. Zdany jest się wyłącznie na siebie i budzik w telefonie. Łazienka czysta ale jej standard to max 3 * , pamięta jeszcze czasy wczesnego Gierka , a brodzik to max 70/70cm. Z tego i powyższych powodów hotel oceniam na słabe 4 *ponieważ nie spełnia standardów działania hoteli 5* gwiazdowych . Ratuje go czystość i przemiły personel. Management jednak do wymiany. Pozdrawiam serdecznie całą obsługę w restauracji , która pracuje w pocie lejącym się na twarz , ja tylko jadłem a było mi bardzo niekomfortowo. Jeżeli komuś ni przeszkadza brak telefonu, zabytkowa łazienka i brak WŁĄCZONEJ ! klimatyzacji , która jest w ofercie to hotel uważam za godny polecenia.