Opinie o Kipriotis Maris

4.8/6 (119 opinii)

4.8/6
119 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Przyzwoity hotel

    Hotel po części spełnił nasze oczekiwania. Na plus wyżywienie w hotelu, dania były urozmaicone, co kilka dni organizowane były wieczory tematyczne. Dużo atrakcji dla małych dzieci, dużo zorganizowanych zabaw dla dorosłych. Minusem okazała się jednak hotelowa plaża, która była dosyć wąska, na niej porozkładane były bardzo poniszczone leżaki. Sam pokój w hotelu również nie zasługuje niestety na 5 gwiazdek - wymaga ewidentnego remontu. Wygodny dojazd do centrum miasta. Całość wyjazdu oceniam na plus.

    Beata, Zduńska Wola - 18.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Opis hotelu

    Hotel przyjemny,czysty ,jedzenie dobre,ale napewno nie zasługuje na 5*blisko plaży tylko przejść przez ulicę, plaża kamienista potrzebne buty do wody,jeden basen trzeba wcześniej zająć leżaki bo potem ciężko z miejscem. Jeśli chodzi o zjeżdżalnie które są w opisie bo nie znajdują się na terenie hotelu trzeba wsiąść do busa który kursje dość często i przejecgac kawalek.

    EMILIA, Żernica - 09.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    udany urlop

    bardzo mile spędzony czas, obsługa hotelowa na wysokim poziomie, wyżywienie urozmaicone, jednak mały wybór owoców morza, czystość w hotelu ok!, pokoje sprzątane codziennie, dojście do plaży przez ulicę - plaża kamienista potrzebne obuwie . Okolica hotelu spokojna sprzyjająca spacerom, do centrum miasta ok. 3,km można dojechać taksówką , autobusem , rowerem z wypożyczalni lub spacerem. polecam dla osób lubiących komfort i ciszę. Baseny hotelowe ok.

    Jarosław, Chojna - 16.07.2022

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Podsumowanie po 12 dniach

    Jedno jest pewne, nie nazwałabym tego hotelu "ekskluzywnym dla wynagających klientów" - jest to bardzo naciągane, zwykłe hasło reklamowe. Obsługa w hotelu jest bardzo miła i pomocna. Nie było problemów komunikacyjnych/językowych. Hotel sam w sobie nie jest zły, widać że jest to starszy obiekt. Krzesła, leżaki, stoły itd widać, że zostały już trochę zużyte (a nawet uszkodzone). Idealnym przypadek tych "usterek" były toalety nad basenem, ponieważ w których zamknięcia nie działały, lub ich nie było. Same baseny bardzo zadbane, woda czysta, a basen obserwowany przez ratownika. Trzeba się przygotować na to, że wielu gości już od 7 rano kładzie ręczniki na leżaki żeby je zarezerwować, mimo że na kartce powitalnej od hotelu jest informacja o zakazie - niestety nkt tego nie egzekwuje. Jeśli chodzi o pokój, jedyna dostępna oferta, był to pokój standardowy (annex). Przez Panie w biurze pokój był opisany jako starszy oraz zlokalizowany dalej od recepcji. Pierwsze wrażenie było słodko gorzkie. Z jednej strony z pokoju był ładny widok, a sam pokój był sporych rozmiarów, natomiast poziom czystości był kompletną tragedią. Najgorsza była łazienka! Kamień, grzyb na silikonie, oplute nieumyte lustro oraz go najgorsze toaleta, której środek był ciemny.... dalsze szczegóły raczej zbędne. W sprawie czystości, którą zastaliśmy w pokoju rozmawialiśmy zarówno z innymi gośćmi (którzy potwierdzali, że ich pokoje wyglądają tak samo, albo i jeszcze gorzej) oraz z obecnymi w hotelu animatorami - wszyscy potwierdzali że to nie pierwsza taka skarga, a zamiana pokoju nie daje efektów. Szkoda, że nie mam możliwości dodania tutaj zdjęć, bo to by powiedziało dużo więcej. Jedzenie smaczne, świeże, zróżnicowane. Każdego dnia kolacja odbywała się o innej tematyce - kuchnia azjatycka, grecka, włoska, francuska. Zawsze były dostępne świeże owoce i warzywa. Co niespotykane, z czym wcześniej się nie spotkałam, wielu kelnerów zatrudnionych w hotelu było głuchoniemych. Problem niestety pojawiał się praktycznie codziennie przy dystrybutorach z napojami, co po raz kolejny pokazuje, to że hotel najlepsze lata ma już za sobą. Codziennie przynajmniej jeden z dwóch dystrybutorów z napojami nie działał. Ekspres do kawy z 20 dostępnych pozycji robił 5, maszyna z sokami lała albo samą wodę, albo sam skoncentrowany ekstrakt (ponieważ wszystkie soki ananasowy, pomarańczowy, jabłkowy itd były to syropy rozpuszczane w wodzie). Jednym z kryteriów przyznawania hotelom gwiazdek nie jest tylko ilość świadczonych usług, ale również jakość oraz standard. Niestety byłam również w Grecji w lepszym 3 gwiadkowym hotelu. Po wakacjach mam poczucie bycia oszukaną przez biuro podróży, które najwidoczniej nie ma świadomości jak w rzeczywistości wygląda i funkcjonuje hotel, który oferują. Jest to moja 5 wycieczka z Rainbow i pierwszy raz zdarzyło się, żebym była tak rozczarowana oferowanym standardem, ponieważ nie należę do osób wymagających. Na pocieszenie trzeba wspomnieć o wspaniałych animatorach, zarówno o dziewczynach z Rainbow - Darii i Marysi, jak i o ekipie animatorów z Remarc. To ile serca i energii wkładali w swoją pracę było niesamowite. Zawsze uśmiechnięci, uprzejmi. Dostarczali fajnych atrakcji w ciągu dnia - rzutki, water polo, zumba, ping pong itd itd.

    Magdalena, Rumia - 20.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    9/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem